2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Презентація на тему: "Інтернет-залежність дітей та підлітків"

Про матеріал

Презентація поглибить знання учнів про види інтернет-залежності та допоможе учням навчитися з користю використовувати новітні технології, знаходити необхідний баланс між віртуальним та реальним життям.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Інтернет дає нам можливість одягати різні маски в залежності від настрою та бажань, жити іншим можливо кращим, можливо гіршим життям.

Номер слайду 3

Різноманітні мережеві спільноти стали чи не найважливішим атрибутом сучасного світу, люди віддають все більшу перевагу віртуальному спілкуванню.

Номер слайду 4

Інтернет-залежність — психічний розлад, нав'язливе бажання підключитися до Інтернету і хвороблива нездатність вчасно відключитися від Інтернету. У 2008 році вона була визнана офіційною хворобою.

Номер слайду 5

Науковці академії наук Китаю, провівши високоточне дослідження - магнітно-резонансну томографію, довели, що Інтернет-залежність згубно впливає на мозок людини. Як зазначають дослідники, вплив цього виду залежності на організм людини (а особливо на головний мозок) є майже ідентичним, дуже подібним до впливу, який на собі відчувають наркозалежні та алкоголіки.

Номер слайду 6

нав'язливе бажання перевірити e-mail; постійне чекання наступного виходу в Інтернет; скарги навколишніх на те, що людина проводить занадто багато часу в Інтернет; скарги навколишніх на те, що людина витрачає занадто багато грошей на Інтернет; небажання приймати критику подібного образу життя; готовність миритися з руйнуванням сім'ї; втрата кола спілкування з-за Мережі; зневага власним здоров'ям;

Номер слайду 7

В он-лайні підлітки завантажують музику, використовують обмін миттєвими повідомленнями, електронну пошту та грають в он-лайнові ігри. За допомогою пошукових серверів підлітки знаходять інформацію будь-якого змісту та якості в мережі Інтернет. Більшість підлітків реєструються у приватних чатах та спілкуються на будь-які теми, видаючи себе за дорослих. Хлопці в цьому віці надають перевагу всьому, що виходить за межі дозволеного: брутальний гумор, насильство, азартні ігри, еротичні та порносайти.

Номер слайду 8

За статистикою, 54% користувачів у віці від 13 до 23 років проводять в Інтернеті щоденно від 1 до 3 годин, ще 31% сидить в Мережі по 4-6 годин. Існує категорія людей, яка живе віртуальним життям по 10 годин на добу і більше. Психологи повідомляють, що онлайн-залежність може зруйнувати життя людини.

Номер слайду 9

У Фінляндії молодих людей не призивають до армії, якщо вони надмірно захоплюються Інтернетом. Лікарі стверджують, що, якщо інтернет-залежні хлопці втратять можливість проводити тривалий час у Інтернет, вони отримують настільки сильний стрес, що не зможуть служити.

Номер слайду 10

У ряді країн, наприклад, Великобританії, США, Китаї існують спеціалізовані клініки для лікування інтернет-залежності.

Номер слайду 11

З метою збереження психічного здоров'я молоді у Китаї закрили більше 8000 інтернет-кафе. Як приклад проблем психічному здоров'ю наводиться історія фізичного виснаження двох підлітків після 48 годин перебування у інтернет-кафе. Як наслідок, 12-річний хлопчик загинув від інсульту. За заявками лікарів, мізки хлопчика відмовили,а серце зупинилось від щоденних 16-ти годин перед екраном ПК в Інтернет-кафе. Та останньою краплею стало те, що дитина провела 48 год. без перерви за комп'ютерними іграми.

Номер слайду 12

В Україні тих, хто щільно сидить на сайтах, лікують у реабілітаційних центрах разом із тими, хто сидить на голці. «Небезпека полягає в тому, що не видно наслідків. Мама приходила на консультацію. Її 27-річний син нічого не хоче, йому не потрібна дівчина, робота, він весь день сидить за комп'ютером»,– розповіла представник реабілітаційного центру Євгенія Коваль.

Номер слайду 13

1. Чи почуваєте Ви себе стурбованим Інтернетом ( чи думаєте Ви про попередній он-лайн сеанс і чи смакуєте наступні)? 2. Чи відчуваєте Ви потребу в збільшенні часу, проведеного в Мережі? 3. Чи були у Вас безуспішні спроби контролювати, обмежити чи припинити використання Інтернету? 4. Чи почуваєте Ви себе втомленим, пригнобленим чи роздратованим при спробах обмежити чи припинити користування Інтернетом? 5. Чи знаходитеся Ви он-лайн більше, ніж думали бути? 6. Чи були у Вас випадки, коли Ви ризикували одержати проблеми на роботі, навчанні чи в особистому житті через Інтернет? 7. Чи траплялося Вам брехати членам родини чи іншим людям щоб приховати час перебування в Мережі? 8. Чи використовуєте Ви Інтернет для того, щоб піти від проблем чи від поганого настрою (наприклад, від почуття безпорадності, провини, роздратованості чи депресії)? Людина вважається Інтернет-залежною у випадку п'яти чи більше позитивних відповідей на ці питання.

ppt
Додано
2 липня 2018
Переглядів
7326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку