Виконали учні 20 школи. Комп’ютерна залежність вже серед нас!
Номер слайду 2
Комп’ютер Якщо ви часто й подовгу сидите за комп’ютером, то моргаєте не менше семи разів на хвилину. Так наші очі намагаються попереджати синдром «офісного зору». Люди, що бояться комп’ютерів і всього, що з ними пов’язано, називаються кіберофобами. Свято сисадміна відзначають у багатьох країнах. Але тільки в Штатах він носить назву «День подяки системному адміністраторові. Перший матричний принтер був розроблений в 1964 році. Він використовувався в годиниках марки «Сейко» для постійної роздруківки точного часу.
Номер слайду 3
Комп’ютерна залежність. Близько 70% сучасних школярів, відповідаючи на запитання про свої інтереси і захоплення, згадують комп’ютер. Та разом з комп’ютеризацією з’явилися негативні наслідки, які впливають на соціально-психологічне здоров’я дітей і підлітків. Найпоширенішим з них є явище комп’ютерної залежності. Термін «комп’ютерна залежність» з’явився в 1990 році. Психологи класифікують цю шкідливу звичку, як різновид емоційної залежності, спричиненої технічними засобами. Головний зміст комп’ютерної залежності в тому, що комп’ютер починає керувати людиною. З часом для залежного підлітка стає важливим не результат гри, а процес, у якому втрачається контроль над часом. .
Номер слайду 4
Схильність до адикції 1. Виховання у дитинстві:1.1. Формування ранньої тривожності, пов'язаної з тривожністю або емоційною напругою матері;1.2. Психологічні травми у дитинстві (насилля, жорстоке поводження)2. Особливості особистості:2.1. Знижена здатність долати труднощі повсякденного життя, і гарне подолання кризових ситуацій;2.2. Прихований комплекс неповноцінності, який поєднується із демонстрацією зверхності;2.3. Зовнішня стабільність, яка поєднується зі страхом перед стійкими емоційними контактами;2.4. Прагнення говорити неправду;2.5. Прагнення обвинувачувати інших, знаючи, що вони праві;2.6. Прагнення уникати відповідальності;2.7. Стереотипність, повторюваність поведінки;2.8. Залежність;2.9. Тривожність.3. Соціальні фактори:3.1. Дезінтеграція суспільства;3.2. Дискримінація за статевими, національними, економічними та іншими ознаками. Всі форми адитивної поведінки мають свою специфіку, яка вивчена недостатньо. Це в першу чергу стосується адиктивної поведінки до комп'ютерних технологій.
Номер слайду 5
Тестування на інтернет адикцію
Номер слайду 6
Порівняння
Номер слайду 7
Основною проблемою інтернет-залежності серед підлітків- це велика кількість дітей, що мають залежність (30%) та дітей , що знаходяться під фактором ризику ( 45 %). Що може призвести : Порушенням опорно-рухового апарату: враження хребта - порушення постави, сколіоз; порушення промекевозап'ястного суглобу - тунельний синдром, артрози. Порушення зору: зоровий синдром; очний синдром.
Номер слайду 8
Батьки повинні допомогати дитині розвивати самоконтроль, виховувати внутрішню волю, щоб надалі дитина відчувала себе хазяїном комп'ютера, а не навпаки. Із цією метою необхідно навчити його планувати тривалість комп'ютерної діяльності,запропонувавши дитині регулярне виконання таких вправ: призначити собі строк закінчення гри, по завершенню якого, обов'язково виключити пристрій; заздалегідь визначити початок роботи на комп'ютері й включити його тільки тоді, коли цей момент настане. Заведіть хобі або захоплення. Відвідуйте різні групи й клуби, займайтеся спортом, музикою, танцями, співом і т. Д. Займіться разом із другом фізичними вправами. Заплануйте сімейний вечір. Замість того, щоб дивитися телевізор або проводити час поодинці, зберіться всі разом, повечеряйте, а потім придумайте спільну розвагу, наприклад, пограйте в настільну гру. Вирішення проблеми
Номер слайду 9
Висновок. Комп'ютер сам по собі не є джерелом формування комп'ютерної залежності. Це лише машина. Формування і розвиток комп'ютерної залежності обумовлено виключно психологічним станом адакса. Як правило, залежними від комп'ютерних ігор і Інтернету стають підлітки, які мають конфлікти у родині або школі. Ці діти не мають жодних серйозних захоплень, дещо інфантильні. Вони намагаються знайти себе у віртуальному світі, самоствердитись у нереальному світі, таким чином розв'язуючи особистісні проблеми. Попередити формування комп'ютерної залежності набагато простіше, ніж подолати її. Головним у цьому повинно стати профілактична діяльність, яка має велике значення для розв'язання цієї глобальної проблеми.