18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Презентація на тему «Проблема наступності між дошкільною і початковою освітою та вихованням у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського»

Про матеріал

Розмірковуючи над шляхами вдосконалення навчально-виховного про­цесу, В.О.Сухомлинський у листі до одного з бол­гарських учителів зробив такий висновок:"...шкільне навчання має один дуже серйозний недолік, а саме: з тієї хвилини, як дитина сіла за парту, ми класними стінами, дошкою, книгою, зошитом відгороджуємо її від того середовища, в якому відкрилось їй перше джерело живої думки і живого слова, — від природи, від лісу і саду, від тихої діброви і зеленого лугу, від синього неба і вогняної квітки соняшника, від дзвінкого дзвіночка жайворонка і дзюрчання перших весняних струмочків".

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Проблема наступності між дошкільною і початковою освітою та вихованням у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського»

Номер слайду 2

«Що було найголовніше в моєму житті? Без вагань відповідаю: любов до дітей».

Номер слайду 3

«… щоб стати справжнім вихователем дітей, треба віддати їм своє серце».

Номер слайду 4

“У дошкільному й молодшому шкільному віці формуються характер, мислення, мова людини”

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

«Перш ніж давати знання, треба навчити думати, сприймати спостерігати. Треба також добре знати індивідуальні особливості здоров’я кожного учня – без цього не можна нормально вчити»

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

«Перші уроки мислення повинні бути не в класі, не перед класною дошкою, а серед природи»

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

«За роки навчання в початкових класах я тисячу разів воджу своїх вихованців до джерел краси»

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

“Умійте відкрити перед дитиною в навколишньому світі щось одне, але відкрити так, щоб шматочок життя заграв усіма кольорами веселки. Залишайте завжди щось недомовлене, щоб дитині захотілось ще й ще раз повернутися до того, про що вона дізналася”.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Від любові і бережливого ставлення до всього живого у природі – до любові до кожної людини, до своєї Батьківщини і планети Земля в цілому. Від краси природи – до краси людської душі – таким є одне з провідних переконань павлиського вченого-гуманіста.

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

“Гра – це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра – це іскра, що запалює вогник допитливості і любові до знань”.

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

“Дитинство – найважливіший період людського життя, не підготовка до майбутнього життя, а справжнє, яскраве, самобутнє, неповторне життя”.

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

pptx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
674
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку