Роль учителя в боротьбі з булінгом, насильством в учнівському середовищі початкової школи Досвід роботи
Номер слайду 2
Тема булінгу на сьогодні є резонансною. За даними досліджень, Україна ввійшла до десятки країн із поширеною дитячою агресією в школах. Я впевнена,що саме вчителі повинні звернути увагу на зміни в поведінці учня чи учениці, особливо в молодшому шкільному віці . Вирішення конфліктів у шкільному середовищі є однією з найбільш актуальних. Булінг
Номер слайду 3
Упевнена, що спостережливий учитель, особливо класний керівник, може простежити певні протиріччя в колективі та попередити виникнення конфліктної ситуації. Для цього використовую бесіди з учнівським колективом, спільні прогулянки, роботу з групами дітей у позаурочний час (відвідування бібліотек, галерей,ПДЮ, екскурсій до парку тощо). Іноді – бесіди з батьками. Запобігання булінгу
Номер слайду 4
Фоторепортаж
Номер слайду 5
Провожу теоретичні та практичні навчання. Для найменших школярів — це заняття у вигляді гри з використанням інноваційних технологій. Під час тренінгів та практичних уроків вчу дітей слухати один одного, поважати іншу думку й разом знаходити правильне рішення.
Номер слайду 6
Ми - спільнота
Номер слайду 7
Наприклад,корисно в початкових класах під час ранкового кола використати тренінг « Як відстояти себе» . Використовую інтерактивні бесіди, мета яких навчити дитину застосовувати в повсякденному житті п’ять правил безпечної поведінки Безпечна поведінка
Номер слайду 8
Прогулянки, робота в групі
Номер слайду 9
Провожу мозковий штурм «Причини виникнення булінгу». Усі запропоновані причини записуються на дошці. Педагогічний вплив переслідує дві мети: зупинити неприйнятну поведінку в той момент, коли вона має місце, та вплинути на вибір учнем більш прийнятної поведінки в майбутньому. Завдання вчителя