Подати інформаційну модель можна за допомогою різноманітних засобів. Раніше архітектори, створюючи модель майбутньої будівлі, виконували креслення на великих арку шах паперу, використовуючи креслярські інструменти та олівці. Геологи, створюючи інформаційну модель експедиції, прокладали її маршрут на географічній карті, а розрахунки майбутніх витрат занотовували у вигляді таблиці в зошит.
Суттєвими властивостями об’єктів моделювання є назви западин, їх глибина, належність западин до океанів. Несуттєві властивості – солоність води в западинах, морські мешканці западин, океанічні течії та інші. У моделі суттєвими є взаємозв’язки між западинами та океанами, у яких розміщені ці западини. Виберемо для цієї моделі структурну форму подання у вигляді схеми, яка сприятиме кращому сприйняттю відомостей про суттєві властивості океанічних западин. Зобразити структурну модель можна в текстовому процесорі, який містить засоби для вставлення схем.
Домашнє завдання: Створіть інформаційну модель для вивчення вимірювальних приладів на уроках фізики. Зобразіть у текстовому процесорі структурну модель для вивчення вимірювальних приладів. Відобразіть у моделі назви та призначення приладів (для вимірювання часу: метроном, секундомір, годинник; для вимірювання лінійних розмірів: лінійка; для вимірювання об’єму: мензурка); одиниці вимірювання відповідних фізичних величин. Зобразіть у графічному редакторі графічну модель одного з вимірювальних приладів.
3. Створіть презентацію Вимірювальні прилади: 1. Розмістіть на першому слайді заголовок Вимірювальні прилади і підзаголовок - ваше прізвище. 2. Скопіюйте з текстового документа структурну модель вимірювальних приладів і вставте її на другий слайд презентації. 3. Уставте на третій слайд презентації створену графічну модель вимірювального приладу. 4. На четвертому слайді презентації запишіть одиниці вимірювання часу (години, хвилини, секунди) і співвідношення між ними.