Лабораторна робота "Створення ігрового проєкту в mBlock"

Про матеріал
В курсі 7-го класу тема "Алгоритми та програми" Урок "Створення ігрового проєкту в середовищі програмування" Вибрано середовище програмування mBlock, інтерфейс якого повністю відповідає раніше вивченому SCRACH, але із додатковими можливостями програмувати підключених до середовища роботів. Цей урок по створенню ігрового проєкту допоможе учням повторити такі вивчені теми: "Типи алгоритмів", "Типи блоків та їхнє значення в програмі", "Етапи створення проєкту в mBlock"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Створення. Гри в MBlock

Номер слайду 2

Герої гри: Панда рухаючись вліво вправо – збирає яблука, щоб отримувати життя. Кожне пропущене яблуко коштуватиме. Панді одного життя. Гра закінчується, коли у Панди закінчуються життя!Правила гри:

Номер слайду 3

1. Обираємо фон 2. Створюємо 2 шт. костюма1. Фон для гри2. Фон для програшу

Номер слайду 4

Програмуємо кнопки для управління Пандою. Безумовний цикл +Неповне розгалудження

Номер слайду 5

Програмуємо рух яблука вниз. Створити спрайт «Яблуко»Дублювати спрайт. Якщо яблуко дотикається до Панди?Так. НіПанда отримує 1 життя. Панда втрачає 1 життя

Номер слайду 6

Створити змінну «Життя», початкове значення = 5 життів2. Виставити параметри екрану, щоб яблуко не вилітало за кордони (y – вертикальна складова, х - горизонтальна )3. Застосувати до х – блок операторів4. Зробити рух яблук не одночасним,за допомогою блока управління. Обираємо потрібні блоки:

Номер слайду 7

Програмуємо рух яблука вниз: Падіння яблука вниз. Якщо яблуко дотикається до землі?Яблуко повертається на гору, але вже на інше значення Х, А змінна «Життя» набуває значення -1 Так. НіЯкщо яблуко дотикається до Панди?Яблуко повертається на гору, але вже на інше значення Х, А змінна «Життя» набуває значення +1

Номер слайду 8

Програмуємо фон на програш гри: Життя=0 Змінити костюм фону на другий. Гра триваєБлок управління, для зупинки руху усіх блоків. Так. Ні

Номер слайду 9

Питання для самоперевірки: Який блок треба застосувати , щоб яблука падали нерівномірно? 2. Який блок треба застосувати, щоб яблуко падало?3. Навіщо застосовувати два фони?4. Який блок відповідає за випадкові положення рухуяблука?5. Яка умова додавання життів Панді?6. Яка умова закінчення гри?

pptx
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
1052
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку