23 червня о 18:00Вебінар: Практика реалізації проєктів та відеопроєктів у НУШ

Технологічна карта уроку інформатики. 7 клас 30 урок. Тема: Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.

Про матеріал
Технологічна карта уроку інформатики. 7 клас 30 урок. Тема: Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри. Тема шкільного курсу: Алгоритми та програми. Розраховано для використання вчителями під час підготовки та проведення уроку.
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку інформатики     

Тема шкільного курсу: Алгоритми та програми

Урок 30

ПІБ учителя: ________________________________

Клас: 7

Тема уроку: Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.

 

Мета уроку:

  • навчальна: сформувати вміння розробка сценарію та інформаційної моделі для гри;
  • розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
  • виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

 

 Обладнання уроку: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.


Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.


Компетенції учнів на уроці:

Основні поняття

Основні знання

Основні вміння

Проект

Мета проекту

Завдання проекту

Команда

Спрайт

Скрипт

 

Команди середовища розробки програм Scratch

 

Працювати з проектом в середовищі розробки програм Scratch

Хід уроку
 

Етап уроку

Час

Завдання етапу

Зміст

Методи і прийоми

ФОНД*

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

І. Самовизначення до діяльності

1 хв

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

 

13 хв

 

 

 

 

 

 

  1. постановка цілей і завдань уроку

Організація класу, вітання з учнями

Віртуальна гра-подорож

Ф

Привітання з учнями. Створення позитивного, емоційного настрою учнів.

Промовляння привітання разом з учителем.

  1. загальна мотивація

Створення проблеми за допомогою якої діти самостійно визначають тему уроку

Проблемне питання

Ф

Формулює проблемну ситуацію.

 

Формулюють  тему уроку та цілі. Визначають актуальність даної теми.

 

  1. засвоєння навиків і знань

Широке застосування різних способів активізації мислительної діяльності учнів, включення їх у пошукову діяльність творча участь дітей в освоєнні нового матеріалу.

 

 Розповідь, робота з підручником, гра з елементами тренінгу

 

Ф/І

Використовує для пояснення нового матеріалу розповідь та слайдові презентацію, вчить самостійно працювати з літературою, згуртовує колектив учнів за допомогою тренінгу

Опановують новий матеріал, сприймаючи розповідь, створюють картинку за допомогою гри

Фізкультхвилинка

  1. систематизація і узагальнення

Закріплення нових знань й умінь.

 

Поглиблення й осмислення учнями навчального матеріалу, перевірка розуміння сутності нових понять та уявлень.

Робота в групах та в парах, практична робота на комп'ютері

Г/П/І

Спостерігає за роботою учнів.

Керує самостійною роботою учнів

Створюють проект Scratch за інструкцією, формують уяву, розвиток мислення

Релаксація                 2 хв

ІІ. Перевірка й оцінювання

3 хв

Перевірити вміння та навички учнів, вказати на недоліки, здійснити словесне заохочення

Створюється ситуація успіху та задоволення

Презентація учнівських робіт (виставлення оцінок)

Ф/І

Розвішує роботи учнів у студії «Наша галерея проектів»

Діляться враженням від власних творів проекту Scratch, отримують оцінки

ІІІ. Домашнє завдання

2 хв

Подорож до онлайн студії створення проектів Scratch

Відвідати онлайн студію створення проектів Scratch https://scratch.mit.edu/

Приклади створених проектів

Ф

Демонстрація онлайн студії створення проектів Scratch

Візуальне сприйняття

ІV. Підсумок уроку

3 хв

Здійснити підсумок уроку використовуючи прийом «Подорож з рудим котом Scratch»

Називають команди, які потрібно рудому коту взяти з собою в подорож

Прийом «Подорож з рудим котом Scratch»

І

Підводить підсумок уроку за допомогою гри та у віршованій формі

Роблять висновки, прощаються з вчителем до наступного уроку

*ФОНД - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).

Література:

Для вчителя

Для учнів

Методичний посібник «Розробки уроків з інформатики для 7 класу»

Автори: Творча група вчителів інформатики «Навігатор» у складі: Л.О. Атаманюк, І.М. Гвоздовський, С.М. Лисий, О.М. Слободян, В.О. Хомишен, М.А. Яворська, А.В. Яковишина.

Підручник  Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.«Інформатика 7 клас».

https://scratch.mit.edu/

https://scratch.mit.edu/

 

doc
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
535
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку