Технологічна карта уроку інформатики. 7 клас 30 урок. Тема: Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.

Про матеріал
Технологічна карта уроку інформатики. 7 клас 30 урок. Тема: Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри. Тема шкільного курсу: Алгоритми та програми. Розраховано для використання вчителями під час підготовки та проведення уроку.
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку інформатики     

Тема шкільного курсу: Алгоритми та програми

Урок 30

ПІБ учителя: ________________________________

Клас: 7

Тема уроку: Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.

 

Мета уроку:

  • навчальна: сформувати вміння розробка сценарію та інформаційної моделі для гри;
  • розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
  • виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

 

 Обладнання уроку: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.


Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.


Компетенції учнів на уроці:

Основні поняття

Основні знання

Основні вміння

Проект

Мета проекту

Завдання проекту

Команда

Спрайт

Скрипт

 

Команди середовища розробки програм Scratch

 

Працювати з проектом в середовищі розробки програм Scratch

Хід уроку
 

Етап уроку

Час

Завдання етапу

Зміст

Методи і прийоми

ФОНД*

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

І. Самовизначення до діяльності

1 хв

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

 

13 хв

 

 

 

 

 

 

  1. постановка цілей і завдань уроку

Організація класу, вітання з учнями

Віртуальна гра-подорож

Ф

Привітання з учнями. Створення позитивного, емоційного настрою учнів.

Промовляння привітання разом з учителем.

  1. загальна мотивація

Створення проблеми за допомогою якої діти самостійно визначають тему уроку

Проблемне питання

Ф

Формулює проблемну ситуацію.

 

Формулюють  тему уроку та цілі. Визначають актуальність даної теми.

 

  1. засвоєння навиків і знань

Широке застосування різних способів активізації мислительної діяльності учнів, включення їх у пошукову діяльність творча участь дітей в освоєнні нового матеріалу.

 

 Розповідь, робота з підручником, гра з елементами тренінгу

 

Ф/І

Використовує для пояснення нового матеріалу розповідь та слайдові презентацію, вчить самостійно працювати з літературою, згуртовує колектив учнів за допомогою тренінгу

Опановують новий матеріал, сприймаючи розповідь, створюють картинку за допомогою гри

Фізкультхвилинка

  1. систематизація і узагальнення

Закріплення нових знань й умінь.

 

Поглиблення й осмислення учнями навчального матеріалу, перевірка розуміння сутності нових понять та уявлень.

Робота в групах та в парах, практична робота на комп'ютері

Г/П/І

Спостерігає за роботою учнів.

Керує самостійною роботою учнів

Створюють проект Scratch за інструкцією, формують уяву, розвиток мислення

Релаксація                 2 хв

ІІ. Перевірка й оцінювання

3 хв

Перевірити вміння та навички учнів, вказати на недоліки, здійснити словесне заохочення

Створюється ситуація успіху та задоволення

Презентація учнівських робіт (виставлення оцінок)

Ф/І

Розвішує роботи учнів у студії «Наша галерея проектів»

Діляться враженням від власних творів проекту Scratch, отримують оцінки

ІІІ. Домашнє завдання

2 хв

Подорож до онлайн студії створення проектів Scratch

Відвідати онлайн студію створення проектів Scratch https://scratch.mit.edu/

Приклади створених проектів

Ф

Демонстрація онлайн студії створення проектів Scratch

Візуальне сприйняття

ІV. Підсумок уроку

3 хв

Здійснити підсумок уроку використовуючи прийом «Подорож з рудим котом Scratch»

Називають команди, які потрібно рудому коту взяти з собою в подорож

Прийом «Подорож з рудим котом Scratch»

І

Підводить підсумок уроку за допомогою гри та у віршованій формі

Роблять висновки, прощаються з вчителем до наступного уроку

*ФОНД - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).

Література:

Для вчителя

Для учнів

Методичний посібник «Розробки уроків з інформатики для 7 класу»

Автори: Творча група вчителів інформатики «Навігатор» у складі: Л.О. Атаманюк, І.М. Гвоздовський, С.М. Лисий, О.М. Слободян, В.О. Хомишен, М.А. Яворська, А.В. Яковишина.

Підручник  Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.«Інформатика 7 клас».

https://scratch.mit.edu/

https://scratch.mit.edu/

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Петрович Ілля
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
2426
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку