Технологічна карта уроку інформатики
Тема шкільного курсу: Алгоритми та програми
Урок № 30
ПІБ учителя: ________________________________
Клас: 7
Тема уроку: Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.
Мета уроку:
Обладнання уроку: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Компетенції учнів на уроці:
Основні поняття |
Основні знання |
Основні вміння |
Проект Мета проекту Завдання проекту Команда Спрайт Скрипт
|
Команди середовища розробки програм Scratch
|
Працювати з проектом в середовищі розробки програм Scratch |
Хід уроку
Етап уроку |
Час |
Завдання етапу |
Зміст |
Методи і прийоми |
ФОНД* |
Діяльність |
Діяльність |
І. Самовизначення до діяльності |
1 хв
4 хв
10 хв
2 хв
13 хв
|
|
Організація класу, вітання з учнями |
Віртуальна гра-подорож |
Ф |
Привітання з учнями. Створення позитивного, емоційного настрою учнів. |
Промовляння привітання разом з учителем. |
|
Створення проблеми за допомогою якої діти самостійно визначають тему уроку |
Проблемне питання |
Ф |
Формулює проблемну ситуацію.
|
Формулюють тему уроку та цілі. Визначають актуальність даної теми.
|
||
|
Широке застосування різних способів активізації мислительної діяльності учнів, включення їх у пошукову діяльність творча участь дітей в освоєнні нового матеріалу.
|
Розповідь, робота з підручником, гра з елементами тренінгу
|
Ф/І |
Використовує для пояснення нового матеріалу розповідь та слайдові презентацію, вчить самостійно працювати з літературою, згуртовує колектив учнів за допомогою тренінгу |
Опановують новий матеріал, сприймаючи розповідь, створюють картинку за допомогою гри |
||
Фізкультхвилинка |
|||||||
|
Закріплення нових знань й умінь.
Поглиблення й осмислення учнями навчального матеріалу, перевірка розуміння сутності нових понять та уявлень. |
Робота в групах та в парах, практична робота на комп'ютері |
Г/П/І |
Спостерігає за роботою учнів. Керує самостійною роботою учнів |
Створюють проект Scratch за інструкцією, формують уяву, розвиток мислення |
||
Релаксація 2 хв |
|||||||
ІІ. Перевірка й оцінювання |
3 хв |
Перевірити вміння та навички учнів, вказати на недоліки, здійснити словесне заохочення |
Створюється ситуація успіху та задоволення |
Презентація учнівських робіт (виставлення оцінок) |
Ф/І |
Розвішує роботи учнів у студії «Наша галерея проектів» |
Діляться враженням від власних творів проекту Scratch, отримують оцінки |
ІІІ. Домашнє завдання |
2 хв |
Подорож до онлайн студії створення проектів Scratch |
Відвідати онлайн студію створення проектів Scratch https://scratch.mit.edu/ |
Приклади створених проектів |
Ф |
Демонстрація онлайн студії створення проектів Scratch |
Візуальне сприйняття |
ІV. Підсумок уроку |
3 хв |
Здійснити підсумок уроку використовуючи прийом «Подорож з рудим котом Scratch» |
Називають команди, які потрібно рудому коту взяти з собою в подорож |
Прийом «Подорож з рудим котом Scratch» |
І |
Підводить підсумок уроку за допомогою гри та у віршованій формі |
Роблять висновки, прощаються з вчителем до наступного уроку |
*ФОНД - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).
Література:
Для вчителя |
Для учнів |
Методичний посібник «Розробки уроків з інформатики для 7 класу» Автори: Творча група вчителів інформатики «Навігатор» у складі: Л.О. Атаманюк, І.М. Гвоздовський, С.М. Лисий, О.М. Слободян, В.О. Хомишен, М.А. Яворська, А.В. Яковишина. |
Підручник Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.«Інформатика 7 клас». |