У програмах, які складають у середовищі Скретч, усі команди можуть об’єднуватися по-різному, залежно від задачі, для розв’язування якої створюється проєкт.
Номер слайду 4
Для цього спочатку описують алгоритм, у якому можуть використовуватись алгоритмічні структури:
Номер слайду 5
Якщо для розв’язування задачі потрібно виконати послідовні дії, де кожна наступна дія розпочинається після завершення попередньої та виконується тільки один раз, то використовують алгоритмічну структуру слідування.
Номер слайду 6
Слідування — це алгоритмічна структура, яка використовується для подання послідовного набору команд, що виконуються одна за одною. Алгоритми з використанням структури слідування називають лінійними.
Номер слайду 7
Для розв’язування деяких задач потрібно повторити ті самі дії кілька разів. Наприклад, для того щоб намалювати квадрат зі стороною 5 см, потрібно чотири рази малювати лінію та повертатись на9000. Отже, потрібно використати алгоритмічну структуру повторення.
Номер слайду 8
Повторення — алгоритмічна структура, яка використовується для подання багаторазового виконання набору команд. Алгоритм, у якому деякі команди повторюються, називають циклічним алгоритмом.
Номер слайду 9
Якщо задача має кілька варіантів розв’язку залежно від істинності деякої умови, то використовують алгоритм із розгалуженням. Наприклад, якщо потрібно знати кількість завезених продуктів у магазин, виконують дію додавання, а якщо вартість, то результат отримують множенням кількості на ціну.
Номер слайду 10
Розгалуження — алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови.
Номер слайду 11
Розподіли приклади алгоритмів у відповідні групи за типами алгоритмічних структурhttps://learningapps.org/view22539429