Новий час вимагає нових підходів до вирішення проблем, нових методів роботи, зокрема і в ремеслі вчителя, викладача. XXI століття – ера цифрових і нанотехнологій. Яким же має бути вчитель в цю цікаву епоху?
Новий час вимагає нових підходів до вирішення проблем, нових методів роботи, зокрема і в ремеслі вчителя, викладача. XXI століття – ера цифрових і нанотехнологій. Яким же має бути вчитель в цю цікаву епоху?Вчитель – це та професія, яка повинна бути обрана за покликом душі. Той, хто вирішив стати викладачем, перш за все, повинен любити дітей, вміти їх розуміти і спілкуватися з ними.
Від того, яким буде вчитель в очах учнів, від його іміджу, - залежить дуже багато. Учитель – це образ, який залишається у пам’яті дитини назавжди. «Добрий він, чи поганий», - це завжди той, хто завжди знаходиться під пильним поглядом батьків .Імідж сучасного педагога Вчитель завжди був , Є і буде взірцем естетичних смаків, вишуканих манер і високого особистого іміджу.
Учні мають різні особливості, цілі й потреби, і пропонувати персональний підхід не тільки бажано, але й потрібно. Вчитель XXI століття це той, хто в першу чергу вміє знаходити спільну мову зі своїми учнями. Це означає, він повинен бути ідеальним психологом. Тобто може знайти підхід до кожної дитини. Коли учні роблять власний вибір, вони наче «володіють» своїм навчанням, а це підвищує внутрішню мотивацію і вимагає більших зусиль для досягнення результату!
Вчитель повинен розуміти сленг своїх підопічних. Це допомагає комунікації між ними. Проте вживати такий сленг вчитель має вкрай рідко, адже часте використання «молодих» словечок може нівелювати різницю «вчитель-учень», що негативно відіб’ється на його авторитеті. Учитель повинен мати хороший словниковий запас. Це професіонал - ерудит, який знає не лише свій предмет. Вимогливість і суворість не повинні закривати його здатності бути в процесі виховання помічником, порадником і другом своїх учнів.
Співпраця в глобальному масштабіТехнології дозволяють співпрацювати з іншими вчителями та учнями. Створення цифрових ресурсів, презентацій та проектів разом з іншими педагогами і учнями зробить діяльність у класі реальною. Співпраця повинна виходити за рамки спільного використання документів за допомогою електронної пошти або створення Power. Point презентації. Адже, саме обмін досвідом дозволяє розвиватися щодня.