Презентація розроблена для уроку читання з малюнками, що є необхідністю для навчанння дітей з особливими освітніми потребами у спеціальному навчальному закладі.
Знову день почався діти,Всі зібрались на урок. Тож пора нам поспішити. Кличе в подорож дзвінок.
Номер слайду 3
Мета: вчитися переглядати та уважно читати текст; передавати його зміст за допомогою запитань вчителя та наочності; розвивати пам’ять, мислення, зв’язне мовлення; корегувати поведінку під час уроку; виховувати старанність.
Номер слайду 4
Два дельфіни десять днів. Дивували дітлахів. Мовна розминка
Номер слайду 5
Має вуса, пишний хвістІ погану ось звичку: Спершу добре він поїсть,Потім вмиє личко. Відгадайте загадку
Номер слайду 6
Прочитайте текст " Як котові соромно стало" Вийшов кіт на поріг. Мружиться від ясного сонечка. Раптом чує – горобці зацвірінькали. Принишк кіт, насторожився. Тихенько почав пробиратися до паркана. А там сидять горобці. Підповз аж до паркана та як стрибне. Хотів горобця схопити. А горобчик – пурх та й утік. Кіт перелетів через паркан та в калюжу й упав. Вискочив мокрий, брудний. Іде кіт додому. Соромно йому. А горобці позліталися з усього подвір’я, літають над невдахою й цвірінькають. То вони сміються з кота.
Номер слайду 7
1. Хто сидів на паркані? 2. Куди упав кіт? 3. Куди подався мокрий кіт? Дайте відповіді на запитання
Номер слайду 8
Сірий котик міцно спав, Навіть пісню не співав. Та, нарешті, пробудився І довкола обдивився. Став смачненько потягатись І чистенько умиватись. Фізкультхвилинка
Номер слайду 9
Гімнастика для очей. Вправа ШТОРКИШвидко і легко моргайте 2 хвилини.
Номер слайду 10
Склади речення по схемі
Номер слайду 11
Склади речення по схемі
Номер слайду 12
Вийшов ___ на поріг. Мружиться від ясного ___. Раптом чує – горобці зацвірінькали. Принишк кіт, насторожився. Тихенько почав пробиратися до ___. А там сидять ___. Хотів горобця схопити. А горобчик- пурх та й утік. Спиши текст та заміни малюнки словами