Мета уроку: Навчальна: установити залежність між силою струму, напругою на однорідній ділянці електричного кола й опором цієї ділянки; сформувати поняття електричного опору; формування математичної компетентності учнів: умінь перетворювати формули, аналізувати математичні закономірності та обчислювати опір провідника. Розвиваюча: розвивати уміння розв’язувати задачі на застосування закону Ома; розвивати уяву, логічне мислення, пізнавальний інтерес до вивчення предмета. Виховна: сприяти самовихованню допитливості, зацікавленості в пізнанні нового
Усне опитування:дати означення напругияким символом позначають напругу?за якою формулою визначають напругу?у яких одиницях вимірюють напругу?на честь кого названо одиницю напругу?що таке 1 В?яким приладом вимірюють напругу?як на електричній схемі позначають вольтметр?яких правил слід дотримуватися під час вимірювання напруги вольтметром?
Отже, у скільки разів збільшиться (зменшиться) напруга на кінцях провідника, у стільки ж разів зросте (зменшиться) в провіднику сила струму. Таким чином, сила струму в провіднику прямо пропорційна напрузі на кінцях провідника. I=k. U, k – коефіцієнт пропорційності. Графік залежності сили струму в провіднику від напруги на його кінцях
2. Визначте силу струму в спіралі електричної плитки, ввімкненої в коло з напругою 127 В, якщо опір спіралі 24 Ом. 3. Яку треба прикласти напругу до провідника, опір якого 0,25 Ом, щоб у провіднику була сила струму 30 А? 4. Обчислити опір спіралі лампи від кишенькового ліхтарика, якщо при напрузі 3,5 В сила струму в ній 0,28 А. 5. При напрузі між кінцями провідника 4 В сила струму в ньому 0,2 А. Якою має бути напруга, щоб у цьому провіднику сила струму була 0,04 А?