Урок з фізики 8 клас на тему "Розв’язування задач. Самостійна робота."

Про матеріал
Даний матеріал може бути корисним для вчителів фізики під час розвязування задач з розділу "Електричні явища, електричний струм."
Перегляд файлу

Тема уроку: Розв’язування задач. Самостійна робота.

Мета уроку:

Навчальна: розширення уявлень учнів про силу струму, напругу, опір і зв'язок між цими величинами; удосконалювання вмінь і навичок застосовувати теоретичні знання під час розв’язування задач різного рівня складності.

Розвиваюча: розвивати логічне та алгоритмічне мислення, вміння аналізувати та систематизувати знання, розвивати культуру мовлення методом усного опитування учнів та коментування розв'язання задач

Виховна: формувати світогляд учнів; розвивати комунікативну компетентність, виховувати інтерес до вивчення законів природи, виховувати культуру оформлення схем електричних кіл.

 

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок.

Обладнання: проектор, презентація, картки із завданнями,…………………

Хід уроку

Наші знання є сумою того, чому ми навчилися

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Самостійна робота

 Виконується самостійна робота з подальшою самоперевіркою з опорою на «Слайд правильних відповідей».

І. Вправа «Знайди пару»

  1.  Сила струму                                         А.   
  2.  Напруга                                                 Б.    І
  3.  Опір                                                       В.    U
  4.  q =                                                          Г.   
  5.  U =                                                         Д.     
  6.  R =                                                         Е.     R
  7.  І =                                                          Ж.   I*t
  8.  1 Дж =                                                   З.    А*с
  9.  1 Ом =                                                    І.
  10.  1 Кл =                                                    К.  
  11.  1 А =                                                      Л.  
  12.  1В =                                                       М.  В*Кл

 

ІІ.  Вправа «Закінчи фразу»

  1. Якщо напругу на провіднику збільшити у два рази, то сила струму……
  2. Між силою струму на ділянці кола й напругою на цій ділянці існує……
  3. Вольт-амперною характеристикою провідника називається…………
  4. За допомогою амперметра й вольтметра можна виміряти……….
  5. Для визначення опору треба використати закон……….
  6. Для того щоб обчислити опір, треба……

 

ІІІ. Розв’язування вправ

     При розв’язуванні фізичних задач ми повинні дотримуватися основних етапів, а саме:

  • ознайомлення з умовою задачі;
  • короткий запис умови;
  • повторення умови з опорою на короткий запис;
  • виконання рисунка, схеми або креслення;
  • аналіз фізичного змісту задачі й виявлення способів її  розв’язування;
  • складання плану розв’язування;
  • виконання розв’язання в загальному виді;
  • обчислення;
  • аналіз результату;
  • перевірка розв’язків.

 

  1. При напрузі на резисторі 110В сила струму в ньому 4 А. Яку напругу слід подати на резистор, щоб сила струму в ньому була 8А?   220В
  2. Чому дорівнює сила струму в електричній лампі кишенькового ліхтарика, якщо опір нитки розжарювання 15 Ом і приєднана вона до батарейки з напругою 4,5В?          0,3А
  3. Опір вольтметра дорівнює 12 000 Ом. Якої сили струму проходить через вольтметр, якщо він показує напругу 120 В?    10мА
  4. У паспорті амперметра написано, що опір його дорівнює 0,1 Ом. Визначте напругу на затискачах амперметра, якщо він показує силу струму 10 А.  
  5. Показ вольтметра, приєднаного до електричної лампи розжарювання, дорівнює 120В, а амперметра, що вимірює силу струму в лампі 0,5А. Чому дорівнює опір лампи? Накресліть схему вмикання лампи, вольтметра і амперметра.            240 Ом

 

ІV. Підсумок уроку. Рефлексія

Учням пропонується відповісти на запитання:

На уроці

  • Я навчився
  • Я дізнався
  • Я зрозумів
  • Я не вмів, а тепер вмію
  • Найбільший мій успіх – це..
  • Найважче було …

 

V. Домашнє завдання. Повторити § 25-29

               

docx
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
До уроку
§ 29. Електричний опір. Закон Ома
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
3375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку