Виявляється, Олександр Антонович не мріяв стати вчителем. З дитинства його вабило небо. На леваді недалеко від батьківської хати ще в шкільні роки побудував модель літака і зробив першу спробу її запустити. Тому після закінчення десятирічки вибір був один – військове училище льотчиків-винищувачів. Та глибоких знань і бажання було замало. Лікарі – головні екзаменатори - погасили юнацьку мрію. І, мабуть, саме це захоплення небом окрилювало всі його мрії, думки і вчинки в подальшому житті.
З приїздом молодого вчителя розпочалися в селі «сахнівські дива»: то він на побудованому разом з колегою дельтаплані спустився з місцевої гори Пастушка, то зробив спробу на планері перелетіти річку Рось. Потім разом з учнями будував і запускав повітряні кулі, моделі літаків і ракет, які запускали з майданчика із символічною назвою «Сахнівський Байконур».
«Майбутнє Сахнівки – її діти. Отже, треба створювати таку школу, якої ще не було», – так вирішив призначений у грудні 1966 року директором школи Олександр Захаренко. Він поступово змінив і зовнішній вигляд основної шкільної будівлі й інтер’єри школи, і пришкільну ділянку, а основне – ставлення до школи.
Територію школи прикрашає також іменна алея троянд, висаджена на честь 216-ти солдатів-сахнівчан, які захищали рідну Батьківщину від ворогів. Коли закладали алею, у ямки для кущів принесли землю та воду з того двору, звідки воїн пішов захищати рідну Батьківщину. На табличках написані прізвища героїв-сахнівчан.
У 1967 році був відісланий «Лист у майбутнє», який готували учні та учителі цілий рік і який відкриють 2 листопада 2017 року. Відкривши сейф, вони почують слова з минулого і зможуть зрозуміти, якими були учні, учителі, яким був той час. Думки, побажання, осмислення сенсу людського буття вміщуються на чотирьох магнітофонних плівках. Генератори ідеї завбачливо поклали у схованку ще й магнітофон, бо уже зараз важко було б знайти таку раритетну апаратуру.
Біля школи споруджено монумент відважній дівчинці Олі Лисенко, яка рятуючи подругу сама загинула. Дівчинка – випускниця відпочивала з друзями на річці. Коли її подруга почала тонути, не роздумуючи вона кинулася рятувати, хоча сама не вміла плавати. Подругу Оля врятувала, а от сама вибратися з річки не змогла.