Володіти знаннями однаково, що володіти скарбом. Народна мудрість
Номер слайду 2
Ріст Збільшення розмірів і маси орга-нізму. Зміна зовнішнього вигляду, накопиченняпоживних речовин. Розвиток Набуття нових якостей Формування організму, органів, системорганів. Розмноження Відтворення подібних до себе (бу-ває статеве й нестатеве)Передача генетичного матеріалу від бать-ківського покоління наступному, що за-безпечує відтворення ознак даного виду. Подразливість Здатність організму сприймати змі-ни середовища і відповідати на них. Забезпечує поведінку тварин,взаємозв’язки з навколишнім середови-щем та іншими організмами. Рух Пресування організму в середови-щі, зміна положення тіла. Забезпечує активну поведінку, перемі-щення, розселення організмів{1 DF89 CD4-CE3 B-47 D3-B413-B1 BF06 B877 FD}Властивість. Сутність. Значення для організму. Живлення. Процес надходження в організм,перетворення та засвоєння поживних речовин. Отримання поживних речовин, з яких вивільнятиметься енергія, необхідна для процесів життєдіяльностіДихання. Сукупність процесів, у результаті яких відбувається поглинання організмом кисню, його використання та виведення вуглекислого газу. Кисень окиснює органічні речовини та допомагає вивільняти енергію. Виділення. Процес виведення з організму кінцевих продуктів, що утворилися в ході обміну речовин у клітинах тіла при розщепленні органічних енерговмісних речовин. Очищення організму від шкідливих речовин, підтримка сталого складу організму. Властивості тварин
Номер слайду 3
{1 DF89 CD4-CE3 B-47 D3-B413-B1 BF06 B877 FD}Властивість. Сутність. Значення для організму. Ріст. Збільшення розмірів і маси організму. Зміна зовнішнього вигляду, накопиченняпоживних речовин. Розвиток Набуття нових якостей Формування організму, органів, систем органів. Розмноження. Відтворення подібних до себе (буває статеве й нестатеве)Передача генетичного матеріалу від батьківського покоління наступному, що забезпечує відтворення ознак даного виду. Подразливість. Здатність організму сприймати зміни середовища і відповідати на них. Забезпечує поведінку тварин, взаємозв’язки з навколишнім середовищем та іншими організмами. Рух. Пересування організму в середови-щі, зміна положення тіла в просторіЗабезпечує активну поведінку, перемі-щення, розселення організмів. Властивості тварин
Номер слайду 4
Віртуальна прогулянка до лісу. Уявіть, що ви в осінньому лісі. На які гриби ви можете натрапити? Які рослини ростуть у вашому уявному лісі? Пригадайте з курсу біології 6-го класу основні ознаки живого. Які із цих ознак властиві представникам грибів і рослин? Якщо під час мандрівки лісом ви поводитеся тихо, то можете натрапити на тварин. Зупиніться, подивіться під ноги. Яких найменших мешканців лісу, що поспішають до мурашника, ви можете побачити? Підійміть голову, поглядом відшукайте на деревах птахів. Назвіть, яких лісових птахів ви знаєте. Чому тварин важче відшукати в лісі, ніж рослини та гриби?
Номер слайду 5
ОСНОВНІ ВІДМІННОСТІ ТВАРИН ВІД РОСЛИН І ГРИБІВ. ОСОБЛИВОСТІ ЖИВЛЕННЯ ТВАРИНТема уроку: Мета уроку: ?
Номер слайду 6
Робота з підручником. Які ознаки відрізняють тварин від рослин і грибів ? Тварини Рослини Гриби. Спільні ознаки: Відмінні ознаки:
Номер слайду 7
Листочок фотосинтез здійснює, працює,Березі всю поживу віддає, не ледарює. Аж тут десь гусінь узялася і повзе,Листок вона шматує, і кусає, і гризе. Побачив гусінь дрізд - злетів аж до небес,Бо гусінь для птахів - то є делікатес. Дрізд хитру ту личинку в дзьоба ухопив,Листочка від напасті вмить звільнив. Як живляться тварини, згадані у вірші?Прочитайте фрагмент вірша
Номер слайду 8
Способи живлення тварин
Номер слайду 9
Вправа «Снігова грудка»Слово, речення, запитання. Наприклад: Тварини. Тварини живуть поруч із нами. Яке живлення у тварин?
Номер слайду 10
Домашнє завдання. Опрацювати §2. Повторити будову клітини рослин і грибів (матеріал 6-го кл.),індивідуальне завдання: скласти 3 тестові завдання з кількома правильними відповідями до теми.