Презентація "Паски безпеки"

Про матеріал
Матеріал про використання пасків безпеки в трантпорті, міфи про паски безпеки, історію їх створення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Паски безпеки в транспортіSTART

Номер слайду 2

Паски безпеки в транспортіПасок безпеки — засіб пасивної безпеки, що призначений для утримання пасажира або водія  автомобіля (чи іншого транспортного засобу) на місці у випадку аварії або раптової зупинки.

Номер слайду 3

Застосування ременя безпеки запобігає переміщенню пасажира по інерції : коли авто рухається, його пасажири і водій також перебувають у русі всередині нього, і під час раптової зупинки транспорту, вони будуть продовжувати рухатися, доки не зіткнуться з деталями інтер'єру транспортного засобу або з іншими пасажирами (так звані вторинні удари). Також паски безпеки гарантують, що пасажир перебуватиме в положенні, яке забезпечує безпечне розкриття подушок безпеки. Крім цього, ремені безпеки при аварії дещо розтягуються, тим самим поглинаючи кінетичну енергію пасажира і додатково гальмуючи його рух, розподіляють зусилля гальмування на велику поверхню.

Номер слайду 4

Перші паски безпеки. Дуже багато водіїв нехтують використанням ременя безпеки. А адже пристебнувшись, у вас є шанс вижити навіть у найстрашніші аварії... Недарма історія створення цього нехитрого пристрою налічує вже понад сто років! Сьогодні ми можемо вибрати з двох, трьох-, чотирьох - і п'ятиточкові. У наших предків такого розмаїття, звичайно ж, не було. Та й спочатку проектувалися вони зовсім не для автомобілів. Вперше ремінь безпеки встановили в літак в 1913 році. То була звичайна пружна стрічка, оперізуючий пілота — прообраз сучасних поясних двоточкові ременів, які до недавнього часу широко використовувалися на задніх сидіннях автомобілів, а також сидіннях автобусів. Двоточковим його називали тому, що він кріпився до кузова в двох точках.

Номер слайду 5

На допомогу прийшли шведи. На схилі 50-х років двадцятого століття шведський авіаційний інженер Нільс Болін, який у той час обіймав посаду начальника з безпеки автомобільної компанії Volvo, винайшов трьохточкову конструкцію. Після року безперервних тестів він зміг довести, що ремінь такого типу набагато більш безпечний, ніж двоточковий. І починаючи з 1959 року подібні пристрої стали ставити на всі автомобілі Volvo.

Номер слайду 6

02 Двоточкові паски безпеки. Трьохточкові паски безпеки01 Чотирьохточковіпаски безпеки. П’ятиточкові паски безпеки0304Існують такі види пасків безпеки:

Номер слайду 7

Двоточкові ремені безпеки поки ще можна зустріти на задньому сидінні деяких автомобілів. Ними були обладнані застарілі моделі машин. Зустрічаються як поясні, так і плечові варіанти таких ременів. Поясні, виглядають як страхувальні ремені в кріслах літаків. Вони не ускладнюють рухів водія, але можуть стати причиною важких травм хребта і навіть привести до паралічу.

Номер слайду 8

Виконані у формі нахиленої латинської V і ними комплектуються практично всі серійні авто для пересічних громадян. По своїй суті вони мало чим відрізняються від винайдених шведами ременів. Кріпляться до кузова в трьох точках і утримують тіло людини не тільки навколо пояса, але і по діагоналі — від стегна до плеча. Така конструкція дозволяє рівномірно розподілити навантаження на тіло і мінімізувати травми внутрішніх органів.

Номер слайду 9

Трьохточкові паски бувають інерційними і неінерційними. В чому ж різниця? У тому, що інерційний при відстібанні втягується в стінку салону спеціальним механізмом, а неінерційний залишається лежати на сидінні. При закріпленні інерційним ременем вам потрібно всього-навсього витягнути його назовні і застебнути в замку ременя безпеки. неінерційний вам потрібно спочатку підлаштувати під себе, вибравши потрібну вам довжину так, щоб він не перетягував вас надміру. Також сьогодні широко стали застосовуватися ремені з преднатяжителями. Вони влаштовані таким чином, що при аварії автоматично регулюють силу утримання людини. Прогрес не стоїть на місці, і автовиробники прагнуть зробити водіння автомобіля як можна більш безпечним.

Номер слайду 10

Це вже варіант для тих, хто любить швидку, але при цьому безпечну їзду. Має чотири точки кріплення до кузову і складається з поясного і двох плечових ременів, які розташовані не по діагоналі, як триточкові, а вертикально. Така конструкція надійно утримує водія в кріслі і при цьому не викликає особливого незручності. Ременями такого типу зазвичай комплектуються «заряджені» версії звичайних легкових машин і чистокровні спорткари.

Номер слайду 11

Це найбільш безпечні, але при цьому найдорожчі і незручні в експлуатації ремені безпеки, якими зазвичай комплектуються гоночні автомобілі. Складаються вони з двох поясних, двох плечових і одного ременя, який знаходиться між ніг. Подібна конструкція також застосовується в дитячих автомобільних кріслах.

Номер слайду 12

Нільс Бо́лін — шведський інженер, народжений у 1920 році. Він працював у компанії Volvo і винайшов трьохточковий ремінь безпеки для автомобілів у 1959 році. Цей винахід став значним кроком у покращенні безпеки пасажирів під час аварій та широко використовується в автопрому дотепер. Нільс Болін помер у 2002 році.

Номер слайду 13

Дякую за увагу

pptx
Додано
31 грудня 2024
Переглядів
13
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку