Концепція Нової української школи ґрунтується на ідеї виховання особистості, патріота, інноватора. НУШ передбачає , що її випускники мають бути патріотами з активною життєвою позицією, які діють згідно з морально-етичними принципами і здатні приймати відповідальні рішення, поважати гідність і права людини.
Не дивіться на Україну, як на землю своїх батьків. Дивіться на неї, як на землю своїх дітей. І тоді прийдуть зміни… С. Вакарчук. Виховання учнів реалізується у процесі організації навчально-виховної діяльності і позаурочної та позакласної роботи. Вихованням дитини ти виховуєш себе, утверджуєш свою людську гідність В. О. Сухомлинський
На уроках української мови формуємо культуру спілкування, збагачуємо мовлення здобувачів освіти українськими формами звертання та формулами мовленнєвого етикету, показуючи їх зв’язок із національними традиціями і звичаями українців. Чільне місце на уроках української мови займає використання малих фольклорних форм – загадок, лічилок, мирилок, приказок і прислів’їв, народних прикмет, уривків з казок, дитячих пісень, колискових, щедрівок, колядок, веснянок, закличок тощо.
Навчальний предмет «Я досліджую світ» спрямований на соціалізацію особистості , його національно-патріотичне, історичне, духовне, моральне і громадянське виховання. Видатні постаті, успішні люди, патріотично спрямовані, що уміють переборювати життєві труднощі і йдуть до власної мети,стають зразком для вироблення в учнів власних життєвих стратегій.