допомогти старшокласникам у виборі професії, намітити шляхи її досягнення, формувати в учнів потребу самовдосконалення
Мета: допомогти старшокласникам у визначенні своєї мети стосовно майбутньої професії, намітити шляхи її досягнення, дати рекомендації щодо правильного вибору професії; формувати в учнів потребу у самовдоскона-ленні; розвивати пізнавальні процеси, наочно-образне мислення; розвинути в учнів уважність, логічне мислення; виховувати повагу до праці і людей праці; згуртування команди в процесі подолання труднощів
Рада вітати вас, шановні друзі, на сторінці Веб-квесту! Пропоную вам взяти участь в цікавому та захоплюючому проєкті: «Погляд у майбутнє. Орієнтація на професію». В ході проходження Веб-квесту Ви навчитеся працювати в команді, приймати обгрунтовані рішення та генерувати нові ідеї. Бажаю Вам успіху! З повагою Тетяна Володимирівна
Дорогі друзі!Сьогодні у нас – захоплива подорож у світ професій. Промайне час , і кожен із вас повинен буде вибрати свій шлях у величезному дорослому світі. Це означає, насамперед, вибір професій. І тому сьогодні ми з вами відправляємося в подорож чарівного світу професій "Погляд у майбутнє» . Є в кожного своя мрія, Яка поведе вас у життя. І поки живе ваша надія. Сміливо йдіть у майбуття! https://sites.google.com/view/prof-kvest/%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8 C%D0%BD%D0%B5-%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BEПогляд у майбутнє
1. Оберіть серед перерахованих ролей лише одну (команда з 4 чоловік) або ж виконайте почергово кожну з них самостійно. 2. Ознайомтесь із правами та обов'язками учасників квесту.3. Ознайомтесь із завданням квесту.4. Виконайте поставлені завдання. Презентуйте свої результати. Правила проходження веб квесту
Професія – це вид трудової діяльності людини, що вимагає певного рівня знань, спеціальних вмінь, підготовки людини і при цьому є джерелом існування. Світ професій дуже великий. їх налічується близько шести тисяч. Професії умовно поділено за напрямами на п’ять груп: Станція "Професійна"
Мета: виявлення індивідуальних уподобань кожної дитини. Хід проведення: На карті України, яка зафарбована в різні кольри. (Типи професій за класифікацїєю Климова умовно позначені на карті за такими кольорами: Людина-техніка – синій; Людина-природа – зелений; Людина-людина – блакитний; Людина-художній образ – рожевий; Людина-знакова система – білий). Завдання 1 « Карта мрій»
«Мозковий штурм»Хід проведення: Учасники отримають три слова, які мають відношення до професійної діяльності людини: професія, спеціальність, посада. Пропонуться запитання на які учасники дають відповіді. Як би ви пояснили відмінність між цими словами?- Що таке професія? (Професія – це вид трудової діяльності)- Що необхідно у першу чергу, щоб отримати професію? (Освіта)- Президент, двірник, прибиральниця – це професії? (Ні, тому що ніде не навчають цим заняттям, хоча вони є трудовою діяльністю) та інш. Завдання 3
«Професія. Спеціальність. Посада»Хід проведення: учасник або група отримує аркуші, на яких записані назва професії, спеціальність і посада. Порадившись між собою, необхідно визначити, що є що. Представник команди презентує роботу групи. Завдання: визначити професію, посаду, спеціальність і пояснити на таких прикладах:учитель математики – учитель – директор;головний бухгалтер – бухгалтер – бухгалтер-касир;Завдання 4
“Ранжування професій”Хід проведення: Зараз я вам пропоную картки, на яких написані різні професії. Ваша задача: вибрати і розділити їх на сучасні, престижні та професії, які завжди потрібні. Для цього розділилися на групи:перша група буде складати список «Престижних професій»;друга група – «Сучасних професій»;третя група – «Професій, які завжди потрібні». Станція – Сучасні професії
Світ сучасних професій різноманітний! А що ж чекає на нас вже в недалекому майбутньому. Ринок праці теж стрімко змінюється, із розвитком глобальних технологій і постійним прогресом потреба в нових і перспективних професіях усе більше зростатиме. На зміну старим приходять нові професії, більш затребувані й цікаві. У зв'язку з тим, що біо- та IT-технології активно входять у нашу повсякденність, зовсім скоро з'явиться безліч професій на стику наук: біоінженер, молекулярний дієтолог, сіті-фермер, енергоаудитор, проектувальник "розумних доріг" та інші. Давайте знайомитися з новими професіями ближче... Станція - Професії майбутнього
Ви отримали інформацію про світ професій, вивчили формулу правильного вибору професії. Слід пам’ятати, що вибір професії – це справа не одного дня. Сьогодні ми зробили початок, а вдалий вибір залежить від вас. Вправа “Побажання”Мета: створити гарний настрій. Хід вправи: учні стають в коло і за годинниковою стрілкою бажають щось приємне один одному. Побажання пов’язані з вибором професії. Підсумок -побажання
1. Атлас сучасних професій http://atlas100.ru/ або https://bogosvyatska.com/2019/04/06/атлас-нових-професій-що-чекає-освітян/2. Професійна орієнтація в сучасній школі: кращі методичні розробки практичнихпсихологів і соціальних педагогів малокомплектних загальноосвітніх навчальнихзакладів, навчально-виховних об’єднань, навчально-виховних комплексів : мето-дичні рекомендації [Електронні дані] / авт. кол. за наук. ред. І. І. Ткачук. - К. : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2017 - 115 с. 3. Сухенко Т. В. Як обрати професію майбутнього: посіб. з профорієнтації для молоді віком від 13 до 80 / Т. Сухенко; пер. з рос. О. Коноз. – Харків: Фоліо, 2016.4. ТОП-20 професій майбутнього [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://studway.com.ua/top-professions. Використані джерела