Презентація "Поняття комп’ютерної графіки. Растрові та векторні зображення."

Про матеріал
На уроці •з’ясуємо, що таке комп’ютерна графіка і де її використовують; •дізнаємось, як класифікують комп’ютерні зображення; •навчимось розрізняти растрові та векторні зображення, оцінювати їх переваги та недоліки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Поняття комп’ютерної графіки. Растрові та векторні зображення.

Номер слайду 2

Сьогодні на уроці:з’ясуєте, що таке комп’ютерна графіка і де її використовують;дізнаєтеся, як класифікують комп’ютерні зображення;навчитеся розрізняти растрові та векторні зображення, оцінювати їх переваги та недоліки.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Поняття графіки. Малюнок завжди відігравав важливу роль у житті людини. Давні племена не мали писемності, але ми дізналися про їхнє життя з наскельних малюнків.

Номер слайду 5

Поняття графіки. Графіка — це різновид мистецтва, назва якого в перекладі з грецької означає «пишу, дряпаю, малюю». Основним засобом створення художнього образу в графіці є найпростіший для людини спосіб відтворення побаченого — лінія, штрих, що утворюють контур предмета.

Номер слайду 6

Поняття комп’ютерної графіки. Комп’ютерна графіка є розділом інформатики, що вивчає способи і засоби створення й опрацювання графічних зображень.

Номер слайду 7

Поняття комп’ютерної графіки

Номер слайду 8

Поняття комп’ютерної графіки

Номер слайду 9

Растрова графіка. Основою растрового зображення є піксель (точка). Точки зображення розташовуються в рядках і стовпцях прямокутної сітки, яку називають растром (від лат. rastrum — граблі). Кількість пікселів, що розміщуються на одиниці довжини зображення, називають роздільною здатністю. Кожен піксель зображення характеризується координатами та кольором.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Векторна графіка. Векторне зображення будується з окремих базових об’єктів — графічних примітивів: відрізків, многокутників, кривих, овалів тощо. Таке зображення нагадує аплікацію.

Номер слайду 14

Властивості векторної графіки. Види графічних примітивів з яких будують зображення. Кількість кольорів, які використовують для створення зображення

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Недоліки векторної графіки. Складність реалістичного відтворення об'єктів Відсутність плавного переходу між кольорами. Відсутність пристроїв для автоматизованого створення зображення.

pptx
Додано
12 березня
Переглядів
381
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку