Мандрівка до країни Scratch

Про матеріал
Урок відпрацювання практичних навичок. Поняття “алгоритм”, “лінійний алгоритм”, “виконавці та їхні команди”, “блок-схема”; розпізнавання різних способів задання алгоритмів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Немає нічого сильнішого за знання, воно завжди і в усьому переважає… Платон. Мандрівка до країни Scratch

Номер слайду 2

Повторимо: Поняття “алгоритм”, “лінійний алгоритм”, “виконавці та їхні команди”, “блок-схема”; розпізнавання різних способів задання алгоритмів. Навчимось : складати прості алгоритми у середовищі Scratch 2.

Номер слайду 3

Перша наша зупинка – ліс Алгоритмів. Правда, красиво? А Ви пам`ятаєте, що таке алгоритм?

Номер слайду 4

скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання поставленої задачі Алгоритм – це …порядок правильного виконання дій для розв’язання задачі зрозуміла і точна інструкція для виконання послідовності дій, напрямлених на досягнення вказаної мети123 Подумай ще раз!Подумай ще раз!Молодець! Вірно!

Номер слайду 5

Гляньте! Яка бурхлива річка!Ця річка називається «Властивості алгоритмів». Щоб її перейти, потрібно назвати всі властивості алгоритмів. Спробуємо?

Номер слайду 6

Встановіть відповідність між властивостями алгоритму і їхніми значеннями. Дискретність. Масовість. Зрозумілість. Скінченність. Однозначність. Результативністьщоб виконавець міг досягти поставленої перед ним мети, використовуючи даний алгоритм, він повинен уміти виконувати кожну його вказівку, тобто розуміти кожну з команд, що входять до алгоритму.для виконання послідовності дій їх розбивають у визначеній послідовності на прості крокиможливість застосування алгоритмів для розв’язання цілого класу конкретних задач, які відповідаю загальній постановці задачізавершення роботи алгоритма за скінченне число кроківзрозумілий алгоритм не повинен містити вказівки, зміст яких може сприйматися неоднозначновиконання будь-якого алгоритму повинне завершуватися одержанням кінцевих результатів.

Номер слайду 7

Оце краса!Серед безкрайньої пустелі острівець зелені і води!І вся ця краса називається Оазис средовища програмування Scratch. Тут можна малювати, програмувати, моделювати і багато чого іншого. Щоб як слід відпочити в Оазисі, потрібно відповісти на запитання

Номер слайду 8

Що можна робити в середовищі програмування Scratch?Програмувати. Розв’язувати приклади. Створювати слайди. Грати. Малювати. Креслити схеми123456style.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 9

Що таке спрайт?Це об’єкти (персонажі), для яких можна писати програму - скрипт. Це сама програма – набір команд для персонажа. Окремі блоки, в яких розміщені основні команди123style.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 10

Для чого призначена кнопка «Публікувати»?Для публікації в ІнтернетіПросто збереження проекту. Збереження проекту із зміною формату123style.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 11

Я добре відпочив, але що ж це?! Сходинки в парку! Будьте дуже обережні та уважні! Виконай інтерактивну вправу за посиланням https://learningapps.org/watch?v=p463csttt01

Номер слайду 12

Номер слайду 13

От ми і дістались до річки Дніпро. Краса!Але що це?! Тут був міст! Але він зруйнований! Доведеться будувати новий!

Номер слайду 14

Використовуючи блок-схему, складіть циклічний алгоритм побудови мосту: дощечка за дощечкою. Кінець. Початок. Міст побудовано?Взяти дощечку. Зв’язати мотузкою. Покласти доску на потрібне місце. Початок. Міст побудовано?Взяти дощечку. Покласти доску на потрібне місце. Зв’язати мотузкою. Кінець

Номер слайду 15

У нас вийшов хороший міст!

Номер слайду 16

Створи проект в онлайн середовищі https://scratch.mit.edu/studios/5728234 Та прикріпи скриншот проекту на дошку https://padlet.com/ylia1234skorpions/padlet-e0fqgx4tm4qhvmsh

Номер слайду 17

Домашнє завдання. Виконати інтерактивну вправу за посиланням https://learningapps.org/view3251962 Виконати проект «Зебра» та надіслати скриншот

Номер слайду 18

Номер слайду 19

ДЯКУЮ ЗА УРОК!embedded1

pptx
Додано
12 березня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку