Дана презентація використовується під час уроку математики в 5 класі під час вивчення теми "Десяткові дроби". Здобувачі освіти повторюють розряди при запусу десяткових дробів. Вчаться роставляти дроби в порядку зростання та спадання.
Розділ 2 Порівняння десяткових дробів.§ 315-клас. Математика. За підручиком О. С.Істер
Номер слайду 3
КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОКr
Номер слайду 4
Розвивати обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення;математичну компетентність. Мета уроку: Вчити порівнювати десяткові дроби;Ввести поняття більшого і меншого десяткового дробу. Виховувати культуру математичних міркувань. Розвивати пам’ять. Бажання вчитися
Номер слайду 5
Тип уроку : Урок засвоєння нових знань. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор,креслярське приладдя.
Номер слайду 6
Пригадай:1. Як коротше записують дроби,знаменником яких є одиниця з кількома нулями?“Бліц - опитування 3. Як називають розряди десяткового дробу ( праворуч від коми)4. Як зображають десяткові дроби на координатній прямі ? 2. Як називають такий запис дробу?
Номер слайду 7
5. Запишіть у вигляді десяткового дробу числа.а) Три одиниці чотири десятих п’ять сотих.б). Два десятки вісім одиниць одна сота дев`ять тисячних.b). Вісім сотень дев`ять одиниць сім десятих шість тисячних.3,4528,019809,706
Номер слайду 8
Виразіть у метрах і запишіть у вигляді десяткового дробу1). 125 см. =2). 16 см. =3). 4дм.4см. =0,024). 2см. =0,445). 4 м.6дм.5см. =4,651,250,16
Номер слайду 9
Запам’ятай:1) якщо справа до десяткового дробу приписати один чи кілька нулів або відкикути один чи кілька нулів, то отримаємо дріб,що дорівнюєданому.1) Наприклад : 7 = 7,00; 0,43 = 0,430; 1,0345 = 1,034500 .2)Із двох десяткових дробів більший той, у якого ціла частина більша. Наприклад: 7,97 > 6,97
Номер слайду 10
Запам’ятай:3) Якщо десяткові дроби мають рівні цілі части ,то більший буде той дріб,у якого більше число десятих;якщо число десятиходнакове,то більшим буде той дріб,у якого більше число сотих,і т.д. .3) Наприклад : 7,53 > 7,43; 1,0375 < 1,0475. 81,0765 > 81,0755 і.т.д.
Номер слайду 11
Виконання письмових вправ (робота з підручником). Запиши три десяткові дроби 2) менші від 0,113 : Вiдповiдь:1) 30,07 < 30?11 Яка з точок міститься правіше на координатному промені: 1) М (2,7) чи N (2,4); Вiдповiдь:1) М (2,7) ;Вiдповiдь: 0,112; 0,110; 0,0112.. Вiдповiдь:4) 0,124 > 0,11 Який з десяткових дробів більший:1) 30,07 чи 30,11; 4) 0,124 чи 0,11 ?
Номер слайду 12
Виконання письмових вправ (робота з підручником). Вирази величини в однакових одиницях вимірювання і порівняй 3,892 кг і 3893,5 г: Вiдповiдь:3) 8 < 8,0093 < 9/ . Вiдповiдь: 3,892 кг і 3,8935 кг; 3,892 кг < 3,8935 кг; Між якими сусідніми натуральними числами міститься дріб: 3) 8,0093?
Номер слайду 13
Яке натуральне число потрібно поставити замість зірочок, щоб нерівності були вірні?
Номер слайду 14
Порівняй: Заміни зірочки цифрами так, щоб порівняння було виконано правильно:
Номер слайду 15
Записати дроби в порядку зростання1,1111 1,00000111,110,1 11 ,010,11 1,01
Номер слайду 16
Домашнє завдання. Вивчити формули та означення квадрата і куба числа ( § 35 стр 201- 205.)Виконати вправи (подiбнi за змiстом та за рiвнем складностi до тих які розв’язувались у класі. № 1178 (3); № 1180(2); № 1186; № 1189(2); додоткова для бажаючих № 1198 (4).
Номер слайду 17
Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…виконали …