« Розум полягає не лише у знаннях, але і у вмінні застосовувати ці знання»
Арістотель
1) предметна компетентність: систематизувати знання учнів в обчисленнях, в умінні використання законів множення та порядку дій 2) ключові компетентності:
б) уміння вчитися впродовж життя – прагнути до вдосконалення результатів своєї діяльності, організовувати свою навчальну діяльність; в) ініціативність і підприємливість – генерувати нові ідеї, ухвалювати оптимальні рішення.
Допоможіть Незнайкові відгадати.
Хто найкраще обчислює приклади?
1. Обчислити:
А) 155:31; О) 270:9-23*1;
А) 121:11; Р) 540:60-1*5;
В) 250000:500-5*98; С) 10000:2500+2; Д) 54:18+0*25000; У) 91:13-50000:10000.
М) 720:9-80*1;
А |
А |
В |
Д |
М |
О |
Р |
С |
У |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) 20*654*5>4*655*25;
2) 2*50*83<4*5*2*3*7*5;
3)8*163*125=200*62*5; 4)37*54+54*63<37*54+46*37;
5)(847-459)-347>569-(169+359).
:Допоможіть Незнайкові спростити вирази:
1.17х-5х; 6. 16х+14х;
2. 8у+7у; 7.76k-45k-25k;
3.29а-22а; 8. 18а-3а+7а;
4.5b+7b-3b; 9. у+46у-у;
5.14с-с; 10. 43х-15х.
Обгрунтуйте цікавий спосіб множення, який запропонував Знайко:
25*48=50*24=100*12=300*4=150*8=600*2=12 00*1=1200.
набрати на березі річки 4 л води?
2. Подорожуючи на човні Дніпром, Барвінок за перший тиждень проплив72 км, а за другий тиждень -
того, що проплив за другий. На скільки кілометрів менше проплив Барвінок за третій тиждень, ніж за другий?