Презентація. "Повторення. Розв'язування прикладів на всі дії та задач"

Про матеріал
Матеріал сприяє вихованню інтересу до математики, формуванню вмінь використовувати здобуті знання у прийнятті рішень та розвитку пізнавальних здібностей і творчої активності.
Перегляд файлу


Повторення. Розв’язування прикладів на всі дії та задач

« Розум полягає не лише у знаннях, але і у вмінні застосовувати ці знання»

Арістотель

1) предметна компетентність:  систематизувати знання учнів в обчисленнях, в умінні використання законів множення та порядку дій 2) ключові компетентності:


а) математична компетентність – розв’язувати прклади, зводити подібні доданки;

б) уміння вчитися впродовж життя – прагнути до вдосконалення результатів своєї діяльності, організовувати свою навчальну діяльність; в) ініціативність і підприємливість – генерувати нові ідеї, ухвалювати оптимальні рішення.

Допоможіть Незнайкові відгадати.

Хто найкраще  обчислює приклади?

1. Обчислити:

А) 155:31;                                   О) 270:9-23*1;

А) 121:11;                                    Р) 540:60-1*5;

В) 250000:500-5*98;                  С) 10000:2500+2; Д) 54:18+0*25000;                      У) 91:13-50000:10000.

М) 720:9-80*1;

А

А

В

Д

М

О

Р

С

У

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)     20*654*5>4*655*25;

2)     2*50*83<4*5*2*3*7*5;


3)8*163*125=200*62*5; 4)37*54+54*63<37*54+46*37;

5)(847-459)-347>569-(169+359).

:Допоможіть Незнайкові спростити вирази:

1.17х-5х;                   6. 16х+14х;

2. 8у+7у;                  7.76k-45k-25k;

3.29а-22а;                 8. 18а-3а+7а;

4.5b+7b-3b;               9. у+46у-у;

5.14с-с;                     10. 43х-15х.

Обгрунтуйте цікавий спосіб множення, який запропонував Знайко:

25*48=50*24=100*12=300*4=150*8=600*2=12 00*1=1200.


Задача 5. Барвінок у своєму саду зібрав урожай яблук та малини, причому урожай малини становив 37 % всього врожаю. Яблук  зібрав більше на 65 кг. Скільки всього кілограмів яблук та малини зібрав Барвінок у своєму саду?

набрати на березі річки 4 л води?

2. Подорожуючи на човні Дніпром, Барвінок за перший тиждень проплив72 км, а за другий тиждень -

 того, що проплив за другий. На скільки  кілометрів менше проплив Барвінок за третій тиждень, ніж за другий?

pdf
Додано
23 травня 2020
Переглядів
884
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку