Італійська лікарка, педагог, філософ. Прославилася розробкою педагогічної «методики Монтессорі» У 1907 році відкрила дитячий садок «Дім дітей» у Римі. Вважала, що головним завданням освіти є підтримувати спонтанність і творчість дітей. Свою діяльність вона присвятила створенню нових принципів виховання та освіти. У 1900 році вона очолила в Римі початкову школу для дітей з обмеженими можливостями.
Розумове виховання, метою якого є розвиток мислення і пізнавальних здібностей, що сприяє всебічномурозвитку особистості, підготовці дитини до життя. Моральне виховання, метою якого є формування у дитини стійких моральних якостей, потреб, почуттів,навичок поведінки, участі в практичній діяльності.
Естетичне виховання спрямоване на формування естетичних почуттів, смаків, художніх здібностей, нарозвиток здатності сприймати й перетворювати оточуючийсвіт за законами краси. Екологічне виховання спрямоване на усвідомлення природної феноменальності людини, яка повністю відповідає за життя на Землі.
Трудове виховання має на меті формування якостей, необхідних для майбутньої професійної діяльності. Фізичне виховання спрямоване на зміцнення здоров’я дитини, загартування організму, гармонійний розвиток функцій і фізичних можливостей, формування життєвоважливих рухових навичок і умінь.