Ігрова технологія «Вірю – не вірю» (3 хвилини)Чи вірите ви, що природна зона - це частина природної країни?Чи вірите ви, що зона мішаних лісів займає найбільшу площу серед природних зон України?Чи вірите ви, що рельєф природної зони мішаних лісів переважно височинний?Чи вірите ви , Українське Полісся є найбільш зволоженою природною зоною України?Чи вірити ви, що на Поліссі найпоширеніші сосново-дубові ліси?Чи вірите ви, що у Поліссі переважають дерново-підзолисті грунти?Чи вірите ви, що Українське Полісся поділяється на 5 фізико-географічних областей?Чи вірите ви, що відмінності фізико-географічних областей Полісся пов’язані з відмінностями в його геологічній будові та рельєфі?Чи вірите ви, що у Шацькому національному природному парку охороняються степові ландшафти?Чи вірите ви, що континентальність клімату Полісся збільшується із заходу на схід.
Тема : Зона лісостепу України. Очікувані результати: Сформувати систему знань про географічне положення, межі та розміри, характерні риси природної зони. З'ясувати взаємозв’язки між природними компонентами. Удосконалити вміння та навички роботи з тематичними картами атласу, складання ОІС. Розвивати вміння аналізувати, робити висновки. Виховувати навички толерантного спілкування та співпраці в групі.
«Географічна мозаїка» (1 хв.)Укажіть характерні риси, що належать природній зоні лісостепу:1- Дерново-підзолисті грунти; 2 - височина Придніпровська; 3 – природний заповідник Медобори; 4 – сірі лісові грунти та чорноземи; 5 – запаси підземних вод, мінеральні води; 6 – 34% території; 7 – кількість опадів зменшується із заходу на схід від 500-750 до 450 мм.
Тема уроку: „Зона лісостепу України.”. Після уроку ми зможемо: Сформувати систему знань про географічне положення, межі та розміри, характерні риси природної зони. Показувати взаємозв’язки між природними компонентами. Удосконалити вміння та навички роботи з тематичними картами атласу, складання ОІС. Розвивати вміння аналізувати, робити висновки. Виховувати навички толерантного спілкування та співпраці в групі.
Домашнє завдання. 1 рівень. Опрацювати матеріал параграфу 36, дати відповіді на запитання с.197 (усно).2 рівень. Опрацювати матеріал параграфу 36, дати відповіді на запитання с.197 + повторити матеріал параграфу 12. Тектонічна будова. Охарактеризуйте сейсмоактивні зони України (письмово).3 рівень. Опрацювати матеріал параграфу 36, дати відповіді на запитання с.197 + повторити матеріал параграфу 12. Тектонічна будова. Охарактеризуйте сейсмоактивні зони України (письмово) + підготуйте мультимедійну презентацію «Зона лісостепу».