Презентація "Природні зони України. Лісостеп".

Про матеріал
Урок з географії містить презентацію матеріалів щодо характеристики природних зон України.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Робоче місце учня: Атлас. Підручник. Зошит. Картка оцінювання.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Рюкзак знань

Номер слайду 5

Ігрова технологія «Вірю – не вірю» (3 хвилини)Чи вірите ви, що природна зона - це частина природної країни?Чи вірите ви, що зона мішаних лісів займає найбільшу площу серед природних зон України?Чи вірите ви, що рельєф природної зони мішаних лісів переважно височинний?Чи вірите ви , Українське Полісся є найбільш зволоженою природною зоною України?Чи вірити ви, що на Поліссі найпоширеніші сосново-дубові ліси?Чи вірите ви, що у Поліссі переважають дерново-підзолисті грунти?Чи вірите ви, що Українське Полісся поділяється на 5 фізико-географічних областей?Чи вірите ви, що відмінності фізико-географічних областей Полісся пов’язані з відмінностями в його геологічній будові та рельєфі?Чи вірите ви, що у Шацькому національному природному парку охороняються степові ландшафти?Чи вірите ви, що континентальність клімату Полісся збільшується із заходу на схід.

Номер слайду 6

Перевір себе:(кожна вірна відповідь по 0.5 бала)максимальна кількість балів – 5.1. +2. - 3. -4. +5. +6. +7. +8. +9. -10. +

Номер слайду 7

«Географічний крос». Продовжіть речення…За кожну вірну відповідь - 1 бал.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Прийом «Мозковий штурм»Висловіть свою думку “Чому природна зона має назву лісостеп?”Відповідь розпочніть словами: « На мою думку…»

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Тема : Зона лісостепу України. Очікувані результати: Сформувати систему знань про географічне положення, межі та розміри, характерні риси природної зони. З'ясувати взаємозв’язки між природними компонентами. Удосконалити вміння та навички роботи з тематичними картами атласу, складання ОІС. Розвивати вміння аналізувати, робити висновки. Виховувати навички толерантного спілкування та співпраці в групі. 

Номер слайду 14

Правила роботи в групах. Спікер організує порядок виконання,Секретар фіксує групи всі діяння,Слідкує за часом спостерігач,Висловлює думку доповідач.

Номер слайду 15

План характеристика природної зони. Географічне положення природної зони. Особливості рельєфу території. Кліматичні умови. Грунтовий покрив. Рослинність. Тваринний світ. Зміна природних зон у результаті господарської діяльності людини. Природоохоронні території. 

Номер слайду 16

Робота в групах (7 хв.)Звіт групи – до 3 хв.

Номер слайду 17

Звіт групи №1

Номер слайду 18

Звіт групи №2

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Звіт групи №3

Номер слайду 21

Звіт групи №4

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Вплив господарської діяльності на природу лісостепу.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Вплив господарської діяльності на природу лісостепу. Ландшафти значно змінені. Лісові масиви зменшилися, зазнали реконструкції. Розораність території лісостепової зони становить 75-85%. Розвиток ерозійних процесів і засолення грунтів.

Номер слайду 33

Туристична агенція. Запрошуємо до…

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

«Географічна мозаїка» (1 хв.)Укажіть характерні риси, що належать природній зоні лісостепу:1- Дерново-підзолисті грунти; 2 - височина Придніпровська; 3 – природний заповідник Медобори; 4 – сірі лісові грунти та чорноземи; 5 – запаси підземних вод, мінеральні води; 6 – 34% території; 7 – кількість опадів зменшується із заходу на схід від 500-750 до 450 мм.

Номер слайду 41

Перевір себе «Географічна мозаїка»Відповіді: 2,3,4,5,6,7 (по 0,5 б. за правильну відповідь, мах. 3 б.)

Номер слайду 42

Самооцінювання навчальної діяльності Вірю - не вірю(мах. 5 балів)Географічний крос(індивідуальні відповіді по 1 балу)Робота в групах(1-2 бали, самооцінювання)Доповідач(мах. 3 бали)Географічна мозаїка(мах. 3 бали по 0,5 за кожну вірну відповідь)Всього:

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Тема уроку: „Зона лісостепу України.”. Після уроку ми зможемо: Сформувати систему знань про географічне положення, межі та розміри, характерні риси природної зони. Показувати взаємозв’язки між природними компонентами. Удосконалити вміння та навички роботи з тематичними картами атласу, складання ОІС. Розвивати вміння аналізувати, робити висновки. Виховувати навички толерантного спілкування та співпраці в групі. 

Номер слайду 45

Інтерактивна вправа «Мікрофон». Як ви вважаєте, чи виконали ми ті завдання, що поставили на початку уроку?Навіщо кожному з вас потрібно знати характерні риси природної зони лісостепу?

Номер слайду 46

Домашнє завдання. 1 рівень. Опрацювати матеріал параграфу 36, дати відповіді на запитання с.197 (усно).2 рівень. Опрацювати матеріал параграфу 36, дати відповіді на запитання с.197 + повторити матеріал параграфу 12. Тектонічна будова. Охарактеризуйте сейсмоактивні зони України (письмово).3 рівень. Опрацювати матеріал параграфу 36, дати відповіді на запитання с.197 + повторити матеріал параграфу 12. Тектонічна будова. Охарактеризуйте сейсмоактивні зони України (письмово) + підготуйте мультимедійну презентацію «Зона лісостепу».

pptx
Пов’язані теми
Географія, Презентації
Додано
26 вересня
Переглядів
154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку