Презентація "Ранкові зустрічі в НУШ"

Про матеріал

В даній презентації розкриваю зміст поняття "ранкова зустріч", ознайомлюю з ключовими компонентами ранкових зустрічей: привітання, обміном інформацією, груповим заняттям та щоденними новинами; розкриваю зміст основних якостей, які формуються в учнів завдяки ранковим зустрічам і значення таких занять .

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ранкові зустрічів НУШПідготувала вчитель початкових класів Сидорак М. О.

Номер слайду 2

Ранкова зустріч - це запланована, структурована зустріч на початку дня учнів з учителем, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу Мета проведення: створити позитивну атмосферу на весь період перебування дітей у школі. Тривалість: 15-25 хвилин кожного дня вранці Завдання ранкових зустрічей: опанування різноманітними соціальними та навчальними навичками, об'єднання дитячого колективу.

Номер слайду 3

Невід'ємними атрибутами місця проведення ранкових зустрічей є: «Куточок ранкової зустрічі», «Крісло автора» або «Чудове крісло». В «Куточку ранкової зустрічі» знаходиться невелика за розміром дошка, на якій розміщуються новини класу, вітання, план роботи, календар погоди, правила класу, рубрики: «Добрі справи», «Особа дня», «Наші досягнення», «Радіємо». Перебування дитини у «Кріслі автора», з якого вона презентує однокласникам свої усні або писемні творчі роботи, малюнки позитивно впливає на особистісне зростання дитини.

Номер слайду 4

Основні компоненти ранкової зустрічі Обмін інформацією. Вітання. Групове заняття. Щоденні новини

Номер слайду 5

Учні разом з учителем розміщуються колом. Вітання Усі діти вітаються і це забезпечує розуміння, що вони є важливими членами групи. Всі звертаються один до одного на ім’я, що допомагає створити атмосферу дружбита приналежності до групи.

Номер слайду 6

Вітання розпочинає учитель, звертаючись до когось персонально, наприклад: “Доброго ранку, Оленко. Я рада, що ти тут”. Процес привітання кожного учасника окремо, зазвичай, відбувається по колу, зліва направо. Кожна дитина після того, як її привітали, вітає іншу. Вітання можна легко змінювати шляхом:– зміни або додавання нових слів, наприклад: “Привіт, Олю, я рада, що ти прийшла ”;– використання іншої мови, можливо тієї, яку дитина використовує вдома (наприклад, польської, російської, англійської тощо);– додавання жестів – таких як рукостискання, махання рукою, або інструкцій, наприклад: “Вставайте, коли почуєте своє ім’я”;– зміни послідовності привітання інших, наприклад, оминати кожну другу дитину, яка сидить у колі.

Номер слайду 7

Обмін інформацією Уважне слухання, що практикується під час зустрічі, веде до розуміння кожної дитини та її проблем, сприяє розвитку соціальної свідомості. Той, хто ділиться думками, має говорити голосно й чітко; стежити, щоб новини були стислі; добирати новини, що відповідають особливостям групи; позитивно сприймати запитання та коментарі не тільки від кращих друзів, а й від інших однокласників. Це другий найважливіший компонент ранкової зустрічі. Під час обміну інформацією учні висловлюють свої ідеї, стурбованість, досвід, почуття, а також обмінюються важливими для них речами, ставлять запитання і коментують відповіді однокласників. Обмін інформацією виховує в учнів навички вільно висловлюватися перед іншими дітьми та батьками.

Номер слайду 8

Групові заняття Мета таких занять полягає в об'єднанні групи. Основна мета ігор та групових занять полягає в тому, щоб отримувати задоволення, водночас створюючи відчуття спільноти.«Музичні стільці» «Доторкнись до синього» «Характеристика людей»«Оцінювальна банка». Кожний член групи приєднується до спільних розваг — співає, грає в ігри, бере участь у різних приємних заняттях, які не передбачають суперництва.

Номер слайду 9

Групові заняття під час ранкової зустрічі дуже добре проводити після обміну інформацією, коли діти готові до участі в активніших видах діяльності. Групові заняття менш структуровані, аніж такі компоненти ранкової зустрічі як вітання та обмін інформацією, і спрямовані на задоволення притаманного дітям бажання рухатися.

Номер слайду 10

Щоденні новини Це коментування письмового оголошення, яке щодня вивішується на відповідному стенді чи дошці. Оголошення налаштовує дітей на те, що вони мають учити цього дня, а також дає можливість обміркувати події та навчання попередніх днів. Щоденні новини допомагають дітям тренувати навчальні навички, сприяють розвитку математичних та мовленнєвих здібностей. Їх основна мета полягає в наданні інформації. Цікавою і корисною тут може бути робота з календарями: природничим, історичний, народознавчим, навчальним.

Номер слайду 11

Щоденні новини можуть містити:– особливе вітання;– календарну інформацію;– повідомлення або інформацію про поточну тему навчальної програми чи тему обговорення;– пояснення щодо плану роботи на день;– інформацію про конкретні види роботи або обов’язки;– особливе прохання або завдання, що потребує виконання;– спеціальні оголошення. Щоденні новини мають– бути візуально і фізично доступними для всіх;– сприяти розвитку навичок читання;– бути розбірливо і охайно написаними;– бути чіткими, простими й стислими; - враховувати мовні знання, що відповідають вікові дітей;– враховувати вміння читати та писати, що відповідають вікові дітей.

Номер слайду 12

Основні якості, які формуються в учнів завдяки ранковим зустрічам Активна участь. Толерантність. Відкритість. Власна та соціальна відповідальність.Інклюзія. Критичне мислення. Самостійне мислення.

Номер слайду 13

Учитель та інші діти сприймають внесок кожного учасника ранкової зустрічі з однаковою доброзичливістю та повагою незалежно від здібностей, соціальної, релігійної приналежності, статі чи фізичного стану здоров’я.Інклюзія

Номер слайду 14

Активна участь У зустрічі беруть участь усі діти. Вони вітаються один з одним, мають можливість обмінюватися інформацією, ставити запитання, коментувати, включатись у групову роботу, а також робити свій внесок до повідомлення щоденних новин.

Номер слайду 15

Критичне мислення. Діти навчаються з повагою ставити запитання,піддавати сумніву й оцінювати ідеї, відмінні від їхніх власних або подібні до них.

Номер слайду 16

Толерантність. Вислуховуються й обговорюються протилежні думки та ідеї, оскільки серед однокласників існує взаємодовіра.

Номер слайду 17

Самостійне мислення Учнів заохочують до обміну своїм досвідом, ідеямита думками.

Номер слайду 18

Відкритість Висловлюється та обговорюється низка ідей. У щоденних новинах повідомляється доступна для всіх інформація про те, що відбувається в класі/групі

Номер слайду 19

Власна та соціальна відповідальність. Діти самі встановлюють правила власної поведінки та поведінки групи. Під час ранкової зустрічі й упродовж усього дня вони уважно слухають і з повагою відповідають на запитання однолітків та вчителя. Таким чином створюється приємна доброзичлива атмосфера.

Номер слайду 20

Під час ранкової зустрічі учні вчаться: висловлювати свої думки таким чином, щоб їх зрозуміли інші; уважно слухати, коли говорять інші; розв'язувати власні проблеми за допомогою слів;пропонувати свої ідеї групі; активізувати та збагачувати свій словниковий запас; аналізувати та оцінювати матеріал; використовувати вивчену інформацію.

Номер слайду 21

Навчають дітей дбати про себе та інших. Створюють дружній настрій на цілий день. Установлюють звичайний перебіг подій . Забезпечують індивідуальні та групові можливості для участі. Засвідчують важливість особистого вкладу кожної дитини. Розвивають такі важливі для успіху в навчанні навички, як уміння слухати, говорити, синтезувати інформацію, вирішувати завдання, дотримуватись інструкцій, приймати рішення, читати, писати й рахувати. Значення ранкових зустрічей

Номер слайду 22

Планування ранкової зустрічі Приміщення має бути гостинним, затишним і достатньо просторим для того, щоб у ньому могли зібратися всі учні класу.  Запровадження ранкової зустрічі не потребує багато матеріалів Для проведення ранкової зустрічі потрібні визначений час, місце, килим або інше покриття на підлозі, а також стенд або класна дошка. Планування ранкової зустрічі проводиться так само, як і планування уроків.  Планування всіх компонентів зустрічі має враховувати:інтереси й ідеї окремих дітей;  інтереси й ідеї групи; навчальні теми; ідеї, що виникли; проблеми, що витікають з групових обговорень.

Номер слайду 23

Педагоги можуть експериментувати й знаходити те, що ідеально підходить для їхнього класу. Рекомендовану послідовність компонентів – вітання, обмін інформацією, групове заняття, щоденні новини – можна змінити відповідно до потреб кожного класу. 

Номер слайду 24

Дякую за увагу. Хай ранкові зустрічі приносять вам радість, настроюють вас на позитив і продуктивну працю.

Номер слайду 25

Дякую за увагу

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Літвінчук Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 березня 2018
Переглядів
34019
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку