Презентація "Реалізація науково-методичної проблеми Академічного ліцею на 2021-2026 рр. (поетапний план)"

Про матеріал

У презентації представлено поетапний план реалізації науково-методичної проблеми Академічного ліцею м.Білгорода-Дністровського Одеської області на 2021-2026 рр. "Використання компетентнісно зорієнтованих технологій з метою створення навчально-предметного середовища на шляху розвитку успішної особистості, здатної активно впливати на динамічний розвиток країни»

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Науково–методична проблема Академічного ліцею міста Білгорода-Дністровського Одеської області на 2021-2026 роки(листопад 2021 – вересень 2026 рр.)«Використання компетентнісно зорієнтованих технологій з метою створення навчально-предметного середовища на шляху розвитку успішної особистості, здатної активно впливати на динамічний розвиток країни»

Номер слайду 2

Провідна ідея: Створення навчально-предметного середовища для надання якісних освітніх послуг учням через впровадження в практику роботи педагогічного колективу сучасних освітніх технологій, продуктивних методів навчання, перспективного педагогічного досвіду, що сприятиме професійному зростанню вчителів  та розвитку обдарувань ліцеїстів.

Номер слайду 3

Завдання:організація теоретичного вивчення проблеми педагогами;оволодіння основними положеннями теми;ознайомлення з нормативною базою;аналіз літератури з проблеми формування професійної компетентності вчителів та складання переліку рекомендованої літератури з проблеми;аналіз досвіду впровадження проблеми (зарубіжного і вітчизняного);осмислення кожним педагогом власного досвіду у контексті обраної проблеми;побудова моделей інноваційних уроків, виховних заходів;забезпечення наступності методичної роботи.

Номер слайду 4

І етап – діагностичний (2021-2022 навчальний рік)Мета: формування  особистісної потреби, психологічної готовності педагогів до підвищення професійної компетентності та роботи над єдиною науково-методичною проблемою закладу; осмислення науково-теоретичних засад формування професійної компетентності вчителя, її сутності, структури, змісту, обґрунтування шляхів створення навчально-предметного середовища.

Номер слайду 5

Зміст роботи: Опитування педагогічних та учнівських колективів, батьків з проблемної теми. Складання вчителями планів роботи над індивідуальною науково-методичною темою, планів самоосвіти вчителів. Підбір інформаційного матеріалу та створення картотеки рекомендованої літератури, тематичних папок вчителями. Оформлення довідково-інформаційного методичного куточка з визначеної проблеми в методичному  кабінеті  закладу. Створення картотеки ППД з проблемної теми. Проведення інструктивно-методичних нарад, лекцій для вчителів, методичного форуму, які сприяють реалізації  окремих аспектів проблеми. Визначення провідних напрямків діяльності методичних об’єднань учителів та класних керівників з питань реалізації даної проблеми. Удосконалення ліцейського сайту та робота з ним.

Номер слайду 6

Очікувані результати:психологічна готовність вчителів до підвищення фахової майстерності, професійної компетентності в процесі роботи над науково-методичною проблемою;високий рівень володіння педагогами науково-теоретичною базою, осмислення ППД з проблемного питання; створення моделі навчально-предметного середовища.

Номер слайду 7

Реалізація через навчально-методичні заходи:{10 A1 B5 D5-9 B99-4 C35-A422-299274 C87663}№з/пметодичний підрозділформа проведеннязміст заходу1. Засідання методичної радиметодичний івент «На шляху до реалізації нової науково-методичної проблеми ліцею в умовах становлення нової української школи» 2. Засідання методичного об’єднання вчителів іноземних мовкруглий стіл«Навчально-методичне забезпечення викладання іноземних мов у 2021/2022 н.р. в контенті створення НУШ»3. Засідання методичного об’єднання вчителів природничих наукметодичні посиденьки«Створення освітнього середовища для формування ключових компетентностей в умовах модернізації освіти»4. Засідання методичного об’єднання вчителів фізико-математичних науккруглий стіл«Ефективність роботи вчителів математики, фізики та інформатики в 2020/2021 н.р. та задачі на новий навчальний рік в умовах реформування української школи» 

Номер слайду 8

{10 A1 B5 D5-9 B99-4 C35-A422-299274 C87663}№з/пметодичний підрозділформа проведеннязміст заходу5. Засідання методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклуметодичний стіл «Аналіз роботи методичного об’єднання за 2020/2021 н.р. та основні завдання на 2021/2022 навчальний рік» 6. Засідання методичного об’єднання вчителів іноземних мовсемінар-практикум«Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчальних результатів учнів Нової української школи»7. Засідання методичного об’єднання вчителів природничих наукнаукова конференція«Розвиток дослідницьких умінь старшокласників у навчанні природничих наук»8. Засідання методичного об’єднання вчителів фізико-математичних науккруглий стіл«Інтелектуально-творчий розвиток здобувачів освіти засобами інноваційних технологій в системі компетентнісно зорієнтованого навчання» 9. Засідання методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклусемінар-практикум«Формування інформаційної грамотності учнів через впровадження компетентнісно зорієнтованих методів навчання»

Номер слайду 9

{10 A1 B5 D5-9 B99-4 C35-A422-299274 C87663}№з/пметодичний підрозділформа проведеннязміст заходу10. Засідання методичного об’єднання вчителів іноземних мовкруглий стіл «Дистанційне навчання як одна з форм організації освітнього процесу. Онлайн-навчання як навчальна технологія» 11. Засідання методичного об’єднання вчителів природничих науктворчий звіт«Шляхи впровадження перспективного педагогічного досвіду в практику роботи вчителів»12. Засідання методичного об’єднання вчителів фізико-математичних наукметодичний стіл«Модернізація освітнього процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій»13. Засідання методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклубанк методичних ідей«Особливості викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу в умовах інтерактивно-дистанційного підходу до навчання» 14. Засідання методичного об’єднання вчителів іноземних мовмайстер-клас«Майстерня вчителя іноземної мови: інструментарій для ефективного навчання говорінню на уроках і в позакласній роботі в Новій українській школі».

Номер слайду 10

{10 A1 B5 D5-9 B99-4 C35-A422-299274 C87663}№з/пметодичний підрозділформа проведеннязміст заходу15. Засідання методичного об’єднання вчителів природничих науксемінар-практикум «Удосконалення форм і методів організації уроків природничих наук через урізноманітнення особистісно зорієнтованої системи навчання, застосування інноваційних освітніх технологій задля розвитку творчої особистості кожного учня» 16. Засідання методичного об’єднання вчителів фізико-математичних наукметодичний івент«Шляхи впровадження наскрізних змістових ліній у викладанні предметів фізико-математичного циклу»17. Засідання методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклузасідання дискусійного клубу«Формування ключової компетентності «Вміння пошуку корисної інформації» через розвиток інформаційної грамотності і творчих здібностей дітей»18. Засідання методичної радивідкрите засідання творчої лабораторії«Використання хмарних технологій як засіб стимулювання самоосвіти та самовдосконалення вчителів і учнів» 

Номер слайду 11

{10 A1 B5 D5-9 B99-4 C35-A422-299274 C87663}№з/пметодичний підрозділформа проведеннязміст заходу19. Творча майстерня вчителів української та зарубіжної літературисемінар-практикум «Новітні технології як засіб проведення сучасного уроку літератури» 20. Засідання педагогічної радисемінар-супутник«Створення навчально-предметного середовища на шляху розвитку успішної особистості»21. Засідання методичної радивідкрите засідання методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу«Яким має бути сучасний урок? Вимоги до методів навчання і їх комплексного поєднання на сучасному уроці»

Номер слайду 12

Етапи роботи над науково-методичною проблемоюІ етап (діагностичний):  2021-2022 н/р–  теоретичне дослідження проблеми, опанування науково-теоретичних основ і технологій діяльності з розвитку особистості та її самоактуалізації, накопичення теоретичного матеріалу. Основні завдання: психологічне, організаційне, науково-методичне й матеріально-технічне забезпечення умов переходу до реалізації нової науково–методичної проблеми.

Номер слайду 13

Етапи роботи над науково-методичною проблемоюІІ етап (теоретико-навчальний): 2022-2023 н.р., 2023-2024 н.р.– визначення основних педагогічних стратегій у реалізації науково-методичної проблеми, удосконалення освітнього процесу, формування перспективного педагогічного досвіду у рамках закладу; розробка й апробація системи діяльності навчального закладу та вчителя в процесі реалізації науково-методичної проблеми. Практичне дослідження проблеми. Основні завдання: мотивація, стимулювання, науково-методична підготовка та прогнозування процесу реалізації проблеми ліцею; спрямування організації досвіду з реалізації проблеми в роботі педагогічного колективу, корекція діяльності вчителів, які мають труднощі в роботі над новою проблемою.

Номер слайду 14

Етапи роботи над науково-методичною проблемоюІІІ етап (практичний): 2024-2025 н.р. спрямування роботи всіх внутрішніх підрозділів над єдиною науково-методичною проблемою в напрямі: «Використання компетентнісно зорієнтованих технологій з метою створення навчально-предметного середовища на шляху розвитку успішної особистості, здатної активно впливати на динамічний розвиток країни».

Номер слайду 15

Етапи роботи над науково-методичною проблемоюІV етап (практичний з елементами моніторингу та узагальнення): 2025-2026 н.р.- аналіз результатів опанування науково-методичною проблемою, узагальнення досвіду роботи педагогами, систематизація накопиченого досвіду; узагальнення досвіду роботи колективу, висвітлення результатів діяльності в засобах масової інформації.

pptx
Пов’язані теми
Презентації
Додано
21 вересня 2023
Переглядів
484
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку