Реалізація Програми національного виховання учнівської молоді через учнівське врядування І якщо хоч якесь зернятко моралі проросте в серцях наших учнів – то буде нашим внеском у загальнодержавну справу виховання нового покоління українського народу.
Номер слайду 2
Рада вітати своїх колег і гостей у моєму, нехай маленькому, але світі. Ласкаво прошу!
Номер слайду 3
ГОЛОВНИМ ЗАВДАННЯМ Є: «Правильна організація виховного процесу на основі вивчення й розвитку здібностей учнів, створення умов для вільного розвитку особистості школяра шляхом залучення до різноманітних видів творчої діяльності; максимум розвинути у кожної дитини її потенційні здібності, ініціативу, творчість; залучати учнів до організаторської роботи». Отже, головне завдання сьогодні полягає не в тому, щоб адаптувати дитину до суспільних негараздів, і навчити її почуватися комфортно серед злиднів, беззаконня, бездуховності. А в тому, щоб дитина зрозуміла та осмислила своє життя, навчилася самостійно вирішувати як щоденні життєві завдання, так і складні проблеми, тобто стала життєво компетентною, життєстійкою, життєздатною.
Номер слайду 4
При формуванні життєвих компетенцій вагому роль відіграє учнівське врядування Учнівське врядування - це: - метод організації учнівського колективу, який забезпечує формування відносин,відповідальної залежності в колективі та організаторських якостей окремої особистості; - складова частина системи педагогічних засобів, оскільки вирішує специфічні завдання єдиного колективу; - результат педагогічної взаємодії вчительського і учнівського колективів; - діяльність, яка здійснюється самими дітьми, включаючи постановку мети, її розробку; - принцип організації життя колективу школярів.
Номер слайду 5
Завдання, які вирішує учнівське врядування: Сприяє навчальній та творчій діяльності учнів. Формує особистість з глибоко усвідомленою громадянською позицією. . Забезпечує комплексний виховний вплив на учнів шляхом їх залучення до усвідомленої і систематичної участі у вирішенні важливих питань життя класу та школи. Формує ініціативну, здатну приймати нестандартні рішення, особистість. Забезпечує захист прав і інтересів учнів. Створює широке поле можливостей для самореалізації школярів в конкретних справах. Виховує почуття власної гідності, вчить досягати індивідуальної та суспільної мети. Відвертає дітей від асоціальних форм поведінки
Номер слайду 6
Система учнівського врядування формує освітні компетентності учнів: уміння організовувати та планувати; здатність вирішувати проблеми; здатність приймати рішення; здатність до критики та самокритики; здатність працювати в колективі; здатність до розробки проектів та керувати ними; відповідальність за якість; прагнення до успіху .
Номер слайду 7
Мудрість – досягти її Дружба – плекай її Гордість -- май її Честь - заслужи її Любов – розділи її Дух – показуй його Дисципліна – дотримуйся її Можливості – отримай їх Критика – прийми її Поради – бери їх до уваги Врядування – це
Номер слайду 8
Отже, основною ланкою у становленні виховного колективу є учнівське самоврядування – самодіяльна організація дитячого життя в школі. Воно уособлює демократичну та самодіяльну атмосферу, захищає й забезпечує права всіх учасників колективу, сприяє формуванню у них громадянськості, Організаторських якостей, допомагає педагогічному колективу в проведенні різноманітних заходів, виступає їх ініціатором. Загалом учнівське самоврядування є незамінним помічником педагогів.
Номер слайду 9
НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ В СИСТЕМІ ВИХОВНОЇ РОБОТИ Стройненська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Свалявської районної ради Закарпатської області
Номер слайду 10
Номер слайду 11
успадкування духовних надбань українського народу; вивчення вікових традицій та героїчних сторінок історії українського народу та його Збройних сил; виховання моральної відповідальності за все, що робиться на рідній землі, палке прагнення боротися за розквіт, велич і могутність Батьківщини, готовності її захищати; утвердження принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, милосердя, патріотизму та інших доброчинностей. Мета патріотичного виховання:
Номер слайду 12
Форми патріотичного виховання: Тематичні лінійки Виховні години Бесіди Лекції Розповіді Зустрічі Екскурсії Уроки мужності
Номер слайду 13
21 вересня - Міжнародний День миру
Номер слайду 14
14 жовтня – День Захисника України
Номер слайду 15
14 жовтня –День козацтва
Номер слайду 16
9 листопада – День української писемності та мови
Номер слайду 17
21 листопада - День Гідності та Свободи
Номер слайду 18
“У той голодний 33-й…”
Номер слайду 19
6 грудня -День Збройних Сил України!
Номер слайду 20
22 січня - День Соборності України
Номер слайду 21
29 січня – вшанування героїв Крут.
Номер слайду 22
20 лютого -вшанування Героїв Небесної Сотні
Номер слайду 23
Відзначення Дня пам'яті та примирення
Номер слайду 24
Це так, як дихати – любити Батьківщину. В. Сосюра
Номер слайду 25
Національний патріотизм передбачає насамперед історичну пам’ять. Пам’ятаймо , хто ми, чиїх батьків і будьмо великими Українцями!