Презентація" Розв'язування компетентністних задач.Дії другого ступеня з натуральними числами№62,63,65 . НУШ 5клас. Збірник Формування ключових компетентностей"
Презентація" Розв'язування компетентністних задач.Дії другого ступеня з натуральними числами№62,63,65 . НУШ 5клас. Збірник Формування ключових компетентностей"
ВЧИМОСЯ НЕ ДЛЯ ШКОЛИ, А ДЛЯ ЖИТТЯ Луций Анней Сенека Розвязування компетентністних задач. Підготувала Кушнір Наталя Віталіївна Вчитель математики Одеської ЗОШ№11
Номер слайду 2
Очікувані результати: Навчальна складова мети уроку: формування математичної компетентності: Учень розв`язує текстові задачі застосовувати теоретичні знання на всі дії з натуральними числами, знайомиться з видами задач (задачі на рух, вартість товару та спільну роботу) та їх складовими елементами; Сформувати вміння вибирати і використовувати необхідну інформацію для розв'язування задачі, ставити запитання до умови задачі; Формувати вміння працювати самостійно, спілкуватись, допомагати іншим, аналізувати ситуацію. Розвивальна складова мети уроку: розвивати логічне мислення, уважність, обчислювальні та комунікативні здібності, здатність встановлювати причинно-наслідкові зв`язки. Розвивати математичну мову, вчитися правильно та чітко виражати свої думки. Виховна складова мети уроку: виховувати волю і наполегливість в учнів для досягнення кінцевих результатів, кмітливість . Прищеплювати бажання до вивчення математики, прагнення пізнавати нове . Тип уроку: застосування знань і вмінь . Компетентність: мовна, математична, ініціативна, соціальна та громадська, здоров’язбережувальна, загальнокультурна.
Номер слайду 3
Самоперевірка домашнього завдання Завдання 57. Під час прогулянки Сашко та Сергійко вирішили виміряти довжину алеї кроками. Почавши вимірювання від найближчої липи, вони рухалися в протилежні сторони. Сашко нарахував до кінця алеї 108 кроків, а Сергійко — 66 кроків. Крім того, рухаючись алеєю, хлопці рахували вздовж однієї з її сторін липи, повз які вони проходили (липи посаджені на однаковій відстані одна від одної). Сашко нарахував 37 дерев, починаючи рахувати від тієї липи, від якої вони стартували.
Номер слайду 4
Завдання 60. Гречана каша — це джерело вітамінів та енергії. Вона здатна зарядити енергією на цілий день, оскільки в крупі міститься велика кількість білка, вуглеводів і жирів. Гречана каша корисна для всіх, а вживати її можна в будь-який час, як уранці, так і вдень або на ніч. Для приготування гречаної каші на дві частини гречки беруть три частини води.
Номер слайду 5
Завдання 62. Автобусний маршрут «Аеропорт» — «Будинок торгівлі» має 6 зупинок. На кінцевій зупинці «Аеропорт» до автобуса зайшло 10 пасажирів. На наступній зупинці вийшло 4 пасажири, а зайшло — у 3 рази більше, ніж вийшло. На трьох наступних зупинках вийшло 7 пасажирів, проте ніхто не заходив. На зупинці «Будинок торгівлі» вийшли всі пасажири. «Аеропорт» «Будинок торгівлі» Зайшло 10 Вийшло 4 Зайшло 12 Вийшло 7 Вийшло 11 1) Скільки всього пасажирів заходили до автобуса? 22 пасажири 2) Скільки пасажирів було в автобусі після першої зупинки? 18 пасажирів 3) Скільки пасажирів було в автобусі після четвертої зупинки? 11 пасажирів 4) Скільки пасажирів вийшло з автобуса на останній зупинці? 11 пасажирів
Номер слайду 6
Завдання 63. У дев’ятиповерховому будинку 144 квартири. Перший поверх займають магазини, а решту поверхів — квартири. Будинок має три під’їзди; у кожному під’їзді однакова кількість квартир. Кількість квартир на кожному поверсі також однакова. Ⅰ під'їзд Ⅱ під'їзд Ⅲ під'їзд 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Магазин Магазин Магазин Всього 144 квартири 1 під'їзд (весь будинок) 144:3=48 (кв.) 1 під'їзд будинку 1 поверх 1 під'їзду 48 квартир 48 квартир 48 квартир 48:8=6(кв.)1 поверх 1 під'їзду 1) У якому під’їзді та на якому поверсі розміщена квартира з номером 12? 2) У якому під’їзді та на якому поверсі розміщена квартира з номером 51? 3) У якому під’їзді та на якому поверсі розміщена квартира з номером 110? 6 кв. №7-12 №13-18 №19-24 №25-30 №49-54 №107-112
Номер слайду 7
Фізхвилинка https://www.bing.com/videos/search?q=фізхвининка+5+клас&&view=detail&mid=75394484BFFBC12BCBDA75394484BFFBC12BCBDA&&FORM=VRDGAR&ru=%2Fvideos%2Fsearch%3Fq%3D%25D1%2584%25D1%2596%25D0%25B7%25D1%2585%25D0%25B2%25D0%25B8%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BD%25D0%25BA%25D0%25B0%25205%2520%25D0%25BA%25D0%25BB%25D0%25B0%25D1%2581%26%26FORM%3DVDVVXX https://www.transum.org/software/SW/Starter_of_the_day/Students/MultipleChoice.asp?Title=Choice 240&GoMathsID_Item=469&ImageFolder=/Software/SW/Starter_of_the_day/Students/Pairs_240/&Topic=7 Пригадаємо множення натуральних чисел
Номер слайду 8
1) Сергій купив абонемент на місяць у тренажерний зал. Скільки коштує одне таке тренування, якщо абонемент передбачає можливість ходити на тренування в будь-який час? 2) Світланка купила абонемент на місяць на фітнес, а також оплатила 4 заняття в тренажерному залі у вечірній час. Яку суму вона заплатила? 3) Яку найбільшу кількість тренувань зможе відвідати Ганнуся, якщо вона заплатила за місяць 276 грн? 24грн 20грн 300:15=20грн 240+4*23=332грн 276:18=15 занять 6грн залишку
Номер слайду 9
Завдання 3(збірник). Будинки друзів Петрика і Дмитрика розміщені на відстані 540 м один від одного. Уранці Петрик і Дмитрик вирушили назустріч один одному й зустрілися біля школи. 1) Знайдіть відстань від дому Петрика до школи, якщо Дмитрик до зустрічі пройшов 300 м. 2) Скільки часу витратив Петрик на дорогу до школи, якщо Дмитрик дістався до школи за 5 хв і швидкість руху друзів була однаковою? 3) Уроки закінчуються о 14.00. О котрій годині потрапить додому Петрик, якщо повертатиметься за тих самих умов, за яких уранці йшов до школи? 4) О котрій годині потрапить додому Дмитрик, якщо після уроків він зайде в гості до Петрика на півгодини? Петрик Дмитрик 540 м 240м за 5хв. 300м За 4хв. 540-300=240м 300м:5хв=60м/хв 240м:60м/хв.=4хв. 14год 4хв. 14год 43хв.
Номер слайду 10
Завдання додому 64, 66 (за збірником) Діаграма Вена Вільний час
Номер слайду 11
В коментарях обрати картинку відповідно до вашого настрою