«Важлива роль дитячих ігор − у розвитку спритності, вправності дітей; через гру у дитини формується повага до наявного порядку, народних звичаїв, звичка дотримуватися правил поведінки; ігри готують дітей до праці, до дорослого життя. Гра виявляється і засобом самореалізації дитини. Гра – це іскра, що засвічує вогник допитливості.» О. Сухомлинський
. Проведення динамічних перерв — це ефективний спосіб підтримання працездатності учнів, оскільки під час їхнього проведення забезпечується відпочинок центральної нервової системи, а також м’язів кістяка, що зазнають значного статичного напруження через тривале сидіння за партою. Комплекс вправ спря- мований на корекцію постави, зміцнення м`язів і розвиток координації. Вправи проводяться водночас з читанням віршів, веселою музикою, лічбою тощо.
На перерві проводять такі ігри, щоб діти в будь – який момент могли закінчити грати. Ігри мають бути добре знайомі дітям,нескладні за своєю організацією та правилами, не перевтомлюючі й надмірно збуджуючі. Щоб обрати ведучого, використовують лічилки.Їде карета,Дзвоном дзвенить. Виходить паніКоні лічить: Раз, два, три – вийди ти! Тікав заєць через міст довгі вуха, куций хвіст. А ти далі не тікай рахувати починай: раз, два, три – виходь ти!