Презентація містить рухливі ігри, лічилки та допоможе організувати час на перервах.Вони сприяють розвитку в школярів швидкості, спритності, сили, витривалості тощо.
Рухливі ігри на перервах. Півень Ольга Михайлівна. КЗ “Русько – Лозівський ліцей”
Номер слайду 2
«Важлива роль дитячих ігор − у розвитку спритності, вправності дітей; через гру у дитини формується повага до наявного порядку, народних звичаїв, звичка дотримуватися правил поведінки; ігри готують дітей до праці, до дорослого життя. Гра виявляється і засобом самореалізації дитини. Гра – це іскра, що засвічує вогник допитливості.» О. Сухомлинський
Номер слайду 3
. Проведення динамічних перерв — це ефективний спосіб підтримання працездатності учнів, оскільки під час їхнього проведення забезпечується відпочинок центральної нервової системи, а також м’язів кістяка, що зазнають значного статичного напруження через тривале сидіння за партою. Комплекс вправ спря- мований на корекцію постави, зміцнення м`язів і розвиток координації. Вправи проводяться водночас з читанням віршів, веселою музикою, лічбою тощо.
Номер слайду 4
На перерві проводять такі ігри, щоб діти в будь – який момент могли закінчити грати. Ігри мають бути добре знайомі дітям,нескладні за своєю організацією та правилами, не перевтомлюючі й надмірно збуджуючі. Щоб обрати ведучого, використовують лічилки.Їде карета,Дзвоном дзвенить. Виходить паніКоні лічить: Раз, два, три – вийди ти! Тікав заєць через міст довгі вуха, куций хвіст. А ти далі не тікай рахувати починай: раз, два, три – виходь ти!
Номер слайду 5
Бій півнів. Веселий потяг У ведмедя у бору. Гуси – лебедіМишоловка. Дім, білка, катастрофа. Третій зайвий. Твістер. Долоньки. Долоньки –ступніБілки, жолуді, горіхи. Вгадай, хто покликав
Номер слайду 6
Твістер
Номер слайду 7
Гра «Бій півнів» Долоньки
Номер слайду 8
Долоньки-ступні
Номер слайду 9
Рухливі ігри є ефективним засобом активного відпочинку після тривалої розумової праці. Вони сприяють розвитку в школярів швидкості, спритності, сили, витривалості тощо.