Технології навчання у співробітництвіПроєктна діяльність. Лепбукистимулюють інтереси, пізнавальну активність учнів до навчання шляхом організації пошукової самостійної діяльності, постановки проблем, що передбачають володіння певною системою знань, умінь та їх застосування на практиці.
Ігрові технологіїКросворди, ребуси, вікторини. Рольові та ділові ігри. Аукціони, естафети, ринги тощохарактеризуються активізацією мислення й поведінки учня; високим ступенем задіяності в навчальному процесі; обов'язковою взаємодією учнів та вчителів; емоційністю і творчим характером заняття; самостійністю учнів у прийнятті рішення; їх бажанням набути необхідних компетенцій за відносно короткий термін.
Інтеграційні технологіїІнтегровані уроки. Тематичні дні, тематичні тижніЕкскурсії формують в учнів цілісний світогляд про навколишній світ, допомагають пізнати його у різноманітності та єдності; підтримують увагу учнів на високому рівні; посилюють світоглядну спрямованість пізнавальних інтересів; сприяють комплексному застосуванню знань.
Нагороди вчителя примножуються нагородами його учнів Призери та переможці учнівських олімпіад та конкурсів для початкової школи:ІІІ місце у 2 етапі конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика - Ватаманеску Дар’я, 2018 р.І місце, олімпіада з української мови, 2 етап – Бондаренко Марія, 2019 р.ІІ місце, олімпіада з математики, 2 етап – Ватаманеску Дар’я, 2019 р.ІІ місце, олімпіада з природознавства, 2 етап – Загорельська Ксенія, 2019 р.ІІІ місце, у 2 етапі конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика – Кривошея Віолетта, 2021 р.