Витоки здібностей та обдарувань дітей – на кінчиках пальців. Від пальців ідуть струмочки, які дають наснагу творчій думці, чим більше майстерності в дитячих долоньках,тим розумніша дитина. В. Сухомлинський
Номер слайду 4
Характеристика гри з LEGO
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Шість цеглинок – ігри – завдання із набором з шести цеглинок LEGO певних кольорів (червоного, помаранчевого, жовтого, зеленого, блакитного та синього).
Номер слайду 7
LEGO розвиває в дітей навички ХХІ століття , допомагає виробляти певні якості:
Номер слайду 8
Діти вчаться:
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Коли ж використовувати ці шість цеглинок?
Номер слайду 11
Завдання для груп: Виберіть та виконайте наступні ігри-завдання з ЛЕГО:
Номер слайду 12
«Художники»(домальовування до розкладених цеглинок деталей; театр тіней) «Домовляємося, міняємося, збираємо»«Створи-домалюй»(За днями народження:зима (синя цеглинка), весна (зелена), літо (жовта), осінь (помаранчева))
Номер слайду 13
«Збудуй не скріплюючи»«Неіснуюча тварина»«Кольорові мешканці»(не скріплювати деталі штирями)
Номер слайду 14
«Міні-вежа»«Скопіюй»(за зразком)
Номер слайду 15
«Сумний чи веселий»(2 кольори)«Складаємо вирази»“Так!” – “Ні!”+12-=3
Висновок. LEGO технологія – сучасний засіб навчання дітей. Головне - LEGO має бути цікавим самому вчителю, тоді і з дітьми буде легко і цікаво працювати. LEGO – конструктори задумані таким чином, що вчителі можуть постійно черпати з них нові ідеї, які дозволяють привернути і утримувати увагу учнів.
Номер слайду 23
Відчуйте силу гри!Вірте в успіх!Зростаймо професійно разом!