Презентація "Система оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. Самооцінювання взаємооцінювання складові формувального оцінювання"

Про матеріал
Система оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. Самооцінювання взаємооцінювання складові формувального оцінювання. Методичний матеріал що містить рекомендації Міністерства освіти
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Система оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. Самооцінювання взаємооцінювання складові формувального оцінювання. З досвіду роботи вчителя математики Мудранинець І. М.

Номер слайду 2

Основним документом, на основі якого вчителі школи створюють систему оцінювання, є методичні рекомендації МОН. заклад освіти обрав для користування систему визначену законодавством, тобто 12-бальною шкалою.

Номер слайду 3

У контексті компетентнісного підходу формувальне оцінювання відбувається постійно, на кожному уроці і під час позаурочної навчальної діяльності (виконання домашнього завдання) у різних формах (оцінювання вчителем, взаємооцінювання, самооцінювання). Формувальне оцінювання відбиває реальний учнівський навчальний досвід, який можна фіксувати через спостереження, приклади дитячих робіт

Номер слайду 4

Цінність формувального оцінювання в тому, що:✔ діти вчаться вчитися;✔ бачать свій розвиток;✔ вміють себе оцінювати (виконують завдання і виводять оцінку за наданою вчителем шкалою або оцінюють одне одного, працюючи над завданням у парі);✔ не бояться помилятися.

Номер слайду 5

Формувальне оцінювання може здійснюватися у формі:✔ самооцінювання;✔ взаємооцінювання учнів;✔ оцінювання вчителем із використанням певних інструментів.

Номер слайду 6

Педагог здійснює формувальне оцінювання, але взаємооцінювання та самооцінювання робить учнів також суб’єктами оцінювання. Це означає, що у формувальному оцінюванні інструменти оцінювання мають розроблятися учнями у співпраці з педагогом і застосуватися щодо робіт одне одного або власної роботи. У першу чергу це стосується критеріїв оцінювання, за якими учні перевіряють усні або письмові роботи. 

Номер слайду 7

Робота в групах: Постав собі «вподобайку»

Номер слайду 8

Номер слайду 9

4. (36:6+3)-23. 36:(6+3)-2 2. 36:(6+3-2)1. 36:6+3-2 Математичний диктант

Номер слайду 10

Перевір себе

Номер слайду 11

Мій настрій

Номер слайду 12

Елементи самоперевірки та взаємоперевірки учнів

Номер слайду 13

Вивчення нового матеріалу. Формування вмінь

Номер слайду 14

Графічні диктанти в учнівських зошитах

Номер слайду 15

Рефлéксія (від лат. reflecio — відображення) в освіті – усвідомлення учнем своєї навчальної діяльності, аналіз власних результатів навчання з метою підвищення їх ефективності. Рефлексія є одним з видів формувального оцінювання, вона привчає учня до систематичного аналізу результатів власної діяльності, зокрема й не пов’язаної із навчанням у школі.

Номер слайду 16

Рефлексія в учнівських зошитах

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

pptx
Додано
10 березня
Переглядів
289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку