Соціалізація учнів - пріоритетне завдання виховного процесу. Соціалізація являє собою процес становлення особистості, поступове засвоєння нею вимог суспільства, придбання соціально значимих характеристик свідомості і поведінки, які регулюють її взаємини із суспільством.
Номер слайду 2
допомогти вихованцевівижити в суспільному потоці криз і революцій: екологічній, енергетичній, інформаційній, комп’ютерній тощо, оволодіти досвідом старших, зрозуміти своє покликання, самостійно знайти шляхи найефективнішого самовизначення в суспільстві. Мета соціалізації- -
Номер слайду 3
розглядають початковий період шкільного навчання, як найбільш важливий для розвитку таких соціальних якостей, як працелюбність, працездатність. почуття обов’язку і відповідальності. Психологи і педагоги
Номер слайду 4
На дітей впливає:напруженість сучасного життя; широкий інформаційний простір, що, з одного боку додає знань, а з іншого- перенасичує не лише позитивними, а й шкідливими для нервової системи відомостями; інтенсивний темп життя дорослих, який негативно впливає на нервову систему дитини;невпинне зростання конкуренції;високий рівень шуму в середовищі перебування дитини
Номер слайду 5
Щоб знайти своє місце в житті, учень має володіти певними якостями і вміннями:швидко адаптуватися в мінливих життєвих ситуаціях;Критично мислити;бути здатним приймати нестандартні рішення;бути комунікабельним;вміти запобігати будь-яким конфліктам; уміти добувати і переробляти інформацію;цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації, так і в інтересах суспільства, держави;бережливо ставитися до свого здоров’я і здоров’я інших, як найвищої цінності;бути здатним до вибору альтернатив, які пропонує сучасне життя.
Номер слайду 6
У Концепції загальної середньої освіти наголошено, що школа- це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому всю діяльність навчального закладу слід вибудовувати так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника свого життя
Номер слайду 7
Виховний аспект. Виховання є провідним і визначальним початком соціалізації. Виховувати потрібно ненав’язливо, розширюючи межі духовного спілкування
Номер слайду 8
Творчий аспект
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Використовуючи інтерактив тіхнології навчання, відбувається організація життя і діяльності колективу . Дитина потрапляє в сприятливе середовище, в якому складаються товариські взаємостосунки, створюються ефективні умови для формування культури спілкування, співпраці, виховання наполегливості, що є необхідним для орієнтації в самостійному житті.
Номер слайду 11
Активне включення кожного учня в процес засвоєння учбового матеріалу. Підвищення пізнавальної мотиваціїФормування навичок успішного спілкування. Переймати на себе відповідальність за спільну і власну діяльністьІнтерактивні методи навчання дозволяють вирішувати наступні завдання: Розвиток навичок самостійної учбової діяльності
Номер слайду 12
Інтерактивні ігри. КОЛО друзів. Чарінийклубочок. Загадкова скринька. Розумна карта. Зіпсова-ний телефонсвітлофор. Таємницітвого іменіДвакола. Телеграф. Валіза. Міст дружби
Номер слайду 13
Підтримка батьків. Любити дитину. Підтримувати ініціативудитини. Бути вихователем своєї дитини. Залучати до активної участі в сімейному життіБільше позитивних емоцій. Формувати моральні цінності
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Напрямки діяльності вчителя. Створювати ситуацію успіху, допомагати кожній дитині відчути радість досягнень. Наповнювати освітній процес цікавим змістом, яскравими враженнями. Забезпечувати осмислене сприйняття учнями побаченого й почутого. Створювати умови для розвитку самостійності. Сприяти усвідомленню кожною дитиною власного «Я», формуванню віри в свою силу.