На дітей впливає:напруженість сучасного життя; широкий інформаційний простір, що, з одного боку додає знань, а з іншого- перенасичує не лише позитивними, а й шкідливими для нервової системи відомостями; інтенсивний темп життя дорослих, який негативно впливає на нервову систему дитини;невпинне зростання конкуренції;високий рівень шуму в середовищі перебування дитини
Щоб знайти своє місце в житті, учень має володіти певними якостями і вміннями:швидко адаптуватися в мінливих життєвих ситуаціях;Критично мислити;бути здатним приймати нестандартні рішення;бути комунікабельним;вміти запобігати будь-яким конфліктам; уміти добувати і переробляти інформацію;цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації, так і в інтересах суспільства, держави;бережливо ставитися до свого здоров’я і здоров’я інших, як найвищої цінності;бути здатним до вибору альтернатив, які пропонує сучасне життя.
Використовуючи інтерактив тіхнології навчання, відбувається організація життя і діяльності колективу . Дитина потрапляє в сприятливе середовище, в якому складаються товариські взаємостосунки, створюються ефективні умови для формування культури спілкування, співпраці, виховання наполегливості, що є необхідним для орієнтації в самостійному житті.
Активне включення кожного учня в процес засвоєння учбового матеріалу. Підвищення пізнавальної мотиваціїФормування навичок успішного спілкування. Переймати на себе відповідальність за спільну і власну діяльністьІнтерактивні методи навчання дозволяють вирішувати наступні завдання: Розвиток навичок самостійної учбової діяльності
Напрямки діяльності вчителя. Створювати ситуацію успіху, допомагати кожній дитині відчути радість досягнень. Наповнювати освітній процес цікавим змістом, яскравими враженнями. Забезпечувати осмислене сприйняття учнями побаченого й почутого. Створювати умови для розвитку самостійності. Сприяти усвідомленню кожною дитиною власного «Я», формуванню віри в свою силу.