Презентація " Сполучені посудини"

Про матеріал
Презентація на тему " Сполучені посудини" до уроку фізики у 7 класі. Щоранку, прокидаючись, ми поспішаємо вмитись. А чи знаєте ви, чому з крана біжить вода, коли ми його відкриваємо? а чому виливається вода з носика чайника, якщо його нахилити? А як «працює» артезіанський колодязь? Напевне, дехто з вас уже знає, що всі ці пристрої є сполученими посудинами. Саме про сполучені посудини, їхні властивості та застосування йтиметься в даній презентації
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Cполучені посудини

Номер слайду 2

Чому платформа в першому випадку прогрузає більше, а в другому -менше

Номер слайду 3

Яке явище демонструють за допомогою даного приладу?

Номер слайду 4

Який закон сформулював цей вчений?

Номер слайду 5

Чому вода по-різному витікаєЧерез отвори?

Номер слайду 6

Який висновок можна зробити з даного досліду?

Номер слайду 7

Невичерпна чаша

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Закон сполучених посудин:у сполучених посудинах вільні поверхні однорідної речовини встановлюються на одному рівні;

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

За законами сполучених посудин працюють артезіанські колодязі або свердловини Розгалуженою системою сполучених посудин є водонапірна мережа

Номер слайду 14

Шлюз

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Фонтани

Номер слайду 17

Наведіть приклади сполучених посудин. Сформулюйте основну властивість сполучених посудин. Як поводяться рідини різної густини, налиті в сполучені посудини?

Номер слайду 18

Місткість якого кофейника більша? Чому?12

Номер слайду 19

В якому коліні знаходиться прісна вода , а в якому - солона

Номер слайду 20

Виправи помилку

Номер слайду 21

1. У ліве коліно сполучених посудин налито воду, у праве — гас. Висота стовпа гасу 20 см. На скільки рівень води в лівому коліні нижчий, ніж верхній рівень гасу у правому?Задачі2. В U-подібну трубку налили ртуть. У ліву трубку долили 20 см гасу. Скільки води необхідно долити в праву трубку, щоб поверхні ртуті в трубках були на одному рівні?

Номер слайду 22

Опитування- підсумок1. Які ваші враження від сьогоднішнього уроку?2. Яке значення вивченого для практичної діяльності Людини?3. Чому новому ви навчилися на уроці?

Номер слайду 23

Домашнє завдання. Опрацювати §…Розглянути побутові сполучені посудини. Виготовити саморобні сполучені посудиниз шприців різного обєму та обрізків трубочоквід крапельниці.

pptx
Додано
17 березня 2020
Переглядів
1969
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку