Презентація "Story Time: Healthy and Unhealthy food"

Про матеріал
Матеріали до уроку "Story Time: Healthy and Unhealthy food" за підручником Smart Junior (p. 82-83) Матеріали для дистанційного опрацювання. Матеріали для використання в процесі уроку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Корисна та шкідлива їжа. Харчування. Вивчення нових слів. Розуміння короткої історії на слух. Розпізнавання знайомі слів у контексті.https://publishing.linguist.ua/wp-content/uploads/2019/06/SJ2_SB_UKR_195x255_web_2.pdf

Номер слайду 2

Вступна частина- Перед вивченням нової теми пропоную попрацювати з годинником.https://www.sheppardsoftware.com/mathgames/earlymath/on_time_game1.htm

Номер слайду 3

- А тепер перейдіть за посиланням та виконайте тест. Виконуйте самостійно, не підглядайте в підручники. Буде цікаво подивитися на свої результати.https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=799483 Тест необхідно виконати до 22 квітня. Перед виконанням тесту правильно вкажіть своє прізвище та ім’я. Код доступу 799483

Номер слайду 4

Основна частина- А тепер давайте вивчимо нові слова. SB: p. 82-83 Vocabulary1 прослуховування: послухати та показати2 прослуховування: послухати та повторити, запишіть переклад. Вивчіть слова та запам'ятайте їх написання. healthyunhelthydoughnutздоровийшкідливийпончик

Номер слайду 5

Healthy food VS Unhealthy food - Розгляньте малюнки до історії та дайте відповіді на питання. SB: p. 82-83 Where are the boys?What healthy food do you like?What unhealthy food do you like?What do you have for breakfast?Do you like doughnuts for breakfast?Знайдіть нові слова в тексті.

Номер слайду 6

Listening- Прослухайте текст, слідкуючи пальчиком за текстом і плесніть в долоні, коли почуєте нові слова.- Послухайте текст ще раз, слідкуючи за текстом та повторюючи кожне речення.- Дайте відповіді на запитання. What do the boys like?What are they eating?What is the teacher talking about?Does he like doughnuts for breakfast?What does he have for breakfast?Reading- Прочитайте текст самостійно, перекладіть.

Номер слайду 7

Фізкультхвилинкаhttps://www.youtube.com/watch?v=Jo. F_d5sg. Ggc

Номер слайду 8

Виконання завдань- Рекомендую зробити на альбомному аркуші.- Намалюйте таблицю, в першу колонку запишіть корисну їжу, в другу колонку – шкідливу.- Можна доповнити малюнками, наклейками, вирізками з журналів.- Тепер пропоную виконати Healthy Unhealthy Food Quiz.https://www.youtube.com/watch?v=Gnf. THsd. Tod. A

Номер слайду 9

Завершальний етап- Пропоную переглянути відео та дізнатися більше про корисну та шкідливу їжу.https://www.youtube.com/watch?v=p. Xbqie5 WYPQ - А також пограти в гру та зібрати свій ланч-бокс.http://archive.foodafactoflife.org.uk/Activity.aspx?site. Id=14§ion. Id=61&content. Id=56

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Фомюк Тетяна Олександрівна
    Дуже цікава та гарна презентація. Дякую))
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
1187
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку