Матеріали до уроку "Story Time: Healthy and Unhealthy food" за підручником Smart Junior (p. 82-83) Матеріали для дистанційного опрацювання. Матеріали для використання в процесі уроку.
Тема: Корисна та шкідлива їжа. Харчування. Вивчення нових слів. Розуміння короткої історії на слух. Розпізнавання знайомі слів у контексті.https://publishing.linguist.ua/wp-content/uploads/2019/06/SJ2_SB_UKR_195x255_web_2.pdf
Номер слайду 2
Вступна частина- Перед вивченням нової теми пропоную попрацювати з годинником.https://www.sheppardsoftware.com/mathgames/earlymath/on_time_game1.htm
Номер слайду 3
- А тепер перейдіть за посиланням та виконайте тест. Виконуйте самостійно, не підглядайте в підручники. Буде цікаво подивитися на свої результати.https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=799483 Тест необхідно виконати до 22 квітня. Перед виконанням тесту правильно вкажіть своє прізвище та ім’я. Код доступу 799483
Номер слайду 4
Основна частина- А тепер давайте вивчимо нові слова. SB: p. 82-83 Vocabulary1 прослуховування: послухати та показати2 прослуховування: послухати та повторити, запишіть переклад. Вивчіть слова та запам'ятайте їх написання. healthyunhelthydoughnutздоровийшкідливийпончик
Номер слайду 5
Healthy food VS Unhealthy food - Розгляньте малюнки до історії та дайте відповіді на питання. SB: p. 82-83 Where are the boys?What healthy food do you like?What unhealthy food do you like?What do you have for breakfast?Do you like doughnuts for breakfast?Знайдіть нові слова в тексті.
Номер слайду 6
Listening- Прослухайте текст, слідкуючи пальчиком за текстом і плесніть в долоні, коли почуєте нові слова.- Послухайте текст ще раз, слідкуючи за текстом та повторюючи кожне речення.- Дайте відповіді на запитання. What do the boys like?What are they eating?What is the teacher talking about?Does he like doughnuts for breakfast?What does he have for breakfast?Reading- Прочитайте текст самостійно, перекладіть.
Виконання завдань- Рекомендую зробити на альбомному аркуші.- Намалюйте таблицю, в першу колонку запишіть корисну їжу, в другу колонку – шкідливу.- Можна доповнити малюнками, наклейками, вирізками з журналів.- Тепер пропоную виконати Healthy Unhealthy Food Quiz.https://www.youtube.com/watch?v=Gnf. THsd. Tod. A
Номер слайду 9
Завершальний етап- Пропоную переглянути відео та дізнатися більше про корисну та шкідливу їжу.https://www.youtube.com/watch?v=p. Xbqie5 WYPQ - А також пограти в гру та зібрати свій ланч-бокс.http://archive.foodafactoflife.org.uk/Activity.aspx?site. Id=14§ion. Id=61&content. Id=56