Презентація "Створення проєктів у середовищі Скретч" 5 клас НУШ

Про матеріал
Презентація на тему "Створення проєктів у середовищі Скретч" для учнів 5 класу НУШ за підручником "Інформатика 5 клас" авторів М. М. Корнієнко, С. М. Крамаровська, І. Т. Зарецька відповідно до модельної навчальної програми «Інформатика. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пасічник О. В., Чернікова Л. А.) У презентації є теоретичний (для вивчення теми уроку) та практичний матеріал у додатку LearningApps.org, який можно виконати як на уроці з учнями так і учні можуть виконати його самостійно під час опрацювання презентації дома.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Створення проєктів у середовищі Скретч За підручником «Інформатика 5 клас» М. М. Корнієнко, С. М. Крамаровська, І. Т. Зарецька

Номер слайду 2

Запитання для повторення. Що таке Скретч?Скретч (Scratch) — мова і візуальне середовище програмування, що дозволяє створювати власні програми. 2. Що таке спрайт?Спрайт – виконавець програми у середовищі Скретч. 3. Що таке скрип?Скрипт — програма, яка керуватиме діями спрайта.

Номер слайду 3

Запитання для повторення4. Пригадаємо основні об’єкти вікна середовища програмування Скретч? 5. На які вертикальні поля поділено робочу частину вікна середовища програмування Скретч? Поле команд Поле скриптів Поле об’єктів

Номер слайду 4

Розгляньте зображення. Які дії виконуються під час роботи ігрових і  навчальних програм?

Номер слайду 5

Створення проєктів у середовищі Скретч Сьогодні на уроці ви:згадаєте, що таке проєкт, етапи роботи в проєкті;дізнаєтеся про керування програмами;навчитеся розробляти в середовищі Скретч проєкти з послідовним і паралельним виконанням програм.

Номер слайду 6

Створення проєктів у середовищі Скретч Під час вивчення середовища програмування Скретч ми використовували термін «проєкт». Проєктом у Скретч називають одну або декілька програм (скриптів), націлених на розв’язування єдиного завдання. Під час створення проєкту в середовищі Скретч дотримуються тих самих етапів і правил, що й під час роботи в будь-якому навчальному проєкті.

Номер слайду 7

Етапи створення проєкту

Номер слайду 8

Структура проєкту. Проєкт, розроблений у середовищі Скретч, може складатися з декількох програм, які можуть виконуватися одна за одною (послідовно) або одночасно (паралельно).

Номер слайду 9

Паралельне виконання програм. Програми (скрипти) запускаються на виконання після натиснення на прапорець, певну клавішу або об’єкт. Програми, які запускаються на виконання одночасно, мають починатися з однакового заголовка.

Номер слайду 10

Послідовне виконання програм. Для організації послідовного виконання програм у середовищі Скретч використовують команди передавання керування від однієї програми (скрипту) до іншої: один об’єкт передає повідомлення, інший отримує його і починає виконувати команди свого скрипту.

Номер слайду 11

Послідовне виконання програм. Програма, яка запускається на виконання після отримання повідомлення від відповідного об’єкта, має починатися командою КОЛИ Я ОТРИМУЮ.

Номер слайду 12

Приклади Паралельне виконання програм. Послідовне виконання програм

Номер слайду 13

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Номер слайду 14

Виконайте вправиhttps://learningapps.org/view4635282 https://learningapps.org/view4884931 https://learningapps.org/view7071347

Номер слайду 15

Розгадайте ребуси. ПРОЄКТСКРИПТСПРАЙТ

Номер слайду 16

Домашнє завдання Підручник § 27 ст. 140-143, опрацювати.

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

pptx
Додано
19 березня
Переглядів
1716
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку