Дана презентація допоможе вчителю доступно подати тему уроку, адже матеріал підібраний цікавий. Схеми , які пропонуються . краще розкриють образи і зміст твору..Родзинкою уроку є листи. Мета уроку - виховати інтерес до мистецтва та дати зрозуміти підліткам, що талант має кожна людина.
Лист№1 М.Старицький(1840-1904) “Як же Ви поживаєте, голубонько наша сиза, славонько наша гнучка та прозора? Там у Вашому курені тепер, певно,рай! Садок розвився,чудово, пахощі, повітря...Та й курінь Ваш-розкоші! От би спочатку у Вас ,- там і писалось би...та ба! ...Як же Ваше дороге всім нам здоров’ячко? Соня мені оце написала, що Ви розстроєні приїздили у Київ і турбувались все з поліцією.Невже вона Вас чіпа? ... Ховай же Вас Боже своєю ласкою у всьому. Цілую міцно обидві Ваші рученьки. Щирий і люблячий довіку. М.Старицький”. (Казань,27 травня)
Лист№ 2 “...если бы Вы знали, как мне надоела и извела меня эта сценическая пошлость и грязь! Вас – то я прошу , зиронько наша , написать мне поскорее, не дожидаясь ответа товарищей , и совершеннно откровенно ,желают ли они иметь меня в своих рядах или это только пустой разговор? Вам ведь известно , что, ухлопавши всё состояние на малорусскую сцену, семья моя нищенски живёт лиш на мой нищенский труд, а потому рисковать им безбожно! Целцю крепко Ваши дорогие ручки и желаю , чтобы милосердный Бог укрепил Ваши силы и продлил жизнь для общей славы! …Остаюсь искренне и глибоко преданным Вам. М.Старицький». (Тифлис, 20 ноября)