Формування компетентностей:
предметна компетентність: формувати вміння розв’язувати задачі, що передбачають ділення та множення десяткових дробів; ключові компетентності:
1) спілкування державною мовою - розуміти, пояснювати і записувати текст задачі математичною мовою;
2) уміння вчитися впродовж життя - визначати мету навчальної діяльності, прагнути до вдосконалення результатів своєї діяльності;
3) соціальна та громадянська компетентності–оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів.
1. Обчислити:
1) 54,29∙ 1000; 5) 3,22:2,8;
2) 37,8:100; 6) 15:0,75;3) 42,6:0,1 7) 7,31∙3,4; 4) 8,43∙ 5,7; 8) 8:32.
Розв’язання:
1) 54,29∙ 1000=54290; 2) 37,8:100=0,378;
3) 42,6:0,1=426:1=426;
3. Розв’яжіть рівняння:
1)
Відповідь: 18,4.
Задача4. 1) Відстань між двома селами дорівнює 156,3 км. З цих сіл вирушили вантажівка і велосипедист, причому велосипедист їхав попереду. Через 3 год після початку руху вантажівка наздогнала велосипедиста. Якою була швидкість велосипедиста, якщо швидкість вантажівки дорівнювала 64,5 км/год?
2) З двох станцій, відстань між якими дорівнює 25,6
км, одночасно в одному напрямі вийшли два потяги. Перший потяг ішов попереду зі швидкістю 58,4 км/год, і через 4 год після початку руху його наздогнав другий потяг. Знайдіть швидкість другого потягу.
Домашнє завдання: слайд №3(5, 7, 8), слайд №6.
Задача (для бажаючих).
Відстань між двома селами дорівнює 11,7 км. З цих сіл назустріч один одному одночасно вирушили два вершники, які зустрілись через 0,6 год після початку руху. Один з вершників рухався зі швидкістю 10,4 км/год. Знайдіть швидкість другого вершника.
Бажаю успіхів!