Ма́ркетинг (англ. marketing) - це діяльність, спрямована на досягнення цілей підприємств, установ, організацій шляхом формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів.
Номер слайду 4
Тема. Збирання й аналіз маркетингової, виробничої та фінансової інформації про майбутній бізнес. Творчий проєкт «Відкриття власної справи - творчої майстерні «Український сувенір»».
Номер слайду 5
На уроці ви дізнаєтесь:про бізнес-план та його типові розділи;навчитеся аналізувати стратегію бізнесу.
Номер слайду 6
Бізнес-план - це основний документ для планування розвитку майбутнього бізнес-проєкту, в якому міститься інформація про кошторис: витрати на створення й функціонування об’єкту інвестування, терміни окупності затрат та інше.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Стратегія бізнесу. Вибір приміщення для творчої майстерні
Номер слайду 9
Стратегія бізнесу2. Дослідження ринкузнайти та проаналізувати статистику схожої продукції;на що люди витрачають свої гроші і як оцінюють ті чи інші товари та послуги.
Номер слайду 10
Стратегія бізнесу3. Фінансуваннявласні кошти;підтримка рідних;кредит у банку.
Номер слайду 11
Стратегія бізнесу4. Визначення моделей товарів та пошук постачальників необхідних матеріалів і інструментів для виготовлення цих виробів
Номер слайду 12
Стратегія бізнесу5. Розробити логотип свого підприємства. Розробка брендованих коробок і пакетів
Номер слайду 13
Стратегія бізнесу6. Розробити рекламу та створити сайт свого магазину
Номер слайду 14
Стратегія бізнесу7. Вибрати програмне забезпечення для ведення бухгалтерського обліку або додаток для онлайн-бухгалтерії
Номер слайду 15
Практична робота. Завдання 1. Проаналізувати бізнес конкурентів - магазинів сувенірних подарунків (інтернет магазини) та заповнити таблицю «Аналіз можливостей майстерні в порівнянні з магазинами сувенірами» Аналіз можливостей майстерні в порівнянні з магазинами сувенірів. Переваги Недоліки. МожливостіЗагрози
Номер слайду 16
Наприклад: Переваги• Ручна робота з використанням різних технік декоративно-ужиткового мистецтва;• висока якість продукції та екологічно чисті матеріали;• цілодобове замовлення. Недоліки Відсутність приміщення для виготовлення продукції та магазину для її реалізації; відсутність співробітників. Можливості• Розширення асортименту;• зростання попиту на ринку. Загрози• Поява нових конкурентів;• тіньові виробники (незареєстровані).
Номер слайду 17
Практична робота. Завдання 2. Визначитися з моделями товарів унікальної національної сувенірної продукції. (Асортимент може бути представлений ручною вишивкою, текстильними іграшками, дерев’яними виробами та виробами на замовлення, які виготовлені з екологічно чистих матеріалів.)