Презентація-тренінг " Роль класного керівника у формуванні учнівського колективу"

Про матеріал
Тренінг для засідання методичного обєднання класних керівників "Роль класного керівника у формуванні учнівського середовища. Взаємодія партнерства"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РОЛЬ  КЛАСНОГО  КЕРІВНИКА  У ФОРМУВАННІ  УЧНІВСЬКОГО     КОЛЕКТИВУПрезентація – тренінг. Підготувала. Карпінець М. В., керівник МО

Номер слайду 2

Класний керівник не чиновник, а священик, психотерапевт, оповідач казок, його справа – працювати з душею дитини. І все це заради того, щоб вірили та любили, щоб не пустити дітей у нікуди й не показати їм своєї неспроможності, щоб дати їм можливість обпектися і водночас уберегти від опіків, щоб пам’ятати їх і розбудити тремтливу і світлу пам’ять у Них. В. М. Лізинський

Номер слайду 3

Вправа «Снігопад побажань» Шановні класні керівники! Квитком на наше дійство ви отримали половинку сніжинки. Напишіть на ній побажання-стимулювання до активної співпраці на семінарі умовному колезі. (Кожний учасник пише на половинці сніжинки побажання -стимулювання до активної співпраці вчителю, ім’я якого йому поки що невідоме. Коли всі учасники справилися із завданням, ведучий просить знайти людину, у якої половинка сніжинки з такою ж цифрою. Люди утворюють пари, обмінюються побажаннями. Формуються робочі групи з 6 чол. : 1,2,3 сніжинка – 1 група, 4, 5, 6 - 2 група і т.д.

Номер слайду 4

Вправа «Валіза очікувань»Час вирушати у подорож виховними просторами Будь – яка подорож починається зі збору речей. У цю валізу ( на стіні прикріплено намальовану валізу) візьмемо усе необхідне для подорожі: знання, кмітливість, професійні навички та вміння. Запишіть на картках-капелюшках свої очікування

Номер слайду 5

Тест «Який капелюшок ви обрали»Ми пропонуємо обрати той капелюшок, який найбільше вам до вподоби!Клікніть на вибраний капелюшок і дізнайтесь результат вашого вибору!!!!

Номер слайду 6

Ви обрали жовтий капелюшок. Ви станете великими людьми. Факти, цифри, вчасна здача звітів для вас — найголовніше!

Номер слайду 7

Ви обрали зелений капелюшок. Ви завжди будете виділятися з натовпу. Усе піддавати сумніву й критиці, звичайно, крім вказівок вашого директора.

Номер слайду 8

Ви обрали червоний капелюшок. Володарі червоних капелюшків живуть керуючись емоціями. Для вас навколишній світ — загадка. Та і самі ви –загадка, яку навіть самі не можете відгадати . Але є людина, яка вас розкусила. Хто це? Розгадайте!

Номер слайду 9

Ви обрали синій капелюшок. Володарі синіх капелюшків — справжні філософи. Ви йтимете лише вам відомими шляхами, не відступаючи від мети, не поспішаючи, але й не зупиняючись, ви можете обґрунтувати будь-який наказ відділу освіти та адміністрації.

Номер слайду 10

Притча про старого чорного верблюда. Помирав старий дервіш. Покликав він до себе трьох своїх синів і сказав, що залишив їм у спадок 17 своїх верблюдів. Старшому синові він заповів одну другу усіх верблюдів, середньому – одну третину, і, нарешті, молодшому – одну дев'яту частину цих 17 верблюдів. Після смерті батька брати ніяк не могли поділити спадщину. У той час повз їх селища їхав старець на облізлому чорному верблюді. Дізнавшись причину їх спору, він сказав: “Я вже старий для подорожей. Візьміть собі мого облізлого верблюда, і ви зможете поділити спадщину". Брати так і вчинили. Верблюдів стало 18. І старший брат відвів свій сарай 9 верблюдів, середній – 6, а молодший – двох. Після цього в стороні залишився стояти облізлий чорний верблюд...“Вам уже не потрібен мій верблюд? – запитав старець. – будь ласка, поверніть мені його назад, може, він слугуватиме ще й мені, і іншим..." І старець поїхав далі...

Номер слайду 11

Притча про старого чорного верблюда. Безсумнівно, ця притча – про суть діяльності класного керівника. Подумайте які діяльності класного керівника можна зазначити з цієї притчи? Клікніть на верблюда і дізнаєтесь відповідь на питання))))

Номер слайду 12

Притча про старого чорного верблюда. Ми впевнені що наші відповіді співпали з вашими! Дякуємо за співпрацю приєднатися; допомогти; вчасно відійти в сторону, дозволяючи дітям йти своїм шляхом; слідувати далі, щоб допомогти іншим.

Номер слайду 13

Сучасній школі потрібен новий тип учителя, який би визначав пріоритетні напрями своєї роботи, зосереджував увагу на головній спрямованості педагогічної професії — бути вихователем дитини. Сучасний класний керівник1. любить дітей;2. відкритий, доступний для кожної дитини;3. надає можливість ділитися своїми думками, почуттями;4. відвертий у своїх поглядах;5. демонструє дітям довіру до них;6. не принижує їхньої гідності;7. розуміє і відчуває внутрішній світ кожної дитини;8. цікавиться життям дитини;:

Номер слайду 14

9. надає реальну допомогу та забезпечує педагогічну підтримку;10. підтримує, розвиває й стимулює природний потенціал дитини;11. не байдужий до дитячих проблем;12. визнає унікальність і неповторність кожної особистості, не порівнює дітей;13. надає дитині право на помилку.14. Любить свою роботу15. Навчається впродовж життя

Номер слайду 15

Одним із основних компонентів концепції НУШ є педагогіка партнерства – педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. Існує два шляхи успішної співпраці: Постійне чітке двостороннє спілкування. Різні способи залучення батьків до освітнього процесу Якщо говорити про спілкування, то воно зазвичай відбувається при особистій зустрічі з батьками, але можуть бути телефонні дзвінки, також написання листів електронною поштою, або у вайбер. Все ж основними формами співпраці залишились батьківські збори, індивідуальні зустрічі з батьками. Також можуть бути тижневі або місячні інформаційні бюлетні, зустрічі з групою батьків. І звичайно – святкові заходи. Переваги від постійного спілкування отримують усі: вчителі, діти і батьки. Особливо важливе воно для учасників освітнього процесу, які бачать дорослих, важливих у їхньому житті, які співпрацюють. Це зміцнює їхнє відчуття впевненості і безпеки.Інший,не менш важливий аспект – це залучення батьків до освітнього процесу. Які ж переваги для вчителя: Це отримання від батьків додаткової інформації про дітей. Надання батьками допомоги в організації освітнього середовища, виготовлення навчальних матеріалів. Надання батьками допомоги в проведенні окремих навчальних занять, проведенні екскурсій, під час проектної діяльності.І наступне, ця участь батьків у навчальному процесі, збільшує повагу до самої роботи вчителя.

Номер слайду 16

Модель партнерських відносин з колегами в колективі «Перша команда » - з учнями, “Друга команда» - з батьками. Форма подачі - будь-яка   презентують результати.

Номер слайду 17

Пазли   Зараз найулюбленішою грою дітей є пазли. Але у цю гру полюбляють грати і дорослі. Запрошую команд долучитися до складання пазлів. Але вони незвичайні. Вам необхідно скласти уривок із відомого твору американського письменника . презентують результати.

Номер слайду 18

  Гра «Пазли»... Маленькі дітлахи / граються ввечері / на величезному полі / в житі... / А я стою / на самому краю скелі,/ над прірвою, розумієш?/ І моє діло/ — ловити дітлахів,/ щоб вони не / зірвалися в прірву./ Розумієш, вони граються/ і не бачать,/ куди біжать/, а тут я підбігаю/ та ловлю їх, /щоб вони не зірва-лися./ От і вся / моя робота. /Стерегти дітей/ над прірвою в житі. Дж. Д. Селінджер

Номер слайду 19

  Вправа «Бінго»Мета: Сприяти формуванню позитивної самооцінки; усвідомленню унікальності кожної людини. Кожному учаснику дають аркуш пареру. Необхідно без ножиць, тільки руками "вирізати" фігурку "Бінго" - силует людини. Після цього кожен пише на "Бінго": На голові - про свою мрію. На правій руці - про улюблене місце відпочинку. На лівій руці - про улюблений музичний стиль (пісню )На правій нозі - про своє захоплення (хобі)На лівій нозі - про свою улюблену страву.

Номер слайду 20

  

Номер слайду 21

Завершуючи роботу у цьому напрямку, хочу звернути увагу на кетяги калини, які прикрашають ваші столи. Скуштуйте ягідку, вийміть кісточку з неї . Пам’ятайте, так і наші учні інколи бувають «дуже гіркими», але кожен з них має серце. Бо ж: «кожна дитина –божий шедевр, і ми не в праві його судити».

Номер слайду 22

Підсумок-притча. Високо в темному небі, на одній величезній зоряній галявині жили - були зірки. Було їх дуже багато, і всі зірки були дуже гарними. Вони світилися й іскрилися, а люди на землі щоночі любувалися ними. Всі ці зірки були різних кольорів. Тут були червоні зірки, і тим, хто народжувався під їхнім світлом, вони дарували сміливість. Тут були сині зірки - вони дарували людям красу. Були на галявині й жовті зірки - вони обдаровували людей розумом, а ще на галявині були зелені зірки. І всі люди, хто народжувався під їхнім світлом зелених променів, ставали дуже добрими.І от одного разу на зоряному небі щось спалахнуло! Всі зірки зібралися подивитися, що ж відбулося. А це на небі з'явилася ще одна маленька зірочка. Але була вона абсолютно... біла! Оглянулася зірочка навколо й навіть замружилася: скільки прекрасних зірок навколо - прошептала вона. “А що ти даєш людям?”- запитали її інші зірки. У відповідь вона задумалася....- Я знаю, що серед всіх присутніх немає таких зірок, які були б безбарвними. Я бажаю вам «світитися» завжди й скрізь!  

Номер слайду 23

pptx
Додано
27 жовтня 2023
Переглядів
413
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку