Узагальнення вивченого за семестр. Діагностична робота
Номер слайду 2
Мета уроку: узагальнити та систематизувати набуті знання
Номер слайду 3
Царство ТВАРИНИПідцарство ОдноклітинніТип Саркомастигофори Тип Споровики Тип Інфузорії
Номер слайду 4
Царство Тварини Підцарство БагатоклітинніТип Губки Тип Кишковопорожнинні Тип Плоскі черви. Тип Нематоди Тип Кільчасті черви Тип ЧленистоногіТип Молюски Тип Хордові
Номер слайду 5
Характеристика. Кількість видів. Розміри. Спосіб життя/поширення. Спосіб живлення. Зовнішня будова. Внутрішня будова. Розмноження. Представники. Значення в природі та житті людини
Номер слайду 6
Середовища існування
Номер слайду 7
Царство ГРИБИСлизовики (Міксоміцети) Лишайники. Справжні гриби
Номер слайду 8
Перевіримо ваші знання. Ти зможеш!Ти впораєшся!Ти – переможець!Вірю, у тебе все вийде!
Номер слайду 9
Діагностувальна робота. Початковий рівень1-6 обрати літеру. Середній рівень7-9 обрати літеру. Достатній рівень10-11 обрати з кожного значення цифру. Високий рівень12-13 встановити співвідношення
Початковий рівень(з однією правильною відповіддю; по 0,5 бали)1. У якого молюска черепашка складається з двох стулок?А) ставковика малого. Б) слимака виноградного. В) беззубки звичайноїГ) восьминога гіганського
Номер слайду 12
Початковий рівень(з однією правильною відповіддю; по 0,5 бали)2. Який з перелічених молюсків є фільтратором?А) голий слимак. Б) мідія. В) каракатиця. Г) ставковик
Номер слайду 13
Початковий рівень(з однією правильною відповіддю; по 0,5 бали)3. Яка причина підвищення врожайності картоплі, пов’язана з дощовими черв’яками?А) симбіоз з кореневою системою рослин. Б) покращення аерації ґрунту і його дренажу. В) захист коренів від личинок шкідників. Г) виділення біологічно активних речовин
Номер слайду 14
Початковий рівень(з однією правильною відповіддю; по 0,5 бали)4. Речовину гірудин використовують в медицині для запобігання утворення тромбів. Яка тварина утворює цю речовину?А) піскожил. Б) медична п’явка. В) тихоокеанський палоло. Г) трубочник
Номер слайду 15
Початковий рівень(з однією правильною відповіддю; по 0,5 бали)5. Яка тварина мешкає у ґрунті?А) аурелія. Б) вовчок. В) бджола. Г) беззубка
Номер слайду 16
Початковий рівень(з однією правильною відповіддю; по 0,5 бали)6. Пристосуванням земноводних до життя на суходолі є?А) повіки. Б) нирки. В) бічна лінія. Г) перетинки між пальцями
Номер слайду 17
Середній рівень(проаналізуй зображення; 1 бал)7. Серед зображених організмів, оберіть тих, для кого характерне повне перетворення?А) 3,4 Б) 2, 3 В) 1, 2 Г) 2,4
Номер слайду 18
Середній рівень(проаналізуй зображення; 1 бал)8. На рисунку зображено представників молюсків і членистоногих. Які ознаки є спільними для них обох?1 органи виділення – мальпігієві судини2 кровоносна система незамкнена3 наскрізна травна система4 радіальна симетрія тіла5 утворюється гемолімфа6 хітиновий покрив тіла. А) 1,2,5 Б) 1,4,6 В) 2,3,5 Г) 3,4,6
Номер слайду 19
Середній рівень(проаналізуй зображення; 1 бал)9. Якою буквою на рисунку позначено травну систему тварини?А) Б) В) Г)
Номер слайду 20
Достатній рівень(впишіть цифри; 1, 5 бали) 10. Укажіть ознаки рептилій і представника цієї групи. Покрив тіла1 гола шкіра, укрита слизом2 суха шкіра, укрита волоссям3 суха шкіра, укрита роговими лусками. Кількість кіл кровообігу1 одне2 два3 три. Представник1 Саламандра плямиста2 Тритон гребінчастий3 Вуж звичайний
Високий рівень(встанови відповідність; 1,5 бали) 12. Увідповідніть вид (1-4) із групою тварин (А – Д), до якої він належить.1 Миша хатня2 Куниця лісова3 Вечірниця руда4 Кінь дикий. А хижіБ гризуни. В рукокриліГ парнокопитніД непарнокопитні
Номер слайду 23
Високий рівень(встанови відповідність; 1,5 бали) 13. Укажіть середовище мешкання (1–4) тварини (А – Д).1 наземне2 грунтове3 прісна вода4 інший організм. А ехінокок. Б ящірка прудка. В дощовий черв’як. Г дельфін-білобочка. Д планарія молочно-біла