Презентація "Виконавці алгоритмів та їхні системи команд"

Про матеріал

Презентація "Виконавці алгоритмів та їхні системи команд". Дана розробка є чудовим доповненням до уроку з різноманітними формами та методами навчання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВИКОНАВЦІ АЛГОРИТМІВ ТА ЇХНІ СИСТЕМИ КОМАНД ВИКОНАЛА: МЕДЮК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА – ВЧИТЕЛЬ ІНФОРМАТИКИ НВК «УМАНСЬКА МІСЬКА ГІМНАЗІЯ – ШКОЛА ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ»

Номер слайду 2

«КРАПЕЛЬКИ ТЕПЛА»

Номер слайду 3

Номер слайду 4

ДОПОМОЖІТЬ ВОВЦІ ПРАВИЛЬНО СКЛАСТИ АЛГОРИТМ ДЛЯ ВИКОНАВЦІВ

Номер слайду 5

Початок Наколоти дрова Натопити піч Замісити тісто Зліпити пиріжки Поставити пиріжки у піч Дістати пиріжки з печі Кінець

Номер слайду 6

НА СЬОГОДНІШНЬОМУ УРОЦІ І НА НАСТУПНИХ МИ…

Номер слайду 7

АЛГОРИТМ – ЦЕ СКІНЧЕНА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВКАЗІВОК ВИКОНАННЯ ДІЙ, СПРЯМОВАНА НА РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ.

Номер слайду 8

Слово «алгоритм» походить від імені арабського математика Аль-Хорезмі (800-847 рр)., який сформулював правила чотирьох арифметичних дій над багатозначними числами. Латиною ім’я автора європейці писали як «Algorithmi», і спочатку Алгоритмами називали саме ці 4 правила дій. З часом алгоритмами стали називати способи розв’язування самих різних задач.

Номер слайду 9

Приклад. Для багатьох ігор, в яких результат гри залежить не від випадкового збігу обставин, а від кмітливості гравця і попереднього розрахунку, існують алгоритми виграшу. Алгоритм виграшу для 1-го гравця: Є 11 предметів. За один хід гравець може взяти 1, 2, 3 предмети. Програє той, хто змушений взяти останній предмет. 1 хід 2 хід і далі узяти 2 предмети брати стільки предметів, щоб кількість предметів, узятих разом із суперником за черговий хід, у сумі складала 4

Номер слайду 10

ЗАПИСИ У ЗОШИТ: Алгоритм – це скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання поставленої задачі. Виконавець алгоритму – це об’єкт: людина, тварина, машина чи пристрій, який здатний виконати команди алгоритму. Система команд виконавця – це набір команд, які він може виконати.

Номер слайду 11

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Номер слайду 12

ПОВТОРЕННЯ ПРАВИЛ ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ

Номер слайду 13

ПОВТОРЕННЯ ПРАВИЛ ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ

Номер слайду 14

ПРАКТИЧНА РОБОТА Вкажіть правильну послідовність дій. Blockly є 7 типів із програмування. Сьогодні ми з вами пограємо в казковий Лабіринт. Дай відповідь на запитання і тобі відкриється зображення.

Номер слайду 15

ГІМНАСТИКА ДЛЯ ОЧЕЙ Глибоко вдихніть. Замруживши очі якомога сильніше. Напружуйте м’язи шиї, обличчя, голови. Затримайте подих на 2-3 секунди. А потім швидко видихніть, широко відкривши на видиху очі. Повторіть 5 разів. *** Покладіть кінчики пальців на скроні, злегка стиснувши їх 10 разів, і легко моргніть. Закрийте очі й відпочиньте, зробіть 2-3 глибоких вдихи. Повторіть три рази.

Номер слайду 16

ПРАЦЮЄМО В ПАРАХ Створіть і розкажіть одне одному алгоритм збереження нового телефонного номера у списку контактів свого мобільного телефону. Скільки він має команд? Хто є виконавцем такого алгоритму?

Номер слайду 17

«ІНФОРМАТИЧНЕ ЛОТО» 1 2 3 4 5 6

Номер слайду 18

ПИТАННЯ №1 Яке речення називають командою? Наведи приклади команд.

Номер слайду 19

ПИТАННЯ №2 Хто може бути виконавцем? Наведи приклади виконавців, які можуть бути в тебе вдома. Наведи приклади виконавців зі школи.

Номер слайду 20

ПИТАННЯ №3 Хто може бути виконавцем? Наведи приклади виконавця тварину, виконавця людину, виконавців - групу людей.

Номер слайду 21

ПИТАННЯ №4 Що таке система команд виконавця? Поясни на прикладах.

Номер слайду 22

ПИТАННЯ №5 Наведи приклади машин або пристроїв - виконавців. Які команди вони «розуміють»?

Номер слайду 23

ПИТАННЯ №6 У яких випадках виконавець не може виконати команду? Наведи приклади.

Номер слайду 24

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Опрацювати с.129-131 з підручника Виконати вправу: Команди: 1 клітинка навкіс праворуч-угору, 2 — вгору, 1 — ліворуч, 1 — навкіс ліворуч-угору, 1 — навкіс праворуч-угору, 1 — праворуч, 1 — угору, 1 — навкіс праворуч-угору, 1 — вниз, 1 — навкіс ліворуч-униз, 1 — праворуч, 1 — вгору, 1 навкіс праворуч-угору, 1 — вниз, 1 — навкіс ліворуч- униз, 2 вниз, 4 праворуч, 1 вгору, 1 — ліворуч, 3 — вниз, 1 навкіс ліворуч-униз, 1 ліворуч, 1 навкіс праворуч- угору, 2 ліворуч, 1 навкіс ліворуч-униз, 1 — ліворуч. Яка тваринка намальована?  

Номер слайду 25

ЛІТЕРАТУРА Бондаренко О.О. Інформатика 6 клас. Тимчасовий підручник./ Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А. – Шепетівка.: Аспект, 2017. – 28-29 с. - Режим доступу: https://aspekt.in.ua/ (електронне джерело).

Номер слайду 26

ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ URL:http://urok-informatiku.ru/pidsumkovij-urok-u-6-klasi-po-temi-algoritmi-ta-yih-vikonavtsi/ URL: https://www.schoollife.org.ua/1155-2017/ URL: http://urok-informatiku.ru/tema1-algoritmi-ta-yih-vikonavtsi/ URL: http://nvk12.rv.ua/document/2014/komanda_6klas.pdf URL: http://abetkaland.in.ua/refleksiya-v-navchalnomu-protsesi-shho-tse-dlya-chogo-koly-yak/ URL: http://bssh5.at.ua/load/1-1-0-89 URL http://academicfox.com/oblachnyie-vyichyslenyya-vse-chto-neobhodymo-znat/

Номер слайду 27

ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ URL http://clipground.com/ibn-musa-al-chwarizmi-clipart.html URL http://docplayer.ru/49665689-Treyding-bez-rozovyh-ochkov.html URL http://4-pics-1-word.games-answers.net/games/4-pics-1-word-answers/7-letters-answers/barrel-beer-whiskey-mouthwash.html URL https://belledahlia.jimdo.com/ URL http://www.knowledgewave.com/blog/topic/employee-training URL https://www.thegospelcoalition.org/blogs/justin-taylor/classical-reading-list-middle-schoo/ URL https://gdz4you.com/ URL https://giftsandcollectiblesgalore.wordpress.com/2014/08/26/do-the-younger-generations-collect-glassware-or-it-this-only-for-the-older-generation/

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Салієнко Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
5 липня 2018
Переглядів
7629
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку