Використання диференційованих завдань у 4 класіПідготувала вчителька початкових класів Добренського ліцею Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області Лариса АФОНЧЕНКО
Номер слайду 2
Диференціація навчання - це врахування індивідуальних особливостей учнів.
Номер слайду 3
Мета диференційованого підходу пристосувати умови навчання до особливостей різних груп учнів та забезпечити кожному учневі оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи на кожному етапі уроку.
Номер слайду 4
Завдання вчителя У диференційованому викладанні від самого початку передбачається, що всі учні різні, а відтак, завдання вчителя полягає в тому, щоб виявити ці відмінності, відповідним чином адаптувати навчальний процес та забезпечити ефективний і оптимально корисний навчальний досвід для всіх.
Номер слайду 5
Завдання диференціаціїОдним із завдань диференціації є створення і подальший розвиток індивідуальності дитини, його потенційних можливостей; сприяння різними засобами виконанню учбових програм кожним учнем, попередження неуспішності учнів, розвиток пізнавальних інтересів і особових якостей.
Номер слайду 6
Диференційовані завдання передбачаютьіндивідуальну роботу з усіма категоріями учнів, конкретну допомогу кожному для максимального розвитку його розумових здібностей, дають змогу одночасно працювати з учнями різного рівня готовності до навчальної діяльності
Номер слайду 7
Три рівні завдань. Пропоную на уроках три рівні завдань. Перший рівень — завдання для учнів із початковим та середнім рівнем знань, другий — завдання, зорієнтовані на дітей з достатнім рівнем знань, третій — завдання підвищеної складності для учнів з високим рівнем знань.