Звіт асистента вчителя
Кравчук Валентини Михайлівни
про проведену роботу в 2023-2024 н. р.
з ученицею 6-В класу Бобик Адріаною
На І-ІІ семестр командою психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП були поставлені такі короткочасні завдання для роботи з ученицею: оволодіння новими знаннями та вміннями; розширювати світогляд дитини та сприяти її всебічному розвитку; розвивати дрібну та загальну моторики; розвивати координацію, орієнтування в просторі (поняття «праворуч», «ліворуч», «вгору», «вниз»); створення емоційно сприятливої атмосфери спілкування, що налаштовує на розмірковування, аналіз, пошук; розвиток зв'язного мовлення, збагачення активного словника, практичне засвоєння лексичних та граматичних засобів мовлення;створення ситуацій, що спонукають до висловлювання, використовуючи різнопланові сюжетно-вольові ігри; складання усних і письмових висловлювань
З метою аналізу проведеної роботи по створенню умов розвитку для дитини з особливими освітніми потребами, організації навчально-виховного процесу у класі з інклюзивним навчанням було проведено оцінку актуальних знань, умінь і навичок, загальних здібностей до навчання, поточний аналіз труднощів і обмежень, сильних і слабких сторін дитини в ході якої було виявлено:
– при виконанні завдань учениця не проявляє старанність через наявні вади розвитку; завдання виконує з допомогою дорослого, потребує повторення – інструкції, унаочнення;
– переважає мимовільна увага, концентрація нестійка, швидко переключається на зовнішні подразники; обсяг уваги знижений, запам’ятовує переважно те, на що звертає особливу увагу, що цікавить і справляє враження; загальна увага до виконання завдань недостатньо стійка, під час навчання відмічається зниження зосередженості та стійкості уваги;
– здатність до логічного мислення знижена, мислення пасивне, причинно-наслідкові зв'язки недоступні;
– мовленнєві засоби спілкування обмежені, відсутнє оволодіння структурою усного мовлення;
– сформованість навичок письма розвинута на достатньому рівні (процес письма значно ускладнюється порушеннями функцій опорно-рухового апарату, порушеннями просторової орієнтації, зорово-моторної координації рухів);
– протягом дня здатна підтримувати фізичну активність, проте коли втомлюється, діяльність стає менш продуктивною; виконання вправ, які передбачають балансування, моторність, силу, гнучкість та м’язову витривалість унеможливлюються порушеннями опорно-рухового апарату; здатність підтримувати аеробічну діяльність у іграх обмежена;
– участь в іграх та різних видах спорту залучається –займається у гуртку з тенісу (балансування та координація рухів порушена);
– саморегуляція та самоконтроль на достатньому рівні, повністю володіє навичками особистої гігієни та самообслуговування.
Учениця активна у власних видах діяльності, та пасивна у навчанні та виконанні завдань, рівень мотивації до навчання середній, але мотивація знижується при ускладненні завдань або збільшенні тривалості заняття. В разі невдачі або збільшення складності завдань може відмовитися від виконання. Адріані складно контролювати власну діяльність, не доводить справу до кінця, швидко втомлюється, працює нерівномірно.
Асистент вчителя ______________ В. М.Кравчук