Річний звіт асистента вчителя

Про матеріал
Звіт асистента вчителя про проведену роботу в інклюзивному класі: перший,другий семестр та поставлені завдання. Звіт для асистентів які працюють з дітьми затримка психічного розвитку та дітьми з інтелектуальними порушеннями.
Перегляд файлу

Звіт асистента вчителя

Кравчук Валентини Михайлівни

про проведену роботу в 2023-2024 н. р.

з ученицею 6-В класу Бобик Адріаною

На І-ІІ семестр командою психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП були поставлені такі короткочасні завдання для роботи з ученицею: оволодіння новими знаннями та вміннями; розширювати світогляд дитини та сприяти її всебічному розвитку; розвивати дрібну та загальну моторики; розвивати координацію, орієнтування в просторі (поняття «праворуч», «ліворуч», «вгору», «вниз»); створення емоційно сприятливої атмосфери спілкування, що налаштовує на розмірковування, аналіз, пошук; розвиток зв'язного мовлення, збагачення активного словника, практичне засвоєння лексичних та граматичних засобів мовлення;створення ситуацій, що спонукають до висловлювання, використовуючи різнопланові сюжетно-вольові ігри; складання усних і письмових висловлювань

З метою аналізу проведеної роботи по створенню умов розвитку для дитини з особливими освітніми потребами, організації навчально-виховного процесу у класі з інклюзивним навчанням було проведено оцінку актуальних знань, умінь і навичок, загальних здібностей до навчання, поточний аналіз труднощів і обмежень, сильних і слабких сторін дитини в ході якої було виявлено:

– при виконанні завдань учениця не проявляє старанність через наявні вади розвитку; завдання виконує з допомогою дорослого, потребує повторення – інструкції, унаочнення; 

– переважає мимовільна увага, концентрація нестійка, швидко переключається на зовнішні подразники; обсяг уваги знижений, запам’ятовує переважно те, на що звертає особливу увагу, що цікавить і справляє враження; загальна увага до виконання завдань недостатньо стійка, під час навчання відмічається зниження зосередженості та стійкості уваги;

– здатність до логічного мислення знижена, мислення пасивне, причинно-наслідкові зв'язки недоступні;

– мовленнєві засоби спілкування обмежені, відсутнє оволодіння структурою усного мовлення;

– сформованість навичок письма розвинута на достатньому рівні (процес письма значно ускладнюється порушеннями функцій опорно-рухового апарату, порушеннями просторової орієнтації, зорово-моторної координації рухів);

 – протягом дня здатна підтримувати фізичну активність, проте коли втомлюється, діяльність стає менш продуктивною; виконання вправ, які передбачають балансування, моторність, силу, гнучкість та м’язову витривалість унеможливлюються порушеннями опорно-рухового апарату; здатність підтримувати аеробічну діяльність у іграх обмежена; 

– участь в іграх та різних видах спорту залучається  –займається у гуртку з тенісу (балансування та координація рухів порушена);   

– саморегуляція та самоконтроль на достатньому рівні, повністю володіє навичками особистої гігієни та самообслуговування.

Учениця активна у власних видах діяльності, та пасивна у навчанні та виконанні завдань, рівень мотивації до навчання середній, але мотивація знижується при ускладненні завдань або збільшенні тривалості заняття. В разі невдачі або збільшення складності завдань може відмовитися від виконання. Адріані  складно контролювати власну діяльність, не доводить справу до кінця, швидко втомлюється, працює нерівномірно.

 

Асистент вчителя                                                 ______________ В. М.Кравчук

 

docx
Додано
25 травня
Переглядів
2025
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку