Презентація " Використання конструктора LEGO в роботі з дітьми дошкільного віку"

Про матеріал
Методичні рекомендації у вигляді презентації для педагогів з дошкільної освіти щодо використання конструктора LEGO.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Конструктор LEGO як засіб формування пізнавальної активності дітей дошкільного віку» Використання конструктора LEGO в робті з дітьми дошкільного віку «Конструюючи, дитина діє, як зодчий, будуючи будинок власного інтелекту». Ж. Піаже. Консультант з дошкільної освіти КНМУ “ ЦПРПП” Христинівської міської ради Антоніна Найчук

Номер слайду 2

Витоки здібностей та обдарувань дітей – на кінчиках пальців. Від пальців ідуть струмочки,які дають наснагу творчій думці…, чим більшемайстерності в дитячих долоньках, тим розумніша дитина. В. Сухомлинський

Номер слайду 3

Конструктор LEGO – універсальне явище у світі ігор дітей всього світу, що дозволяє без проблем спілкуватися всім однією мовою – мовою гри. LEGO у перекладі з латинської мови означає “я вчуся” або “я складаю”.

Номер слайду 4

Види конструктора. LEGO DUPLOLEGO SYSTEM

Номер слайду 5

Технологія ЛЕГО-конструювання вирішує завдання освітньої діяльності за наступними напрямками: розвиток дрібної моторики рук, стимулюючи в майбутньому мовленнєвий розвиток та розумові здібності; навчання правильному та швидкому орієнтуванню у просторі; отримання математичних знань про рахунок, форму, пропорції, симетрію; розширення уявлень про навколишній світ, архітектуру, транспорт, ландшафт; розвиток уваги, пам’яті, мислення, здатності зосередитися; навчання уяві, творчому мисленню (вміння комбінувати знайомі елементи по-новому); оволодіння умінням подумки розділити предмет на складові частини і зібрати ціле із частин; навчання спілкуванню одне з одним, повага своєї і чужої праці

Номер слайду 6

Прийоми навчання конструюванню. За зразком педагога. За показом педагога. За картинкою. За уявленням. За схемою

Номер слайду 7

ЛЕГО-конструювання інтегрується з усіма освітніми напрямами розвитку дитини: використання ЛЕГО-елементів в дидактичних іграх і вправах; на заняттях з логіко-матиматичного розвитку на заняттях з ознайомлення із соціумом на заняттях з розвитку мовлення на заняттях з підготовки до навчання грамоті в іграх-театралізаціях в сюжетно-рольових іграх

Номер слайду 8

Методи роботи: навчання дітей конструюванню через дію; самостійні дії з конструктором; закріплення власного досвіду; складання конструкцій за вказівкою дорослого; створення та обігравання конструкцій самостійно; опис своїх дій під час обігравання; аналізування та оцінювання побудованої конструкції; обігрування конструкцій: у парі з товаришем, у підгрупах; спільні дії з товаришем за домовленістю; розв’язання різних життєвих ситуацій з метою засвоєння соціальних ролей.

Номер слайду 9

Принципи роботи. Послідовність. Доступність. СистематичністьІндивідуальні особливостіДиференційованийпідхід

Номер слайду 10

Створення умов. В групах молодшого дошкільного віку:настільний будівельний матеріал частіше розміщують на полицях. Його розкладають за кольором і формою, щоб діти мали змогу швидко відібрати необхідні деталі, а потім їх прибрати на місце. Кількість деталей і місце для роботи повинно бути розраховано для одночасного конструювання 4-5 дітей. Для обігравання побудов використовують дрібні іграшки (ялинки, прапорці, тваринки, машинки і т. д.), які теж розміщено на поличці. Великий будівельний матеріал зберігають на стелажах або низьких полицях в коробках. Його також розкладають за формою. Поруч з полицями розставляють великі транспортні іграшки та іграшки, які необхідні для гри. Місце для конструювання бажано обладнати окремо від постійного руху дітей і дорослих.

Номер слайду 11

В групах середнього дошкільного віку:будівельний матеріал зберігають в коробках, в яких він придбаний. Дрібні іграшки можна не розставляти на полицях, а також прибрати в коробки. Великий будівельний матеріал зберігають в шафах, на підвісних полицях (у відкритому вигляді). Чим більші деталі, тим нижче вони розміщуються. В групах старшого дошкільного віку:спеціального місця для конструювання не виділяють, а використовують ті ж столи, за якими діти займаються чи інші вільні. Дрібний будівельний матеріал зберігають в коробках, в яких він був придбаний і на деталі не розбирають. Великий будівельний матеріал прибирають в закриті шафи або стелажі. Дрібний матеріал для обігравання складають в коробки. В старшій групі використовуються малюнки, ілюстрації, фотографії, схеми.

Номер слайду 12

Результативність роботиз конструктором LEGOРобота з конструктором стимулює у дошкільників розвиток творчих здібностей, забезпечує стійку мотивацію до отримання знань, до пізнання нового. Конструюючи діти середнього віку навчаються:• Виконувати посильну трудову діяльність, створюючи моделі з деталей конструктора;• Планувати свої дії відповідно до поставленої мети;• Свідомо контролювати поведінку та узгоджувати свої дії з діями товаришів;• Створювати конструкції високої якості, міцні та естетично привабливі;• Керуватися схематичною інструкцією в своїй діяльності;• Аналізувати результати своєї праці та виправляти помилки.

Номер слайду 13

Дякую за увагу!

pptx
Додано
11 листопада
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку