Презентація "Використання LEGO на засадах діяльнісного підходу в початковій школі"

Про матеріал
Використання LEGO на засадах діяльнісного підходу в початковій школі. Презентація містить приклади використання LEGO на уроках української мови, математики, ЯДС та під час фізкультхвилинок.
Перегляд файлу

Використання на засадах дЈяльнЈсного пјдходу в початковјй школј

                                                        ПЈдготувала: вчитель початкових                          Салюк о.А.

Використання LEGO на уроках у початковјй школЈ вјдповјдно до програми НовоТ украТнськоТ школи (НУШ) е чудовим методом для розвитку творчих, та навичок у дјтей.

image

image

на уроках початковот школиimage

image

                        imageУрок                       Урокimage

imageукраТнськоТ мови              математики

imageimageУрок imageimageФјзхвилинки imageядсimage

image                                 Математика i                                 image

imageза допомогою цЈет технологЈТ image ми можемо створити вправуimage

8 Лјчба предметјв (порядкова та кЈлькЈсна лЈчба). “

imageРахуемо злјва направо. Перша панель синя (одна), ДВ

image

image

Вправа “ Створення цифри“

imageimageСтворення цифри з LEGOimage

imageimage(два види). на з imageimageпанельок скласти цифру або imageimageспробувати побудувати 3D imageimageмоделъ цифриimage

imagenT-limage

Вправа “ Таблиця Множення

imageУчитель пропонуе учням створювати стовпчики з однаковою кјлькјстю imageimageкубикјв (наприклад, 4 стовпчики по З кубики).image

рахують загальну imageкубикЈв та записують приклад: 4image

для закрЈплення знань учнј можуть imagepi3Hi групи:image

image5х2 чиimage

image

image

Вправа “ РЈвняння"

image

                                imageУкратнська мова i                                    image

imageВикористання кубикЈв LEGO на уроках украТнськоТ мови мimageоже стати imageimageефективним методом imageдля imageнавчального процесуimage

imageimageкубикЈв згЈдно

мо-ло_коimage

image

                        imageВправа image“                                                 звукЈвimage

imageimageimageУчень уважно слухае речення i потјм будуе imageimageвежу з imageголосних звукЈв почутих в imageцьому реченнЈ.image

image

imageВправа" Орфографјчний ланцюжок" imageстворюють ланцюжок i3 кубИКЬ imageновий елемент image- це слово, яке починаетьея на imageостанню лјтеру попереднього.image

image

imageimageФјзкультхвилинки з цеглинками LEGO imageдуже важлива роль у imageimageзбереженнј високоТ imageпротягом заняття imageналежить фјзкультхвилинкам. якщо ж вони поеднуються з imageвикористанням конструктора LEGO - це завжди цјкаво, imageimageвесело та ефективно. фЈзкультхвилинки imageдопоможуть педагогу швидко i органјзувати imageimageна заняттях, вони для збереження imageimageздоров'я дЈтей, пЈдтримання iHTepecy до самого заняттяimage

imageщоб imageтм настрЈй i зняти напругу.image

imageЗапропонуйте дјтям провести фјзкультхвилинкуimage

imageПедагогу потрЈбно з дЈтьми заздалегЈдь обговорити, який колЈр imageimageцеглинки буде позначати певний вид вправи: наприклад, imageimageзелений - присЈдання, синЈй image - змахи руками догори та в imageimageсторону, червоний - пЈдняття колјн тощо.image

Дитина обирае цеглинку та показуе вправу BCiM на кожну imageimageцеглинку можна придумати вправ, головне, аби image плуталисьimage

image

image

image

image

ЖодноТ помилки

двј помилкиimage

image                  imageОдна помилка                Три помилкиimage

image

image

pdf
Додав(-ла)
Салюк Оксана
Додано
31 жовтня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку