Презентація "Вікторина до Дня цивільного захисту"

Про матеріал

Презентація "Вікторина до Дня цивільного захисту" для учнів 5-го класу.

Мета: закріпити знання учнів з питань пожежної безпеки, навчитися швидко оцінювати небезпечну ситуацію, приймати оптимальне рішення щодо її подолання, рятування свого життя та наданню допомоги іншим.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вікторина

Номер слайду 2

Ми живемо на прекрасній планеті Земля. Це єдина планета, де є блакитні озера та річки, зелені ліси та гаї, різноманітні звірі та птахи, які роблять чудовою і цікавою кожну мить людського життя. Все це подарувала людині матінка Природа. А вже людина створила віз та автомобіль, хатку та хмарочос, невеликі майстерні та заводи-гіганти. І чим складнішою та досконалішою ставала техніка, тим більшу загрозу вона приносила в життя людини. Та й матінка Природа мала в запасі шторми й урагани, повені й засухи. А щоб вижити в таких умовах, вміти запобігти лихові, врятувати себе і допомогти іншим у разі небезпеки, ми вивчали з вами цивільну оборону.

Номер слайду 3

121011126593874

Номер слайду 4

Що потрібно зробити учневі, коли він виходить із дому? Вимкнути електричні прилади, зачинити вікна; перевірити, чи закриті крани газу, води; за­чинити двері на замок

Номер слайду 5

Що є небезпечним у вашому домі? Газова плита, електроприлади, відкриті крани, вікна то­що; пляшки, банки з бензином, спиртом, ацетоном, кислотою, фарбами

Номер слайду 6

Як викликати оперативні служби?За теле­фонами 101, 102, 103, 104; звернутися за допомогою до сусідів.

Номер слайду 7

Які рослини не можна вживати в їжу? Усі неві­домі, брудні ягоди, овочі, фрукти; ті, що пропонують незнайомі люди.

Номер слайду 8

Які явища природи є небезпечними для людини? Блискавка, землетрус, зсув ґрунту, повінь, ожеледи­ця, холодний вітер, сильний сніг, крихкий і тонкий лід, невідоме водоймище, болото.

Номер слайду 9

Де небезпечно стояти під час грози?Під де­ревом, на відкритому полі чи майдані, під лінією електромережі; у воді, річці чи озері; на горищі, даху; сидіти на дереві, біля відчинених вікон і дверей.

Номер слайду 10

Які ушкодження можна отримати, нехтуючи правилами безпеки? Різні рани, переломи, виви­хи кінцівок, опіки, отруєння, втрата зору, слуху, мови

Номер слайду 11

Що потрібно робити, щоб не отримати ушко­дження? Дотримуватися правил поведінки, не чі­пати невідомі предмети й чужі речі, звертатися за порадами до старших.

Номер слайду 12

Які ви знаєте стихійні лиха? Пожежі, повені, землетруси, зсуви, обвали, снігові замети

Номер слайду 13

Що потрібно зробити, коли чуєте завивання сирен? Увімкнути радіо або телевізор і прослухати повідомлення.

Номер слайду 14

Які засоби індивідуального захисту ви знаєте?Ватно-марлеві пов ’язки, респіратор, протигаз.

Номер слайду 15

Що може слугувати найпростішим укриттям? Підвальні приміщення, щілини.

Номер слайду 16

«Багато знати — вміло діяти»

Номер слайду 17

 Як здійснюється оповіщення населення про не­безпеку? Сигнал «Увага всім!», завивання сирен, переривчасті гудки на підприємствах, у транспорті.

Номер слайду 18

Що потрібно взяти із собою при терміновій евакуації? Документи, одяг, запас харчів на дві доби.

Номер слайду 19

 Хто в школі є начальником цивільної оборони, а хто — начальником штабу ЦЗ? (Директор, заступ­ник директора.)

Номер слайду 20

  Що означає вираз «здоровий спосіб життя»? Дотримання режиму дня, щоденна ранкова гімнас­тика, відвідування уроків фізкультури, дотримання особистої гігієни, повноцінне харчування, уникнення шкідливих звичок (куріння, вживання алкоголю, нар­котиків

Номер слайду 21

Що таке особиста гігієна? Утримання в чи­стоті тіла (шкіри, волосся, порожнини рота, зубів, натільної та постільної білизни, одягу, взуття, жит­ла). Це сприяє збереженню та зміцненню здоров’я, життєвої активності.

Номер слайду 22

Яку ситуацію ми називаємо надзвичайною? (Коли порушуються нормальні умови життя і ді­яльності людини, що призводить до загибелі людей, матеріальних збитків.)

Номер слайду 23

Де не дозволяється пірнати у воду? (Де невідо­мі дно та глибина; де повалені дерева та лежать металеві речі, обладнання; де велика течія чи б’ють холодні джерела; де немає зручного виходу на берег; де стикаються дві течії.)

Номер слайду 24

Чи вмієш ти плавати? Коли не можна плавати? (Коли ти занадто втомлений, знаходишся занадто далеко від друзів чи від берега, коли дуже холодно чи спекотно.)

Номер слайду 25

Що таке «правило п’яти не»? (Не розмовляй із незнайомцями; не сідай у машину до незнайомців; не бери нічого в незнайомців; не звертай з дороги від школи до дому; не гуляй надворі після того, як стемніло.)

Номер слайду 26

Що належить до процедур загартовування? (Умивання холодною водою, ходіння босоніж, купання у водоймах, обтирання мокрим рушником, контрастний душ, обливання прохолодною во­дою.)

Номер слайду 27

Вікторина «Як стати супергероем»

Номер слайду 28

   Чим не можна загасити бензин?а) піском;б) ковдрою;в) водою.style.text. Decoration. Underline

Номер слайду 29

Як перейти дорогу, якщо на зупинці стоїть автобус?а)  спереду автобуса; б) ззаду автобуса; в) дочекатися, коли автобус поїде.style.text. Decoration. Underline

Номер слайду 30

  Скільки можна плавати у воді?а) не більше ніж 40 хв; б) не більше ніж 20 хв; в)не більше ніж 1 год.style.text. Decoration. Underline

Номер слайду 31

   Що робити, якщо незнайомець дзвонить у двері й просить викликати «швидку допомогу»?а)  відчинити двері й запросити його до телефону; б) не відчиняти дверей і викликати «швидку» самому; в) нічого не відповідати й не робити.style.text. Decoration. Underline

Номер слайду 32

Скільки годин на добу треба спати у твоєму віці?а)  7 год; б) 9 год; в)  11 год.style.text. Decoration. Underline

Номер слайду 33

Яке місце в будинку найбільш безпечне під час землетрусу?а)  пройма дверей; б)  ванна; в)   наскрізна кімната.style.text. Decoration. Underline

Номер слайду 34

Яке місце в автобусі є найнебезпечнішим?а)  середня частина; б)  передні сидіння; в) задній майданчик.style.text. Decoration. Underline

Номер слайду 35

Конкурс «Найточніший окомір». Учасники виходять на вулицю й на око визначають відстань у 50, 100 і 150 м. Потім переміряють ви­значені відстані кроками. Виграє той, кому вдалося найточніше визначити задані відстані.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Коваль Дар'я Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гладка Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Сіконенко Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Димова Іра
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Караченцева Наталія Миколаївна
    Дякую, для моїх учнів що треба
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pptx
Додано
5 липня 2018
Переглядів
15391
Оцінка розробки
4.9 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку