1. Сигнал повітряної тривоги пролунав під час уроку, що ми робимо?А. Нічого, повітряна тривога лунає доволі часто, не варто переривати урок. Б. Без паніки виконуємо вказівки вчителя та прямуємо до укриття. В. Одразу вскакуємо та біжимо до укриття.
Номер слайду 2
1. Сигнал повітряної тривоги пролунав під час уроку, що ми робимо?А. Нічого, повітряна тривога лунає доволі часто, не варто переривати урок. Б. Без паніки виконуємо вказівки вчителя та прямуємо до укриття. В. Одразу вскакуємо та біжимо до укриття.
Номер слайду 3
2. Я знаходжуся вдома та чую сигнал повітряної тривоги, які мої дії?А. Я вимикаю комп'ютер та без паніки, але швидко беру речі та прямую до укриття. Б. Якщо можливості спуститися до укриття немає, то дотримуюся правила двох стін. В. Я нічого не роблю, повітряні тривоги лунають часто, але нічого страшного не відбувається.
Номер слайду 4
2. Я знаходжуся вдома та чую сигнал повітряної тривоги, які мої дії?А. Я вимикаю комп'ютер та без паніки, але швидко беру речі та прямую до укриття. Б. Якщо можливості спуститися до укриття немає, то дотримуюся правила двох стін. В. Я нічого не роблю, повітряні тривоги лунають часто, але нічого страшного не відбувається.
Номер слайду 5
3. Як ми йдемо до шкільного укриття?А. Мчимо щосили. Б. Спокійно (але швидко) прямуємо за вчителем згідно з маршрутом евакуації. В. Штовхаємось, біжимо навипередки.
Номер слайду 6
3. Як ми йдемо до шкільного укриття?А. Мчимо щосили. Б. Спокійно (але швидко) прямуємо за вчителем згідно з маршрутом евакуації. В. Штовхаємось, біжимо навипередки.
Номер слайду 7
5. Що робити, коли вчитель проводить перекличку в укриття?А. Можна пошуткувати та промовчати, нехай учитель понервує. Б. Одразу відповідаю. В. Повідомлю вчителя, якщо не бачу когось із однокласників, а також скажу, де та коли бачив його до цього.
Номер слайду 8
5. Що робити, коли вчитель проводить перекличку в укриття?А. Можна пошуткувати та промовчати, нехай учитель понервує. Б. Одразу відповідаю. В. Повідомлю вчителя, якщо не бачу когось із однокласників, а також скажу, де та коли бачив його до цього.
Номер слайду 9
6. Що мені потрібно мати із собою?А. Тривожний рюкзак із необхідними речами (вода, ліки, їжа). Б. Заряджений телефон. В. Записку з іменами та телефонами батьків. Г. Нічого особливого.
Номер слайду 10
6. Що мені потрібно мати із собою?А. Тривожний рюкзак із необхідними речами (вода, ліки, їжа). Б. Заряджений телефон. В. Записку з іменами та телефонами батьків. Г. Нічого особливого.
Номер слайду 11
7. Як я маю поводити себе в укритті?А. Спокійно зайняти своє місце та чекати на подальші інструкції вчителя. Б. Можна пограти в активну гру, адже хто зна, скільки тут сидіти. В. Грати в ігри на смартфоні та слухати музику.
Номер слайду 12
7. Як я маю поводити себе в укритті?А. Спокійно зайняти своє місце та чекати на подальші інструкції вчителя. Б. Можна пограти в активну гру, адже хто зна, скільки тут сидіти. В. Грати в ігри на смартфоні та слухати музику.