Презентація "Виштовхувальна сила. Закон Архімеда"

Про матеріал

Презентація до уроку фізики у 7 класі, який був проведений у класичний формі з використанням сучасних (Plickers) технологій контролю знань учнів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Епіграф:«Розум – це не тільки знання, а й уміння застосовувати ці знання на ділі» Аристотель

Номер слайду 2

Картка самооцінки{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Етап уроку. Загальний бал. Бал учняІ. Конкурс теоретиків4ІІ. Конкурс дослідників4ІІІ. Причини виникнення виштовхувальної сили (вивод формули)2ІV. Конкурс знавців. Винаходи Архімеда.2 V. Plickers – самостійна робота з вибором правильної відповіді12 Загальна кількість24

Номер слайду 3

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1 ПАСКАЛЬ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}2 ДИНАМОМЕТР{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}3 РУХ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}4 ВАЖІЛЬ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}5 ОБ‘ЄМ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}6 БАРОМЕТР{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}7 РІДИНА{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АРХІМЕДІм’я якого вченого носить закон, який говорить «Тиск рідин передається у всі боки однаково?»

Номер слайду 4

Картка самооцінки{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Етап уроку. Загальний бал. Бал учняІ. Конкурс теоретиків4ІІ. Конкурс дослідників4ІІІ. Причини виникнення виштовхувальної сили (вивод формули)2ІV. Конкурс знавців. Винаходи Архімеда.2 V. Plickers – самостійна робота з вибором правильної відповіді12 Загальна кількість24

Номер слайду 5

Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда. УРОК 48

Номер слайду 6

Проблемне питання. Чому м'яч, який занурили у воду й відпустили, вискакує над поверхнею води?

Номер слайду 7

Проблемне питання. Чому важкий камінь, який на суходолі не можна зрушити з місця, легко підняти під водою?

Номер слайду 8

Проблемне питання. Чи правда, що людина у воді перебуває в стані невагомості?

Номер слайду 9

Виштовхувальна сила Fв

Номер слайду 10

Експеримент №1

Номер слайду 11

Експеримент №1

Номер слайду 12

Висновок. Чим більша густина рідини,тим більша виштовхувальна сила Якщо ρ1>ρ2, то Fв1> Fв2

Номер слайду 13

Експеримент №2

Номер слайду 14

Експеримент №2

Номер слайду 15

Висновок. Чим більший об` єм зануреної частини тіла тим більша виштовхувальна сила Якщо V1>V2, то Fв1> Fв2

Номер слайду 16

Картка самооцінки{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Етап уроку. Загальний бал. Бал учняІ. Конкурс теоретиків4ІІ. Конкурс дослідників4ІІІ. Причини виникнення виштовхувальної сили (вивод формули)2ІV. Конкурс знавців. Винаходи Архімеда.2 V. Plickers – самостійна робота з вибором правильної відповіді12 Загальна кількість24

Номер слайду 17

Причина виникнення виштовхувальної сили

Номер слайду 18

𝑭𝟑 і 𝑭𝟒 зрівноважують одна одну Виштовхувальна сила. Розглянемо занурений у рідину кубик𝑭𝟑 і 𝑭𝟒 протилежні за напрямком і рівні за значенням  𝑭𝟑 𝑭𝟒 

Номер слайду 19

Виштовхувальна сила𝑭𝟏 і 𝑭𝟐 не зрівноважують одна одну 𝑭𝟑 𝑭𝟒 𝑭𝟏 𝑭𝟐 𝒉𝟏 𝒉𝟐 𝐹1=𝑝1𝑆 𝐹2=𝑝2𝑆 S — площа грані𝑝1=ρрід𝑔h1 𝑝2=ρрід𝑔h2 𝒉𝟐>𝒉𝟏 𝒑𝟐>𝒑𝟏 𝑭𝟐>𝑭𝟏 

Номер слайду 20

Виштовхувальна сила𝑭вишт На тіло, занурене у рідину, діє виштовхувальна сила, напрямлена вертикально вгору. 𝐹вишт=𝐹2−𝐹1 

Номер слайду 21

Архімедова сила𝑭арх(𝑭вишт) Виштовхувальну силу, яка діє на тіло в рідині або в газі, називають також архімедовою силою

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Архімедова сила𝐹арх=𝐹2−𝐹1 −ρрід𝑔h1𝑆= =ρрід𝑔𝑆(h2−h1) 𝐹арх=ρрід𝑔𝑆h 𝐹арх=ρрід𝑔𝑉 𝑭𝟏 𝑭𝟐 𝒉𝟏 𝒉𝟐 𝐹арх= ρрід𝑔h2𝑆 𝑉=𝑆h 

Номер слайду 24

𝑭арх Архімедова силаρрід𝑉=𝑚рід 𝐹арх=ρрід𝑔𝑉 𝐹арх=𝑚рід𝑔=𝑃рід Архімедова сила дорівнює вазі рідини в об’ємі кубика:𝐹арх=𝑃рід 

Номер слайду 25

𝐹арх=ρрід(газу)𝑔𝑉зан Закон Архімеда: На тіло, занурене в рідину або газ, діє виштовхувальна сила, яка дорівнює вазі рідини або газу в об'ємі зануреної частини тіла. Закон Архімеда

Номер слайду 26

Картка самооцінки{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Етап уроку. Загальний бал. Бал учняІ. Конкурс теоретиків4ІІ. Конкурс дослідників4ІІІ. Причини виникнення виштовхувальної сили (вивод формули)2ІV. Конкурс знавців. Винаходи Архімеда.2 V. Plickers – самостійна робота з вибором правильної відповіді12 Загальна кількість24

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Конкурс знавців: “ВИНАХОДИ АРХІМЕДА”“Дайте мені точку опори, і я переверну Землю.” Конкурс знавців: “ВИНАХОДИ АРХІМЕДА”

Номер слайду 29

Картка самооцінки{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Етап уроку. Загальний бал. Бал учняІ. Конкурс теоретиків4ІІ. Конкурс дослідників4ІІІ. Причини виникнення виштовхувальної сили (вивод формули)2ІV. Конкурс знавців. Винаходи Архімеда.2 V. Plickers – самостійна робота з вибором правильної відповіді12 Загальна кількість24

Номер слайду 30

Plickers

Номер слайду 31

Картка самооцінки{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Етап уроку. Загальний бал. Бал учняІ. Конкурс теоретиків4ІІ. Конкурс дослідників4ІІІ. Причини виникнення виштовхувальної сили (вивод формули)2ІV. Конкурс знавців. Винаходи Архімеда.2 V. Plickers – самостійна робота з вибором правильної відповіді12 Загальна кількість24

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Домашнє завдання. Вивчити § 27, Вправа № 27 (3, 4)Виконати експериментальну задачу: обчислити густину картоплини,використовуючи закон Архімеда

Номер слайду 34

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Додано
17 серпня 2018
Переглядів
4150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку