Мої дослідження: працюючи в рамках проекту «Розвиток судно- та повітроплавання» я дізналася про двох чудових винахідників – мешканців міста Кременчука, які, живучи в один період, окремо один від одного запропонували підводний човен, костюм водолаза, технологію підйому затонулого судна. Це кременчуцький міщанин С. А. Ромодановський та купець-умілець Д. Биков.
Семен Ромодановський, кременчуцький міщанин, винахідник-самоучка, жив наприкінці XVIII – початку XIX ст. Матеріально був досить забезпечений, дістав непогану освіту, гарно креслив і розумівся на суднобудуванні. Семен Ромодановський винайшов підводний човен, в якому могли розміститися кілька людей.
Дмитро Биков-Поздняков – кременчуцький гідравліст, природжений винахідник. Він був знайомий з працями по гідравліці і механіці. По всьому Придніпров’ю Бикова знали, як винахідливого будівельника водяних млинів і хитромудрих підйомних машин, а також як спеціаліста по проведенню суден через пороги.
Наступне дослідження стосується повітроплавання. Ідея парашута, пристрою для безпечного спуску з великої висоти, з'явилася задовго до польоту першої повітряної кулі. Однак назва "парашут" прийшло в техніку значно пізніше народження ідеї. То ж, досліджуючи повітроплавання, хочу познайомити вас з біографією винахідника ранцевого парашута Гліба Котельникова
Народився в сім'ї професора механіки і вищої математики. У 1889-1890 роках жив у Полтаві, у будинку на вулиці Олександрівській (будинок 46, що по вулиці Жовтневій), на якому нині встановлено пам'ятну дошку з рельєфним погрудним зображенням майбутнього винахідника. Пам'ятн. Памятна дошка, присвячена Глібові Котельникову, на будинку, де він жив у Полтаві
У вересні 1949 року село Салізі, де вперше випробовувався парашут Котельникова, було перейменовано на Котельниково. Недалеко від полігону споруджено скромний пам'ятник із зображенням парашута. У Санкт-Петербурзі є алея Котельникова. Винахідник Гліб Котельников. 100 років випробуванню ранцевого парашута. Марка Росії, 2012.
. Перший справжній лінійний корабель для свого флоту вирішив спроектувати особисто Петро I. До проектування корабля він також залучив досвідченого корабела — корабельного майстра Федосія Скляєва. Це – корабель відкритого моря «Полтава», одне з найкращих суден того часу. Свою назву корабель дістав на честь перемоги російських військ над шведами під Полтавою.