Презентація до проекту №3 на тему "Дирижаблі. Польоти дирижаблів та їх використання » для учнів 7 класу розкриває історію створення та використання дирижаблів.
Тема дослідження: «Дирижаблі. Польоти дирижаблів та їх використання »
Номер слайду 2
Цілі:дослідити історію створення дирижабля;розкрити напрямки застосування цього літаючого апарата; показати переваги та перспективи розвитку.
Номер слайду 3
Основні поняття : Підіймальна сила газу — це різниця між вагою 1 м3 повітря і вагою такого самого об’єму газу, густина якого менша за густину повітря. Дирижабль (керований) – літаючий апарат, легший за повітря, аеростат з двигуном, завдяки якому дирижабль може рухатись незалежно від напрямку повітряних потоків.
Номер слайду 4
Мої дослідження: проект першого дирижабля був виконаний французьким лейтенантом Меньє через рік після польоту братів Монгольф’є. Але він залишився нереалізованим
Номер слайду 5
У вересні 1852 р. французький винахідник Анрі Жиффар (1825-1820) використав паровий двигун для побудови справжнього дирижабля. Швидкість польоту досягала 3м/с.
Номер слайду 6
У 1893 році Девід Шварц перший в світі створив класичну схему твердого дирижабля. Мої дослідження
Номер слайду 7
. Перший технічно обґрунтований проект великого вантажного дирижабля був запропонований в 80-х роках ХІХ ст.. російським вченим Костянтином Ціолковським. Він запропонував великий навіть для сьогодення - об’ємом до 500000 м³ - дирижабль жорсткої конструкції з металевою обшивкою. Але побудувати його не вдалося. Всі роботи по дирижаблях через багато чисельні аварії були призупинені в усьому світі. Модель дирижабля Ціолковського. Мої дослідження
Номер слайду 8
Перший пробний політ дирижабля конструкції Фердинанда Цеппелина або просто цеппелина, відбувся в 1900р. В 1929 р. «Граф Цеппелін» з трьома запланованими посадками здійснив свій перший кругосвітній переліт. За 20 днів він подолав більше 34 тисяч кілометрів з середньою швидкістю 115 км/год. літом 1931 року відбувся його відомий політ в Арктику, а незабаром дирижабль розпочав здійснювати відносно постійні пасажирські рейси в Південну Америку які тривали до 1937 року Мої дослідження
Номер слайду 9
В 1926 році спільна норвежсько-італо-американська експедиція під керівництвом Р. Амудсена на дирижаблі «Норвегія» конструкції Умберто Нобила здійснила перший трансарктичний переліт. О. Шпицберген - Північний полюс -Аляска.« Норвегія» над Ленінградом, травень 1926р. Мої дослідження
Номер слайду 10
Після 50 років забуття аеростати і дирижаблі поступово повертаються. Їх використовують для геофізичної розвідки, спостереження за станом навколишнього середовища, патрулювання великих міст , прибережних та прикордонних районів, картографії, фото-, телезйомка, реклами, тощо. Сучасні дирижаблі, такі як «Цеппелін НТ» довжиною 73 м використовується в європейських країнах з туристичною метою. Може приймати на борт 12 пасажирів. Повітроплавання в наші дні
Номер слайду 11
Сучасний проект висотного дирижабля. Хто знає, можливо через декілька років такі кораблі стануть буденним явищем
Номер слайду 12
Мої дослідження про галузі застосування дирижаблів:1. Боротьба з контрабандою. Охорона кордонів, боротьба з піратством, теле- і радіо ретрансляція, комунікація і зв'язок.
Номер слайду 13
Використання дирижаблів і аеростатів для гасіння пожеж в висотних будинках. Вода подається на дирижабль по пожежному рукаві з землі.
Номер слайду 14
Канадська фірма Sky. Hook International планує будівництво транспортного дирижабля)
Номер слайду 15
. Сучасний військовий висотний дирижабль на сонячних батареях може підніматись на висоту 20 км і протягом року нести варту, спостерігаючи за діями противника
Номер слайду 16
Висновки :в сучасному світі повітроплаваючий флот застосовують для:. метереологічних досліджень. систем спостереження. військових цілей . ліквідації надзвичайних ситуацій .відпочинку й спорту .реклами .комунікаційного зв’язку
Номер слайду 17
Література: Матеріали ВікіпедіїДирижаблі . Літаки. Гелікоптери. Енциклопедія техніки .- Харків: Промінь, 2002 Електронний ресурс